MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jo ten silentblok je sviňa... ty tam vlastně máš uložení jakoby z obyč dvoulitra v čtyřstovce, že? Tomu silentbloku se nelíbí tvrdej podvozek a moc silnej motor... měl bys lépe vymezit náklon motoru (předpokládám ze kolem toho ůchytu silentbloku máš ten vymezovací drát), protože ty origo gumy jsou dost žvejkačky a ten krouťák co tam teď máš to žvejkne fest... né nadarmo v Turbo Coupe to uchycení bylo udělaný mnohem festovněji, než s jinýma motorama....
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jojo mám to jak říkáš, ale třeba na Turbákovi, než jsem tam dal vyráběnej závodní silentblok, byl úplně utrženej ten šteft z tý spodní gumy a taky to nic neudělalo, ledaže by už to bylo dávno vyteklý, spíš to vypadá, že ten V6 sil. je dělanej na nějakej jinej pohyb a zátěž, jinak si to neumím vysvětlit, ujel jsem s tím asi 5km
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No ono se to utrhne po každý různě... viděl jsem jen vytržený horní šroub, vytržený šroub, kdy to i vyteklo, ale i úplně celý řupnutý a vyteklý.... Co koukám do katalogu, tak mezi motorama je v tom rozdíl, tak asi to bude různě dimenzované.... no jak říkám, v tvém případě bych lépe vymezil vůle v těch podélných ramenech....
A tu říkáš že jen prasklo tělo? No tak to spíš na něm byla moc velká váha...
A tu říkáš že jen prasklo tělo? No tak to spíš na něm byla moc velká váha...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No mohla to bejt třeba jen náhoda a odešel stářím, jeden mi taky začal vytékat a další dva byly urvaný z gumy (šteft). Nakonec jsem kupoval nový, ale zajímalo by mě, jaký rozdíl je mezi naftovým a tíčkovým, mají odlišné čísla a vzhledově sou k nepoznání.
2x Rover 620ti
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jiný poměr guma/náplň?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jenom zevnitř tou malou dirkou začla stříkat kapalina...Je to nejspíš nějak jinak dimenzovaný
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No to je pravděpodobně plnící otvor, který asi povolil... no tak uvidíš co udělá další... nicméně i já přemýšlím o tom, že bych tam ten motor dal do tužších silentbloků...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To jakože přestavba číslo 2 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ee... jen silentbloky od Powerflexu.... ale na to asi nenašetřím 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já už se lekl, že chceš do svého kupé místo VVC dávat Tíčko a ty jsi psal o silentblocích 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ja som menil vsetky silentbloky na ZS malo 7 rokov a zmena je citelna (hlavne silentbloky na prednom spodnom ramene trpi na zlych cestach).... sada vysla na cele auto 200e , energy suspension z USA na hondu .
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Energy je taky varianta...
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nenajdeš někde link odkud jsi to kupoval? klidně bych se na to podíval.
Trundo, já si je nechával dělat, v domnění, že to vyjde levnějš a docela o tom pochybuju, platil jsem jenom za ten kuželovej asi 1900kč
Trundo, já si je nechával dělat, v domnění, že to vyjde levnějš a docela o tom pochybuju, platil jsem jenom za ten kuželovej asi 1900kč
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Aha koukám, že Powerflex ten hlavní silentblok nemá....
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
KIT JE energy suspension 1618103G , KUPIL SOM HO CEZ AMAZON, V PRACI MAM LINK TAKZE TO NEPOSLEM DNES, STAL 130usd+ DORUCENIE + CLO, VYSLO TO PRESNE 196E, NESEDIA TAM AKURAT SILENBLOKY NA SWAY BARS LEBO TIE SU NA zs VACSIE , ALE MYSLIM ZE ORIGINAL JE OK, LEBO NENI TOLKO NAMAHANY CIZE SKODA PENAZI HO MENIT. vSETKY SA DAJU NALISOVAT ZVERAKOM CIZE NENI PROBLEM.