Novej kousek v ČR
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Auto krutě pěkné, poklona! Osobně mi to trochu hyzdí ty vytáhlé kola (vidím na nich bmw pokličky?) a nízký podvozek, jak to jezdi?
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Díky. Pokličky z logem MG jsou už ve výrobě. Jezdí se s tím vpoho pokud člověk umí jezdit s takovým autem.
Mimochodem pokud by někdo někde potkal kompresor na toto prosím o info....
Mimochodem pokud by někdo někde potkal kompresor na toto prosím o info....
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: Novej kousek v ČR
Mazec! Nekonvenční.
Mám kontakt na firmu, která tyhle motory čipuje, ale je v Anglii , tak to asi nic...
Mám kontakt na firmu, která tyhle motory čipuje, ale je v Anglii , tak to asi nic...
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Pokud by to někoho zajímalo tak HP sporting je schopno vyrobit na zakázku stavitelný přední tlumiče s pružinou a unibalem 17t. bez unibalu za 14t. bez DPH
- Přílohy
-
- MG ZT 190 predni.pdf
- (21.36 KiB) Staženo 70 x
Re: Novej kousek v ČR
... předpokládám za kus.
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Ne za oba
Re: Novej kousek v ČR
Tak to není tak zlé... stavitelná je tedy jen tuhost tlumiče? Výška pružiny je dle požadavku?
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Stavitelná je pouze výška (šroubením jak je to na všech stavitelných tlumičích) ne tuhost.
Re: Novej kousek v ČR
Tak stavitelností tlumiče se většinou myslí možnost nastavení tuhosti... ale nechci chytat za slovo Už jsem pochopil, jak jsi to myslel ty
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: Novej kousek v ČR
Dobrá informace. díkes
Re: Novej kousek v ČR
Ve vší úctě... řekl bych, že se kolem toho chvilku motám a vím co mluvím
http://www.xyz-racing.cz/podvozky.php?page=super
Abych to tedy trošku shrnul, existují 4 hlavní kategorie:
Nenastavitelný - obyčejný tlumič + pružina pevně
S nastavitelnou tuhostí tlumiče + pružina pevně
S nastavitelnou výškou šroubením na tlumiči + obyč tlumič (to je případ tohoto)
Plně stavitelný - nastavitelná tuhost tlumiče, výška, komprese pružiny
+ další podkategorie...
Že je podvozek "tuhý" není otázkou jen pružin, ale i nastavení tlumiče - toho, jak rychle se podvoluje rázům, tedy jak moc se pružina propruží. Pružina by měla být nastavená podle váhy na daném kole a toho, jaký zdvih má být umožněn. Mírnou odchylkou se dá docílit toho, že pružina se bude podvolovat až větším rázům. Spíš než kdoví jaké pružiny je lepší pořídit na obyčejné pružiny tuhostně nastavitelné tlumiče (oblíbené jsou žluté KONI), kde v měkkém režimu zachováš původní komfort podvozku a v tuhém podvozek přitvrdíš tak, že se přestane tolik podvolovat nerovnostem a tím se auto "zpevní". Tedy třeba na okruhu eliminuješ nechtěné houpání do stran a předklon při brzdách...
Tak to tak letmo laicky....
http://www.xyz-racing.cz/podvozky.php?page=super
Abych to tedy trošku shrnul, existují 4 hlavní kategorie:
Nenastavitelný - obyčejný tlumič + pružina pevně
S nastavitelnou tuhostí tlumiče + pružina pevně
S nastavitelnou výškou šroubením na tlumiči + obyč tlumič (to je případ tohoto)
Plně stavitelný - nastavitelná tuhost tlumiče, výška, komprese pružiny
+ další podkategorie...
Že je podvozek "tuhý" není otázkou jen pružin, ale i nastavení tlumiče - toho, jak rychle se podvoluje rázům, tedy jak moc se pružina propruží. Pružina by měla být nastavená podle váhy na daném kole a toho, jaký zdvih má být umožněn. Mírnou odchylkou se dá docílit toho, že pružina se bude podvolovat až větším rázům. Spíš než kdoví jaké pružiny je lepší pořídit na obyčejné pružiny tuhostně nastavitelné tlumiče (oblíbené jsou žluté KONI), kde v měkkém režimu zachováš původní komfort podvozku a v tuhém podvozek přitvrdíš tak, že se přestane tolik podvolovat nerovnostem a tím se auto "zpevní". Tedy třeba na okruhu eliminuješ nechtěné houpání do stran a předklon při brzdách...
Tak to tak letmo laicky....
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Novej kousek v ČR
Trunda to ale hezky popsal