Příspěvek
od KDB » stř črc 31, 2013 7:52
Jestli je v manuálu i II, dal bych jí. Má o něco vyšší viskozitu, a jestli ta Tvoje už je hodně hustá, měnil bych to po částech - odsál bych nádobku, dolil, natočil motor, párkrát otočil volantem od dorazu k dorazu - to celé tak 1-2x, pak ujet pár set - tisíc km a znova. Kdyby jsi to udělal najednou, mohla by to být pro tu hydrauliku příliš velká změna, plus hrozba utržení nějakého nánosu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.