MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já to nechápu, kurvíí to životní prostředí, naše auta, stojí to miliardy a stejně mi přijde, že se solí čím dál víc, asi před dvěma tejdnama jsem míjel sypač na dálnici, ale kolik toho stihl vysypat za ty 2vteřiny, co jsem byl vedle něj, mě přímo na kapotu, to jsem nechápal
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Rovněž gratuluji Johny a přeji aby to zítra dopadlo, já měl dnes trochu nutkání projet kupéčko, ale nakonec jsem ho jen nechal probublat pod střechou
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Hej, s tím množstvím solení.... tudle jsem jel takovou polňačkovou zkratkou po tmě domů z práce (pro Karla z Radkovy na Bíškovice), nesněžilo a hledím, silnice bílá.... a ona to sůl.... ale jako množství že to byl v podbězích randál, jak kdybych jel po štěrku... já mám pocit, že oni mají naskladněný nějaký tuny a protože se letos sníh nekoná a ona ta sůl asi taky přes rok nevydrží, navíc potřebují vykazovat nějakou zimní činnost, tak ji prostě jen tak sypou i tam, kde ji v životě normálně silnice v zimě neuvidí.... ale to fakt někoho zastřelit.... co dát někam stížnost ?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Centrální plánování ... naskladnila se sůl a když nevykážou její spotřebu, tak dostanou příští rok méně, i kdyby byly dva metry sněhu kolem Brna od října až do května. Proto sypou jak prasata všude. Si myslíte, že jde někomu o vliv na prostředí? Nebo o úsporu peněz, když jsou veřejné Nebuďte naivní ...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To je hnus tohle!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To sice je, ale bohužel je to krutá realita, minulý víkend u nás projela Tatra a solila Nahošovák kopec tam i zpět ikdyž je na obou stranách cedule, že se udržuje pouze plužením navíc to nebylo vůbec potřeba
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zrovna jsem se vrátil s testovacího ježdění. No co vám budu povídat, ani popsat se to nedá, jezdil jsem 2 skoro 3 hodiny
Chtěl jsem natočit nějaký video, aspoň kvůli zvuku, ale mobil zdechnul jen co jsem zapnul foťák - dement
Mít cisternu benzínu, už mě z toho nikdo nevyndá!!! Najel jsem asi 70km a zmizelo víc jak 1/4nádrže - ale to sem nepatří a mě to nezajímá
Nejelo to věru zle, ještě musím trochu přišponovat WG, aby se to víc blížilo jednomu baru, ale to nevim co to potom bude dělat.
Co týká jízdních vlastností - nechápu jak to na tom slizkym, studenym a prosolenym asfaltu dokáže takhle sedět?!? Pirelky starý z poloviny jako já, tomu asi taky moc nepřidaj, tak mi řekněte, jak je to možný
Abych to jenom nevychválil, tak problém č. 1 je podle mě cívka, je celá popraskaná a když to nastartuju dokud se (asi) trochu neohřeje auto beží jakoby 3,5válec, po minutě se to srovná a motor se ani necukne. č. 2 pořád teče olej zpod setrváku, teď už sice minimálně, ale asi mě to stejně zničí! a č. 3 občas, zatím to udělalo jenom za studena, prostě vůbec nevyjede pastorek a startér běží naprázdno, napodruhý bez jakýhokoliv váhání nastartuje a motor chytí na jedno převalení.
Jinak řečeno, z výsledkem jsem naprosto spokojen!!!
Chtěl jsem natočit nějaký video, aspoň kvůli zvuku, ale mobil zdechnul jen co jsem zapnul foťák - dement
Mít cisternu benzínu, už mě z toho nikdo nevyndá!!! Najel jsem asi 70km a zmizelo víc jak 1/4nádrže - ale to sem nepatří a mě to nezajímá
Nejelo to věru zle, ještě musím trochu přišponovat WG, aby se to víc blížilo jednomu baru, ale to nevim co to potom bude dělat.
Co týká jízdních vlastností - nechápu jak to na tom slizkym, studenym a prosolenym asfaltu dokáže takhle sedět?!? Pirelky starý z poloviny jako já, tomu asi taky moc nepřidaj, tak mi řekněte, jak je to možný
Abych to jenom nevychválil, tak problém č. 1 je podle mě cívka, je celá popraskaná a když to nastartuju dokud se (asi) trochu neohřeje auto beží jakoby 3,5válec, po minutě se to srovná a motor se ani necukne. č. 2 pořád teče olej zpod setrváku, teď už sice minimálně, ale asi mě to stejně zničí! a č. 3 občas, zatím to udělalo jenom za studena, prostě vůbec nevyjede pastorek a startér běží naprázdno, napodruhý bez jakýhokoliv váhání nastartuje a motor chytí na jedno převalení.
Jinak řečeno, z výsledkem jsem naprosto spokojen!!!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jsem rád, že si to užíváš, protože tohle nářadí je fakt špička
cívku vyměníš a v nejhorším necháš z repasovat startér a jede se dál
Jen mě zajímá to jak píšeš že držíš tlak na turbu 0,9, to mi přijde už dost, vím, že ten motor je škrcenej, ale nemáš strach že ho odděláš
Při takovém plnění by to už chtělo kované písty a ojnice, nebo to máš dostatečně otestované na 620 Ti?
