Prešně Karle, samý drobnůstky.
Neboj, motor toho vydrží hoodně, největší problém, je, že přes 1bar ECU nemá mapu na dávkování benzínu a upravování předstihu a aby zachránila motor, vypne dva vstřiky a po nějaký sec, je zase zapne (proto každej řeší škubání na starý T16, má vháji membránu na regulaci), noa tuzingéři tohle jistěže vyřešili snadno a bez větších výdajů, strčí mezi Map senzor (v ECU) a sání klasickej přetlakovej ventilek s pružinkou, kterej zabrání, aby ECU měla (to jediný podle čeho hlavně dávkuje benzín a upravuje předstih) TLAK V SACÍM POTRUBÍ, jistě kára chvíli asi jede hodně hezky, ale opravdu jenom chvíli, než prostě shoří píst/y. Jinak, stane se to, ikdyž se špatnou membánou jezdí dement a pořád to drtí, až do toho cukání - pokaždý co to cukne, je na chvilku extrémně chudá směs = vyšší teplota hoření = shoří motor
Tuzingář přece nebude utrácet za nějaký nesmyslný programovatelný EMS
Dneska to foukalo teprv něco kolem 0,7baru - to je podle mě série, ale pokud je všechno v kondici a na UK forů mi psali, že ECU reguluje ten tlak na nižší, dokud se nedostane do vyšších otáček a pak teprv nafoukne asi těch 0,7, je to kvůli omezení krouťáku (to jsem někdě vyčetl z chytrý knížky), předpokládám, že hlavně kvůli Hodní převodovce
Na 620 foukám 0.95, ale pokud chytí dobrou náladu, tak okolo 4 000ot jednou cukne, protože to přelítne přes 1, dělá to hlavně, když je venku pod 10°C, nebo neni úplně na provozní teplotě
Neřviiiíííí
![stup: stupo:](./images/smilies/2i8d4ao.gif)
Musim nějaký video natočit, že seš to ty! Tys měl hezký, když si testoval Coupéčko to je pravda
![vztek: vzek:](./images/smilies/97.gif)