cca 433.200 km
Blížila se technická, tak jsem musel trošku máknout na autě. Tak jsem naskladnil hromadu matroše a pustil se do toho.
V první řadě výměna oleje a filtru i sacího. Rozhodně paráda, protože za poslední cyklus jestli jsem dolil půl litru
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To jsem do výměny motoru neznal
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Olej špinavej, ale nic zlého v něm, tak jsem klidný. Pod víčkem oleje sice nějaký šlem byl, ale dávám to za vinu jednak tomu, že jsem tedy olej asi o půl roku přetáhnul a jak se s autem jezdí každý den převážně jen kolem komína, tak to obzvlášť v zimě bude nějakou tu vlhkost v motoru muset nějak rozdejchat.
Co mě pořád trošku štve, že mi někde kolem expanzky pořád mizí voda. Jestli je někde křuplá, nebo blbě těsní spodní hadice, nebo to fouká kolem přepadové hadice.... prostě musím co chvila dolejvat.
Pak mě čekal středový díl výfuku. Nechal jsem si poslat z Německa střed s tím správným největším průměrem trubky na ZT190 (tu se dá sehnat jen ten slabší) od Klariusu. Akorát blboni, aby se jim to vlezlo do krabice, tak mi ho fikli a poslali k tomu spojovací trubku. Starý střed jsem tedy musel za katem vyříznout pryč. No.... když jsem viděl, že na něm byl jen odhnilej vnější plech na předním tlumiči, tak jsem začal chvilku pochybovat, jestli to vlastně bylo nutné měnit. Ale zvukově někde problém byl i přes novej zadní díl. Ale když se mi tam nakonec podařilo nějak napasovat ten novej, tak je to hodně moc znát. Až mě to trošku štve, jak je to tiché, takže od výfuku nejde téměř žádný zvuk a uvnitř jde slyšet vysloveně jen
motor a ten sám o sobě zní spíš jak tříválec
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
..... ale ok... další věc, kterou už do smrti nebudu řešit
Bohužel zadní brzdy už jsem nestihl a tak jsem na technickou jel trošku s obavou, jelikož už pohledově ty zadní kotouče jsou ekl - jsou to původní kotouče, se kterými jsem auto koupil, které už byly jeté a stočené. A dokonce na jedné straně jsem je vypálil po té, co se sekl pístek. A tedy i ručka už nic moc.
No na technickou jsem jel do Lipníku tam, kde jsou vcelku milí a vstřícní a kde mi pomohli vyřešit lapálii s Pacificou. Na emisích si mě pán pamatoval. Jsem tam najel, cosi zkoumal a pak ať nastartuju.... říkám, už je nastartováno - to je šestiválec
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Borci to tam oblejzali, pak šel opsat kilometry "eeee.... 43 tisíc...... co? 430 tisíc ?!?!?!"
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
..... čučel.... tak jsem chválu trošku krotil tím, že už je to třetí
motor. Auto jsem chvilku před tím umyl, tak na ně ta barvička působila
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tož to změřili a pak hleděli na monitor a že kdyby všechna auta měla tak dokonalé hodnoty (a to vězte, že už to fakt ošulit nemůžou), tak jsou prý v ráji
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.... jakože fakt prý naprosto čisté a perfektní.
Na technické kontrole vše cajk, vizuálně už mě upozorňoval, že zadní kotouče tfuj, tak než najel na válce, tak jsem ho chlácholil, že mám doma vše koupené, ale už jsem to fakt nestíhal namontovat. Naštěstí rozptyl vyšel ještě těsně do tolerance
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak se tam taky slezli chlapi a pokecali jsme a zcela evidentně měli radost z toho, že v té denní šedi se mohli něčím pokochat
A tedy nějaký víkend po té jsem se pustil do zadních brzd. Ale ouva.... jsem na to zapomněl, ale na té straně, co se mi to kdysi vypeklo, byla blbě nasazená manžeta na pístku a pístek samozřejmě ohnilej. A když jsem ho zatlačil a hodil do toho zkusmo novej kotouč a desky, tak se to hryzlo a měl jsem dost problém to rozebrat. Tak trošku na nas*ání, protože jsem měl už rozebranou i parkovací brzdu a musel jsem to tedy všechno staré hnusné vrátit zpět. Tak jsem aspoň udělal to, co jsem měl v plánu a to že jsem kartáčovým kotoučkem ojel brzdič a ten zadní štít a tak nějak středně na prase to stříknul zinkovou základovkou a pad nějakou epoxidovou barvou na třmeny. A pak vše poskládal zpět. Takže aktuálně třmen vypadá nádherně a je v něm prasečí kotouč
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jo a šel jsem objednat pístek v celé sadě a blb jsem to objednával z kategorie pro ZT 260, z pod které se musí hledat větrané kotouče a samozřejmě že jsem se moc nezamyslel a přišly mi 42mm pístky místo 40mm
![ml ml:](./images/smilies/vahidrk.gif)
.... takže to musím poslat zpět a objednat znova. Ale mají v tom katalogu fakt binec.....
Takže čekám na matroš a taky na víkend, kdy vůbec budu na to mít čas... s tím je to bída a vůbec mi nevadí, že zima ne a ne odejít, protože přezout fakt nestíhám žádné auto
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)