Já teda nemám tucha kolik mi to tlačí a jízda je to hodně dobrá a nemám zatím potřebu tomu cpát víc
cívku vyměníš a v nejhorším necháš z repasovat startér a jede se dál
Jen mě zajímá to jak píšeš že držíš tlak na turbu 0,9, to mi přijde už dost, vím, že ten motor je škrcenej, ale nemáš strach že ho odděláš
Při takovém plnění by to už chtělo kované písty a ojnice, nebo to máš dostatečně otestované na 620 Ti?
Já teda nemám tucha kolik mi to tlačí a jízda je to hodně dobrá a nemám zatím potřebu tomu cpát víc
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Videoooooooooooooooooooooooooooo..............
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Prešně Karle, samý drobnůstky.
Neboj, motor toho vydrží hoodně, největší problém, je, že přes 1bar ECU nemá mapu na dávkování benzínu a upravování předstihu a aby zachránila motor, vypne dva vstřiky a po nějaký sec, je zase zapne (proto každej řeší škubání na starý T16, má vháji membránu na regulaci), noa tuzingéři tohle jistěže vyřešili snadno a bez větších výdajů, strčí mezi Map senzor (v ECU) a sání klasickej přetlakovej ventilek s pružinkou, kterej zabrání, aby ECU měla (to jediný podle čeho hlavně dávkuje benzín a upravuje předstih) TLAK V SACÍM POTRUBÍ, jistě kára chvíli asi jede hodně hezky, ale opravdu jenom chvíli, než prostě shoří píst/y. Jinak, stane se to, ikdyž se špatnou membánou jezdí dement a pořád to drtí, až do toho cukání - pokaždý co to cukne, je na chvilku extrémně chudá směs = vyšší teplota hoření = shoří motor
Tuzingář přece nebude utrácet za nějaký nesmyslný programovatelný EMS
Dneska to foukalo teprv něco kolem 0,7baru - to je podle mě série, ale pokud je všechno v kondici a na UK forů mi psali, že ECU reguluje ten tlak na nižší, dokud se nedostane do vyšších otáček a pak teprv nafoukne asi těch 0,7, je to kvůli omezení krouťáku (to jsem někdě vyčetl z chytrý knížky), předpokládám, že hlavně kvůli Hodní převodovce
Na 620 foukám 0.95, ale pokud chytí dobrou náladu, tak okolo 4 000ot jednou cukne, protože to přelítne přes 1, dělá to hlavně, když je venku pod 10°C, nebo neni úplně na provozní teplotě
Neřviiiíííí Musim nějaký video natočit, že seš to ty! Tys měl hezký, když si testoval Coupéčko to je pravda
Neboj, motor toho vydrží hoodně, největší problém, je, že přes 1bar ECU nemá mapu na dávkování benzínu a upravování předstihu a aby zachránila motor, vypne dva vstřiky a po nějaký sec, je zase zapne (proto každej řeší škubání na starý T16, má vháji membránu na regulaci), noa tuzingéři tohle jistěže vyřešili snadno a bez větších výdajů, strčí mezi Map senzor (v ECU) a sání klasickej přetlakovej ventilek s pružinkou, kterej zabrání, aby ECU měla (to jediný podle čeho hlavně dávkuje benzín a upravuje předstih) TLAK V SACÍM POTRUBÍ, jistě kára chvíli asi jede hodně hezky, ale opravdu jenom chvíli, než prostě shoří píst/y. Jinak, stane se to, ikdyž se špatnou membánou jezdí dement a pořád to drtí, až do toho cukání - pokaždý co to cukne, je na chvilku extrémně chudá směs = vyšší teplota hoření = shoří motor
Tuzingář přece nebude utrácet za nějaký nesmyslný programovatelný EMS
Dneska to foukalo teprv něco kolem 0,7baru - to je podle mě série, ale pokud je všechno v kondici a na UK forů mi psali, že ECU reguluje ten tlak na nižší, dokud se nedostane do vyšších otáček a pak teprv nafoukne asi těch 0,7, je to kvůli omezení krouťáku (to jsem někdě vyčetl z chytrý knížky), předpokládám, že hlavně kvůli Hodní převodovce
Na 620 foukám 0.95, ale pokud chytí dobrou náladu, tak okolo 4 000ot jednou cukne, protože to přelítne přes 1, dělá to hlavně, když je venku pod 10°C, nebo neni úplně na provozní teplotě
Neřviiiíííí Musim nějaký video natočit, že seš to ty! Tys měl hezký, když si testoval Coupéčko to je pravda
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Už jedeš?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jasně, hned poletím někam sestřelit srnku, jenom kvůli tomu abys viděl nějaký video, víš co? Přijeď a můžeš mi nějaký natočit, když ti to tak jde
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ty jsi chytrolín.... chceš v tom furt jezdit, tak dojeď ty .... kurde, ty nás tady krmíš takovýma řečičkama a přitom to ještě nikdo neviděl jet... nooo?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Trunda mě odhalil, sákra
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Někdy se na ten Tvůj stroj musím podívat in natura, nebo nejlépe projít celou stáj , bohužel do Berouna daleko
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!