MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako u miníků to chápu, ale u ZS vzhledem k poměrně velkému rozvoru mě to překvapilo. Jinak myslím, že nejsem sám koho zajímá jak jste vlastně dopadli, zkuste se hoši trochu rozepsat rekonvalescenci jste si snad už užili dost
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako vždy, od Jendy krásný fotky Díky a prosím zaslat v nějakém rozlišení a vííííc
Počkal bych na ofic výsledky, do tý doby nic neni jasný, ještě nám Karel v parníku může ukázat zač je toho zimák a shnilý brzdy
Počkal bych na ofic výsledky, do tý doby nic neni jasný, ještě nám Karel v parníku může ukázat zač je toho zimák a shnilý brzdy
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Fotky mám já na hromadě, ale mám je v nižším rozlišení... tak jak sem dám odkaz, tak když si nějaké vybereš, tak ti je brácha pošle
No jo.... já se třeba u hokeje rozepíšu No ale Karle tys udělal hodně velkou chybu, že jsi nepřijel... takový fára máš a nedorazíš na takovou exkluzivní akci. Ostudo
No jo.... já se třeba u hokeje rozepíšu No ale Karle tys udělal hodně velkou chybu, že jsi nepřijel... takový fára máš a nedorazíš na takovou exkluzivní akci. Ostudo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To mě těší, že moje auta považuješ za fára , ale tak třeba ještě letos nějaký sraz stihnu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ještě pár posledních fotek, pro ty co ZS neviděli
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To jsou Honzo brzdy z Alfy a Eva?Ty fotky nějak zkreslujou.Brzdič z Alfy bych normálně choval jako novorozeně a tady vypadá jako nedochůdče.
Jinak práce na 100% to ti nemůžu odepřít,jseš opravdu dál,než většina z nás a máš zkušenosti mechanika na jinej úrovni,smekám.
Tohle pošli zpátky do UK,ať ví,co na "východě"stvoří jeden člověk,co neoblíká montérky jako sako.
Jinak práce na 100% to ti nemůžu odepřít,jseš opravdu dál,než většina z nás a máš zkušenosti mechanika na jinej úrovni,smekám.
Tohle pošli zpátky do UK,ať ví,co na "východě"stvoří jeden člověk,co neoblíká montérky jako sako.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 7:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Krasa tiez by som si vedel predstavit take veci na svojom, krasny track day car s SPZ ..
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Je to parádní povožení, za tu nesmyslnou spoustu práce to fakt stálo
Teď musím vyřešit kroutící se přední ložiska a jiný stělovatelný horní ramena, ty z číny fakt nejsou dobrý
Ale zrušenej Písek mi vzal vítr z plachet, už nějakej tejden sem na autě nic neudělal, jen se semtam projedu
Teď musím vyřešit kroutící se přední ložiska a jiný stělovatelný horní ramena, ty z číny fakt nejsou dobrý
Ale zrušenej Písek mi vzal vítr z plachet, už nějakej tejden sem na autě nic neudělal, jen se semtam projedu
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak zas na letošek jsi na autě udělal tolik práce, že by to ani nebylo nijak blbý si to letos už jen užívat
Nemáš v plánu zajet čas v Mostě?
Nemáš v plánu zajet čas v Mostě?
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To je sice pravda, ale to fakt nejde celou sezónu jezdit a neřešit nic, dávám tomu moc zabrat
V Mostě bych klidně jel něco zajet, ale nechce se mi při dni otevřenejch dveří, je to tam s těma mentálama o průser.
Moc lidí(jestli se tomu tak dá řikat) pouštěj na trať najednou
Naposled mě tam dvakrát málem rozstřelili, mám díry od kamínků v kapotě asi 4 a jednu jsem měl na okně, naštěstí máme v práci opravnou sadu na skla, bylo to přímo předemnou
V Mostě bych klidně jel něco zajet, ale nechce se mi při dni otevřenejch dveří, je to tam s těma mentálama o průser.
Moc lidí(jestli se tomu tak dá řikat) pouštěj na trať najednou
Naposled mě tam dvakrát málem rozstřelili, mám díry od kamínků v kapotě asi 4 a jednu jsem měl na okně, naštěstí máme v práci opravnou sadu na skla, bylo to přímo předemnou
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Njn... to chce si to domluvit když jsou testovací dny... při běžných jízdách je to asi fakt o hubu, když občas vidím ty videa s pubošema s vochcávkama ...
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zdravím, na fotkách renovované nápravy je vidět červený silentblok zadního ramene, kde se to dá koupit a za kolik?
Mám už dlouho doma FEBI 18183 a odhodlávám se vyměnit, protože jsou na obou stranách natrhlé. Moc se mi do toho nechce, ale když už to budu rozdělávat tak toto vypadá dobře.
Mám už dlouho doma FEBI 18183 a odhodlávám se vyměnit, protože jsou na obou stranách natrhlé. Moc se mi do toho nechce, ale když už to budu rozdělávat tak toto vypadá dobře.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Doma mám ceník tohohle silentu od Siponixu, tak se ti podívám, přičemž je to kvalita testovaná na rally autech. Ale taky to něco stojí. A nemyslím si, že je to úplně vhodné dávat do auta pro běžný provoz, ale kdybys měl zájem... J0hny tam má cosi, co se běžně prodává, ale já bych se zrovna v případě tohohle silentu dost bál, protože to nebude tak technicky propracované v detailech jako od Silponixu. Bo ti to hned testují na autech. Co jsem byl účasten nějakého letmého technického vysvětlení jak ten silent funguje a jak se chová, tak to není zas taková legrace.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak velký zadní silent (skládá se ze dvou půlek a středové tyče) vychází na 1000,- za kus (je potřeba 2x).
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Díky za info, ale mám to na auto do normálního provozu, žádný závoďák, tak potřebuji aby to plnilo svoji funkci a pokud možno vydrželo co nejdéle. Ptal jsem se ze zvědavosti, protože oproti sériovému typu je to na pohled trochu jinak udělané.