Milane, takže koukám do Rave a co se týká rychloměru, měl bys být bez starostí. ZSo bralo rychlost do budíku buď přímo z ABS, nebo z čidla na převodovce. Tedy ne z ECU.
A naopak ECU potřebuje taky vědět rychlost a to si v obou případech bere také z ABS. Tam je ale zajímavé, že na ZRu je to na konektoru C0506 pin 25, kdežto na ZSu pin 26. A teď si nejsem jistý, ale nezdá se mi, že by přímo motorový svazek byl společný s konektorem na ABS, nicméně tu je potřeba dát pozor, protože tyhle piny jsou opravdu prohozené. Jinak řečeno, ABS moduly jsou asi jiné, ale toto je v podstatě asi jediný rozdíl.
No, teplotní čidla budou řešené dvojmo stejně.
Spínání relé ventilátoru je jinak.... ZRo ho má na ECU na pinu 67, pro klimu 60, ZSo na pinu 60, pro klimu na pinu 67 ..... takže to vypadá, že je to prohozené.
No a pak tedy ZSo má jednotku umístěnou jinde a nejsem si jistý, jestli je to jen o tom, že je kabeláž nasměrovaná jinam, nebo jestli je i jinak dlouhá a tvarovaná. Tipoval bych spíš to první.
No, ale podle mě nic fatálního. Prostě chce to pořídit i s kabeláží a pak to holt projít pin po pinu na konektorech a srovnat schéma ZR vs. ZS. Takto letmo to ale vypadá, že to je opravdu jen o pár prohozených pinech. Je pravda, že jsem vlastně nekoukal na napájecí a kostřící větve, kde možná může být zádrhel v pojistkových skříňkách, kde ta motorová je asi součástí kabeláže. No a tak co... principiálně to bude stejné, tak jestli to bude vyžadovat to přebastlit na původní část kabeláže, to by zase žádné drama být nemuselo.
Ideálně koupit, dát ty dva motory s kabeláží vedle sebe a porovnat.
Nevidím ale nic, co by mělo vysloveně odrazovat
