Zdravím,
Chci se zeptat Vás závodníků,
máte nějak upravené sání?
pár lidí mi furt tvrdí, že když dělám na výfuku, tak bych měl něco udělat se sáním, ale nejsu si jistý kvůli tomu VIS.
Na googlu sem našel akorat ITG Maxogen za Ł375 .
Diky za odpovědi
Hoj...
... nevím o tom, že by to tu někdo nějak extra někdy řešil. Kdysi Petr Štefl jen tak, že dal nad podběh kónický filtr. Obecně ale MG měla sání dobře řešené a stačí jen sportovní vložka do boxu... čímkoli jiným asi dosáhneš jen hezčího zvuku...
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Díky za odpověď, nechám to teda tak, ten kuželovy filtr mě neláká, to je dobrý tak akorát proti listí, jen napíšu pro ostatní, kdo by si chtěli hrát s výfukem: vytahl sem oba katy a misto středu sem dal rezonator a zvuk stejný jak série....
Sanie mam ja umiestnenie v prednom narazniku a medzikoli ,, cca 4roky to tak mam, filter mam KN. Ja som cital ohladom sania ze je podimenzovane a prebrate z kv6 2,0L. Zvuk to ma urcite lepsi ako seria a hlavne to je lahsie ako ten 10kg plastovy sajrajt co je original. Inak si skus dat do googla inner wing a hned vidis ako to ma vacsina ludi v UK. Itg je top ale za tie peniaze si to neviem kdo len tak kupi. Ked si dal von tie katy nesvieti ti engine check? ikonka na palubke?
aha, diky za rady, podivam se po tom.
engine check nesvítí, překvapivě funguje tahle věc: http://www.highperformanceparts.cz/adap ... 8x15.55585
a jaké tam máte vzadu tlumiče? Mě už napadá akorát koupit nějaký univerzalní a zkusit co to udělá, protože sem klasický tuzer a chci aby to auto bylo slyšet
díval sem se na to, a moc to nechápu... vidím akorát koleno o 90" dolů a kam pak dál nevidím....kam to vede? nebo to je takhle strčeny za horkým chladičem? to mi nepřijde efektivní. A neovlivní to nějak špatně ten VIS?
Ten jeho poslední příspěvek mluví o sání - že se mu nezdá řešení, kdy je filtr strčený v podstatě za chladičem (asi případ ITG).
Jinak ta redukce na lambdu je celkem vtipný způsob, jak to očůrat... a asi levnější, jak nějaký elektronický oblbovátko. Ačkoli v té krabičce bude beztak nějaký odporový dělič za pár haléřů
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Aha ok, som to nepochopil, no co som niekde cital co to merali kluci z UK na rolling days, tak ak bol filter hned za chladicom tak to uberalo peknych par koni kedze to salo teply vzduch, najlepsie dopadli ty co mali ITG a mali ho v medzikoli a hadicou privedeny dopredu (5k). Ostatne home made v medzikoli dosahovali cca 3,5k.
Ten oblbovak je len par odporov ktore sa vpajkuju pred lambdu. Niekde to stoji 10libier.
díky za odpovědi, vidím to na koncák ultersport, sice polskej, ale na předešlích autech fungoval dobře a nejsem ochotný dát za janspeed 370 liber .
Jinak našel sem tuhle fotku, která konečně vysvětluje ten "inner wing" jen to musí být sranda, když jsou kaluže
Jojo, taky mi to nepřijde zrovna rozumný a fakt by to nemělo být tak na raně vodě... co jsem se načetl těch případů hondistů, co doslova ohnuli motor, když nasáli vodu
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Daj tam nadkolí a tim otvorem tam toho zas tolik nenalítá,řekl bych.A s popraškem vody by si to mělo v pohodě poradit.Na mej 400 jsem vzal hadici od fitrboxu,která je zespod boxu vedená zpátky do motorovýho prostoru a dal jí přímo na otvor v nárazníku,kde je přívod vzduchu k brzdám.Za lijáku na dálnici jsem se šel podívat do boxu a origo papírovej filtr se zdál suchej.