MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ne to nema, ale dnes prisly ramena takze snad v nedeli
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Na ty ramena ses měl vybodnout. Zrovna tohle je věc, která ničemu extra nepomůže. Stačí polyuretanový silenty. To spíš jestli jsi provařil na tom zadním nosníku spoje plechů a dal tam rozpěru. Je to celkem důležitý prvek.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Do puvodnich nemam silenty a jsou v nich zatrhany srouby, pomuze to dost, je to neodpruzena vaha dolu, kterou vsim ostatnim jenom pridavam....
Rozperu tam mam, povareno ne, to bych delal tak u zavodaku, ale vsude kolem naprav, kdyz uz.
Rozperu tam mam, povareno ne, to bych delal tak u zavodaku, ale vsude kolem naprav, kdyz uz.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No uvidíš až s těma ramenama vletíš bokem do trávy co z nich zbude
No mě čeká šichta zítra... chtěl jsem ještě dneska večer něco popáchat, ale už nebyla síla. Navíc jsem chytl zatracenou rýmečku 


Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Trunda:Já ty předešlý ramena viděl a musím uznat,že je to pořádnej kus hliníku,nebál bych se,že by to něco nevydrželo.A váha supr.Newim,jestli Honza dává u tlumuče s pružinama,ale předpokládám,že určitě,ale když tam rve ty obří brzdy,tak by mohl sundat něco tady,ať podvozek stíhá.Už mě jednou svezl a řekl bych,že to bere vážne. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
O brzdách nic nevím
Honza je hrozný tajnustkář... asi má strach, že nazbrojím stejně. Ale nemusí mít obavu... on doma nekrmí tři děti 
Honzo, co jsi kupoval za polyuretany? Vím jen co jsi bral na to řazení, ale co podvozek...?


Honzo, co jsi kupoval za polyuretany? Vím jen co jsi bral na to řazení, ale co podvozek...?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Podovzek polskej superflex o polovinu levnější než strongflex.
Brzdy př. kotouče z focuse rs, brzdiče z alfy 159, zadní brzdiče z evo 8 a kotouče zepředu 262 chlazený, brzdový vedení v Dash 03, bez ABS!, hydraulika + omezovač brzdnýho účinku Wilwood... Nikdo se neptal
Brzdy př. kotouče z focuse rs, brzdiče z alfy 159, zadní brzdiče z evo 8 a kotouče zepředu 262 chlazený, brzdový vedení v Dash 03, bez ABS!, hydraulika + omezovač brzdnýho účinku Wilwood... Nikdo se neptal

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Něco dokumentace
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ty kokos.... su totální břídil
Honzo neskutečný, jak ses do toho pustil. Ale sám teď vidím, že když se to nedělá takto komplexně, tak to stejně stojí za houby... ale aspoň ty zkušenosti se z toho dají vytěžit.
Ty, proč jsi zachoval rozteč 4x100, když z VTi se dá dát větší... nebylo by to řekněme bezpečnější a lepší pak pro shánění disků? I kotouče... máš v předu plovoucí?

Ty, proč jsi zachoval rozteč 4x100, když z VTi se dá dát větší... nebylo by to řekněme bezpečnější a lepší pak pro shánění disků? I kotouče... máš v předu plovoucí?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak jsme to prokroužili a hlavně přežili
Po cestě zpátky jsem akorát zpozoroval docela nepříjemný vibrace od přední nápravy, ale kola jsou utažený, tak jestli se někde dělá zas vůle a projevila se nevyváženost kol nebo umírá poloosa, to bych potřeboval zjistit

Po cestě zpátky jsem akorát zpozoroval docela nepříjemný vibrace od přední nápravy, ale kola jsou utažený, tak jestli se někde dělá zas vůle a projevila se nevyváženost kol nebo umírá poloosa, to bych potřeboval zjistit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Honzo, klobouk smekám... Jako všechna čest. Na to, že jsi to dal do kupy teprv před týdnem, tak výsledek a přežití techniky je známkou opravdu dobře provedené a promyšlené práce
Je jasný, že teď budeš muset odladit všechny detské nemoci a že to třeba bude chvilku trvat, ale stvořil jsi auto z jiného světa, demonstraci zdrave technické síly a technického selského rozumu a projekt si zaslouží pokračování. Tohle auto není žádný nesmyslný tuning, ale funční stroj na hodně velkou zábavu a namožené krční svaly.
Mimochodem, nepamatuji, že by mi někdy po svezení se na místě spolujezdce bylo tak blbě, ale díky za zážitek
Držím palce s vychytáním mušek a ať tě nadšeni pro tohle auto neopustí

Mimochodem, nepamatuji, že by mi někdy po svezení se na místě spolujezdce bylo tak blbě, ale díky za zážitek

Držím palce s vychytáním mušek a ať tě nadšeni pro tohle auto neopustí

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Parádně sem se projel
Trochu sem se bál jestli ty všechny úpravy nebudou spíš na škodu, ale vypadá to, že to nakonec je docela sjízdný
Každopádně díky

Trochu sem se bál jestli ty všechny úpravy nebudou spíš na škodu, ale vypadá to, že to nakonec je docela sjízdný

Každopádně díky
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
J0hny a jeho bestie 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pěkné, ale co to zadní kolo v luftě 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To je naprosto v pořádku a aspoň si nehobluje vnitřní stranu gumy vnitřního kola... po třech tam jezdili snad všichni, kromě mě a Karla, bo ty naše "vysokozdvyžné" podvozky něco takového neumožní 
