Ten olej směrem k filtru se dostává, když auto stojí. Já tam trošku uvažoval o tom, jestli těsně před napojením tělesa klapky na hadici k filtru nenavrtat směrem dolů dírku a dát tam na trubičku nějakou nádobku, do které by ten stékající olej odkapal a netekl dál k filtru. A jednou za čas to vylejt.
Já to mám bohužel ve stavu, kdy mi to hází dost oleje do sání a dost ho to žere. Hodně se ho spálí po nastartování, kdy je stečený olej ze sání do kanálků, ale pak při jízdě se mi nezdá, že by to nějak výrazně dýmilo. V nejbližší době změřím tlaky a uvidím, co bude. Ale co jsem se dnes o tom bavil s Mirdou (letitým našim mechanikem), tak to měření komprese je stejně dost zavádějící a nereflektuje to realitu tuho, co se děje s válci při specifickém zatížení, kdy ta těsnost může těžce selhávat. A pak se dá vycházet tu z příkladu třeba djmicha, který motor překroužkoval a tyhle neduhy se výrazně potlačily. Tedy změřená komprese nemusí být špatná, ale v reálu jsou ty kroužky a těsnost válců už opravdu špatný.
Nevím teď jak je to u ZSa, ale ZT má v originálu malý kat za Y a o kousek dál velký. Každopádně bych řekl, že stačí mít jeden adekvátně dimenzovaný.
Jasan... na okruh a opravdu jízdu na limitu je semislick super a ještě vyšší level, než UHP a tak sám uvidíš. S tím drhnutím, zásadní tu nepadlo, jestli tam teď máš origo kola, nebo něco s jiným ET, že? Origo 17" jsou rozhodně kvalitní a festovní kola a za historii jsem zde nezaznamenal, že by někdo řešil to, že jsou kopnuté. Váhově to nejsou žádné magnéziové super lehké ráfky, ale vysloveně těžké také nejsou. Na druhou stranu, kdyby ti nešlo o vzhled, tak origo 16" jsou ve srovnání s 17" výrazně lehčí a mají stejnou šířku. A nízkoprofilová guma kor v semislicku nemá žádný význam.
Hele, ZSo je v základu rychlé, osobité auto, hezky naladěné a opravdu v takové mezikategorii. Dnes v již mrtvé kategorii a ani ve své době nemělo moc konkurentů. Ale na druhou stranu a to je taky možná to, proč prodejně to nebyl zrovna trhák, má bohužel problém v tom, že výkonnostně už se moc extra posunout dál nedá. Ano, bájný kompresor z verze z Austrálie jo, ale v reálu to byl stejně taky omyl. Konstrukčně ten motor prostě nemá rezervu. V momentě, kdy bys toužil po extra výkonu, tak je ale celkem dostupná možnost přejít na Roveří přeplňovanou 1.8, která se v základním setupu ladí na 200 kobyl, s upgradnutým pajšlem pak 250 a více. A to je pecka, protože ten motor je extra lehoučký i na dnešní poměry.
Podvozek Honda Civic... co víc dodat

Možností koupit kvalitní coilover kit je hromada. Ale samozřejmě i naopak hodně nekvalitní.
Co doporučuji a pro tvou převodovku je to snadno dosažitelný, tak samosvorný diferenciál. Stačí torsen a auto to posouvá o výrazný level výš.
Zlín mám přes kopec, tak vím, že je to sebevrahů rodiště, ale i mekka rally. Děsná škoda, že tu nikde není okruh. Už jen z bezpečnostních důvodů by tu měl být, aby jste neblbli v provozu na silnici
MiniRaceDay se musí registrovat, ale poslední roky to bývá plus mínus i 14 dní předem ještě otevřené. Respektive dá se asi risknout i dojetí až na místo. Ale je to takové nepředvídatelné. Já se tu každý rok snažím nahánět lidi s MG, co tu tak různě přes rok honí ega, aby si "pindíky" přijeli poměřit reálně, ale asi "ho" mají všichni "malýho", protože se tam sejdeme většinou jen ti samí

Takže pro tebe výzva

A tu kolegu Menfyse s červeným ZSem můžeš vzít sebou, protože darebák na srazech dělá koncert s vyrabovaným výfukem, ale změřit se na okruhu nepřijede

Už se tu taky chvilku neobjevil, tak snad to někde nerozsekal
Na závěr... fakt na silnici kucí neblbněte a mozek si zachovejte
