Další z bláznů, co si pořídil ZS
Napsal: ned bře 24, 2019 13:31
Čau pánové, přidávám se do klubu se 180kou. Nejsem zrovna nový majitel, mám to od léta, nájezd 100 k, mechanicky v pohodě, náletová rez, jeden flek pod LP prahem, ale jinak ani škrábanec (než jsem to dostal do rukou já
) . Po koupi to šlo rovnou do dílny: rozvody, vodní pumpa, termostat + trubky, kapaliny, pak nebylo ve fajn stavu "Tčko" trubičky oleje nad motorem a "zásuvka" pro měrku oleje. Na podzim platinový svíčky a se Zdenou (nevím jak se tu menuje, ale je z Olomouce a má červenou mkI s předkem z mkII
) jsme ladili VIS.
Momentálně mě čeká další velkej servis, ale tentokrát to bude 30:70 údržba/servis:zlepšováčky. Konkrétně mám na cestě sheddist ovládání spojky, pipercross viper sání s vedením do nárazníku, dívám se po OCT (oil catch tank), pískovat a stříkat kola, obout advany atdatd. Zajímá mě, co udělá otevřený sání (který nebude plný oleje) v kombinaci s kastrací katů a zakázkovým nerez zadním dílem, co dělal minulý majitel v ENCO (+restart jednotky).
Dost řečí, otevírám diskuzi, zejména na otázky:
1. Máte někdo na ZSu OCT? Jaký typ? Hledám "tu nejlevnější", ale se sítkem vevnitř, který číny nemají. Jinak jaké trubičky? 10 mm?
2. Nemáte někdo k dispozici xtreme spoiler, v černé "black pearl"? Nebo v jiné? Kurva prostě to velký křídlo potřebuju :
3. Chtěl bych vyměnit kapalinu v posilovači, prý se občas sere, ale je dobré to měnit?
4. Jdou katy dobře kuchnout nebo je třeba nahradit trubkou? Co pak na STK? Řešil někdo?
5. Posledníčko, Yokohama Advan Neova AD08R 205/45 R17 jsou o něco dražší než 215/45, který jsou cca o 300/kus levnější. Fitnou ale? Nebudou drhnout? Zkoušel někdo? Když to metu z kopce do vracečky tak už s 205/45 to lehounce dře (stalo se mi asi 2x, mám tam tvrdší, nižší podvozek, abych cítil zadkem i zrnko písku)
Na všechny tyto dotazy jsem prohledával britský fóra, kde se dalo, ale pořád v tom nemám 100% jasno, tak prosím o pomoc vás, borci


Momentálně mě čeká další velkej servis, ale tentokrát to bude 30:70 údržba/servis:zlepšováčky. Konkrétně mám na cestě sheddist ovládání spojky, pipercross viper sání s vedením do nárazníku, dívám se po OCT (oil catch tank), pískovat a stříkat kola, obout advany atdatd. Zajímá mě, co udělá otevřený sání (který nebude plný oleje) v kombinaci s kastrací katů a zakázkovým nerez zadním dílem, co dělal minulý majitel v ENCO (+restart jednotky).
Dost řečí, otevírám diskuzi, zejména na otázky:
1. Máte někdo na ZSu OCT? Jaký typ? Hledám "tu nejlevnější", ale se sítkem vevnitř, který číny nemají. Jinak jaké trubičky? 10 mm?
2. Nemáte někdo k dispozici xtreme spoiler, v černé "black pearl"? Nebo v jiné? Kurva prostě to velký křídlo potřebuju :

3. Chtěl bych vyměnit kapalinu v posilovači, prý se občas sere, ale je dobré to měnit?
4. Jdou katy dobře kuchnout nebo je třeba nahradit trubkou? Co pak na STK? Řešil někdo?
5. Posledníčko, Yokohama Advan Neova AD08R 205/45 R17 jsou o něco dražší než 215/45, který jsou cca o 300/kus levnější. Fitnou ale? Nebudou drhnout? Zkoušel někdo? Když to metu z kopce do vracečky tak už s 205/45 to lehounce dře (stalo se mi asi 2x, mám tam tvrdší, nižší podvozek, abych cítil zadkem i zrnko písku)
Na všechny tyto dotazy jsem prohledával britský fóra, kde se dalo, ale pořád v tom nemám 100% jasno, tak prosím o pomoc vás, borci
