Ložiska alternátoru MG ZS 180
Ložiska alternátoru MG ZS 180
Zdravim,
chtel bych se zeptat, jestli nahodou nevite, jake jsou parametry lozisek pro alternator u ZS-ka 180, rv 2003.
Celkem slusne to ted zacalo piskat, takze vymena bude nutna bohuzel.
Diky moc.
chtel bych se zeptat, jestli nahodou nevite, jake jsou parametry lozisek pro alternator u ZS-ka 180, rv 2003.
Celkem slusne to ted zacalo piskat, takze vymena bude nutna bohuzel.
Diky moc.
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Jaké tam jsou ložiska netuším. Ale to pískání - nebude to spíš ložisko na kladce nebo jen volný řemen? Píská to hlavně po startu při přidání plynu?
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Je to urcite altik, uz se to pred mesicem objevilo, prostriknul jsem to konkorem a pak byl klid. Ted je to opet zpatky.
Lehce to piska na neutral a pak cim vetsi tocky tim vetsi piskot, coz odpovida.
Prave se ptam, jestli nekdo nevite rozmery, at to muzu rovnou koupit ( takhle to budu muset kuchnout, zmerit a pak teprve shanet ), usetrilo by to cas
S kladkou me nestras
, uz takhle mam z ty KV6-ky osypky, ale zatim holka drzi
"ted poradne tuk tuk"
Lehce to piska na neutral a pak cim vetsi tocky tim vetsi piskot, coz odpovida.
Prave se ptam, jestli nekdo nevite rozmery, at to muzu rovnou koupit ( takhle to budu muset kuchnout, zmerit a pak teprve shanet ), usetrilo by to cas

S kladkou me nestras


Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Ani na anglickych forech neni zminka o tom, co je tam za lozisko a tu to z hlavy taky asi nikdo vedet nebude.... jedine lozisko, co jsem nasel, tak je ale na altik z 1.8cky http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-YLZ100050 .... myslim ze nezbude, nez altik rozdelat a zajit do nejakeho shopu s loziskama a objednat...
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Prave ze jsem taky nic nenasel. Co zbyva, o vikendu si budu hrat 
Kazdopadne diky za odpovedi.

Kazdopadne diky za odpovedi.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Mam ten altík ve skříni. Jestli si vzpomenu a nebude tam moc šroubů, kuchnu to.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Ložisko u řemenice Průměr 52, průměr 17 šířka 16. Matku 22 na řemenici doporučuji povolit ještě na autě. Vzadu sundat klec uhlíků, po obvodě diodového můstku odšroubovat očka statorového vinutí. Sundat diodový můstek a pak se může rozdělit.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Ahoj,
genialni !
Diky moc jak za informace, tak za snahu a cas !
Hned se do toho cloveku i mnohem vic chce, kdyz vi
Jeste jednou diky, snad to pude hladce.
Pekny vikend preji.
genialni !
Diky moc jak za informace, tak za snahu a cas !
Hned se do toho cloveku i mnohem vic chce, kdyz vi

Jeste jednou diky, snad to pude hladce.
Pekny vikend preji.
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Tak nakonec byly KO obe loziska, po rozebrani to slo tady v jedne firme v Brne na vymenu a altik je jako novej
Jen pro info, loziska staly 450,- a 250,-
Bohuzel jak se po namontovani ukazalo, tak to nebyla jedina "pistici" zavada, lozisko u napinaci kladky je taky v haji
Zatim to resi dukladne promazani, ale novou jsem jiz objednal, takze ted cekam jestli dojde ( na sklade to nemeli necekane
Takze bude malej Jezisek, jeste su k tomu prihodil nove svicky a snad ta "britska potvora" bude chvilku v klidu a zena nebude nadavat, ze tam neco piska

Bohuzel jak se po namontovani ukazalo, tak to nebyla jedina "pistici" zavada, lozisko u napinaci kladky je taky v haji

Zatim to resi dukladne promazani, ale novou jsem jiz objednal, takze ted cekam jestli dojde ( na sklade to nemeli necekane

Takze bude malej Jezisek, jeste su k tomu prihodil nove svicky a snad ta "britska potvora" bude chvilku v klidu a zena nebude nadavat, ze tam neco piska

Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Tak napinaci kladka konecne dorazila
Nechteji za to zrovna malou castku mrzaci
Nastesti kolega ma celkem slusne slevy, takze to zase tak moc nebolelo.
V patek bylo vymeneno - dostat se k tomu byla trochu lamana pres prsty, ale proslo to.
Skoro bych ale rekl, ze horsi bylo vymenit ty 3 svicky vzadu (ten co tenhle system vymyslel musel byt celkem skodoliba natura
)
Osobne mam pocit, ze to po vymene svicek a te kladky aj lepe jede a minimalne to ma lepsi zvuk, ale to bude ciste subjektivni asi.
Je to to MG ZS co mel predtim Petr Stefl, tudiz nechci Petra zklamat, ale nebyly tam zadne special Brisk svicky, jen obycejne dr15-ky s dvema elektrodama ( z auta byl predtim decentne citit benzin za studena - ted uz skoro nic a to je minus 10 ). Tak treba to bylo ono
Uvidime na spotrebe, zda bude nejaka zmena ( na rovinu necekam zadne zazraky
V Elitu mi to pro ZS-ko hodilo jedine svicky a to Bosch Super Plus (Iridium+platina), takze ty tam ted jsou a vypadaji slibne.
Co me trochu znepokojilo je, ze se jedna svicka celkem slusne koupala v oleji, nevite co by to mohlo byt? Jen jedna, zbylych 5 sice cerne jak bota, ale suche.
Benzinem to snad nebude, co to auto mame tak nepoznalo nic jineho nez OMV "kvalitu" ( stale verim tomu, ze tady v Brne a okoli OMV bere benzin a naftu z rafinerie u Vidne ), takze snad zadnej smejd.


V patek bylo vymeneno - dostat se k tomu byla trochu lamana pres prsty, ale proslo to.
Skoro bych ale rekl, ze horsi bylo vymenit ty 3 svicky vzadu (ten co tenhle system vymyslel musel byt celkem skodoliba natura

Osobne mam pocit, ze to po vymene svicek a te kladky aj lepe jede a minimalne to ma lepsi zvuk, ale to bude ciste subjektivni asi.
Je to to MG ZS co mel predtim Petr Stefl, tudiz nechci Petra zklamat, ale nebyly tam zadne special Brisk svicky, jen obycejne dr15-ky s dvema elektrodama ( z auta byl predtim decentne citit benzin za studena - ted uz skoro nic a to je minus 10 ). Tak treba to bylo ono


Co me trochu znepokojilo je, ze se jedna svicka celkem slusne koupala v oleji, nevite co by to mohlo byt? Jen jedna, zbylych 5 sice cerne jak bota, ale suche.
Benzinem to snad nebude, co to auto mame tak nepoznalo nic jineho nez OMV "kvalitu" ( stale verim tomu, ze tady v Brne a okoli OMV bere benzin a naftu z rafinerie u Vidne ), takze snad zadnej smejd.
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
.... Opet, jedna vec je druh svicky, druha je to, jestli maji z prodeje spravny odtr - bzdalenost mezi elektrodama.... Z vlastni zkusenosti vim, ze odtrh dela hodne moc
.... Ten olej... Nevim jestli tam Petr resil odchytavani oleje v sani... Nekde se to tu resilo a je to trosku bolistka tohohle motoru...

Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
JJ, resil, je tam Oil catch tank. Funguje dobre.
Nu radsi si to zaklepu a budu doufat, ze to zena nekde neutavi
Je to radost tohle auto, specialne, kdyz si ho pucim ( mam 1.6 turbodehet
).
V6 a atmosfera je proste uplne jinej sport
Skoda ze se do toho auta poradne nevejdu ( nejak se mi vzdycky sprajcne volant mezi kolena
, jinak bych si ho poridil asi taky
Cekam, ze tohle nekoho napadne
- mit na sidlisti ZS a ZT by uz bylo docela dost na sousedy asi. Uz ted to takhle po ranu dela docela slusnej randal
a kdyz ZT tak ZT-T s V8 a to by me starici jistojiste umlatili hulkama 
Nu radsi si to zaklepu a budu doufat, ze to zena nekde neutavi


V6 a atmosfera je proste uplne jinej sport



Cekam, ze tohle nekoho napadne



Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Jeste k tomu odtrhu svicek - meril jsem to a bylo to lehce za hranou nez by melo byt.
Nu tak snad ted uz to bude v pohode.
Nu tak snad ted uz to bude v pohode.
Re: Ložiska alternátoru MG ZS 180
Skvele je, ze se auto dostalo do dobrych rukou
.... V8 se standardnim vyfukem neni tak hrozne... Neni treba jej vytacet, takze si jen tak hebce brumla...
Petr tam dal sportovni filtr a kdovi jaky je tam vyfuk... V klasickem provedeni treba v R45 ten motor neni temer slyset, nicmene zvuk Petrova ZSka me vzdy imponoval
A chapu, ze to cloveku neda sem tam vyfouknout pavuciny
... Sam s tim mam problem
... Necht vam slouzi a tesim se na setkani na nejakem tom sraze

Petr tam dal sportovni filtr a kdovi jaky je tam vyfuk... V klasickem provedeni treba v R45 ten motor neni temer slyset, nicmene zvuk Petrova ZSka me vzdy imponoval



... Necht vam slouzi a tesim se na setkani na nejakem tom sraze
