Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned led 29, 2017 17:57

Tak změřeno, normovaná spotřeba oleje 12 litru na 10k km. Emise jak na novým motoru, takže to musí někde téct, ale asi jen za jízdy pod tlakem, když auto stojí, tak je pod ním sucho. Ale koukal jsem, že je motor zespodu mastný, já to rozlousknu ale stupo:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned led 29, 2017 18:03

Tak to není dobrý.... já doleju za jeden rok (cca 9 tis. km) jestli 2,5 litru?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned led 29, 2017 18:07

Bude neěkde špatne nasazený gufero po GO nebo protrženy nebo chybeějíci těsnění.. Teď v tom sajrajtu se to ale blbě hledá
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » ned led 29, 2017 19:00

Já se chystám až bude teplo vypustit olej a zjistit, kolik ho vůbec v tom motoru je. Já tý debilní měrce prostě nevěřím... Když auto stojí do druhýho dne, tak vytáhnu měrku a je zasraná tak 2-3 cm nad max. Dám ji otřenou zpátky a tak po 15 minutách je kousek nad MIN.

Myslím že i dost oleje zmizí přez to odvětrání hlav...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned led 29, 2017 19:17

No hlavně sundejte vanu... já to letos nechám u Lenhama raději prohlédnout. Jistota je jistota.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » ned led 29, 2017 19:34

Trunda píše:No hlavně sundejte vanu... já to letos nechám u Lenhama raději prohlédnout. Jistota je jistota.
Na tu se taky chystám.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát úno 03, 2017 19:21

Tak první novoroční investice jsou tady:
- olejový filtr MANN
- výbojky OSRAM
- vzd. filtr MANN
- čerpadlo na ostřik světel
- uložení motoru - hruška
- a pak až se vyřeší kudy ten olej mizí, tak dostane motor dobrůtku viz foto 8)
Přílohy
IMG_20170203_184607.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát úno 03, 2017 19:44

Hele, nevidím důvod, proč tam lít 10W60, když tam patří 10W40 .... přemýšlej nad tím ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát úno 03, 2017 20:57

Já ten důvod vidím - den otevřených dveří na autodromu Most :lol: navíc by neměl tolik lítat přefukama a na jaro/léto bude ideální..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pát úno 03, 2017 22:08

No jak myslíš ;-) Ale ne že nám tu pak budeš bečet ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » sob úno 04, 2017 6:52

10W60 tomu nemůže nijak ublížit, navíc je i povolený pro KV6 pro teploty 0- >40°C a ve studeným stavu je stejně tekutý jako 10W40... Ano je to zbytečný luxus, ale používám roky 10w50-10w60 i v náchylnejšich motorech než je KV6 a nikdy žádnej neumřel..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od KDB » sob úno 04, 2017 14:13

Ve viskozitě 10W-60 nevidím problém, zvlášť pokud auto nebude mít mnoho studených startů. V části manuálů byla doporučovaná.
S tou tekutostí bych si ale dovolil nesouhlasit:
Osobně bych volil spíš 5W50, kde jsou oleje, které mají viskozitu při 40°C nepřílíš vzdálenou od 10W40 (115 oproti 85-100), 10W60 mívají už kolem 150-160 .
Při 100°C mívají 10W40 14-15, 5W50 18-20 a 10W60 22-24. Pro zatěžované motory je důležitá hodnota při 150°C (HTHS), kdy se snažím vybírat oleje, které mají alespoň 4 - což dává většina 10W60, 5W50 a i některé 40tky - spíš ale 15W40, než 10W40.
Hlavně se vyhnout výkonostní třídě ACEA A1/B1 a A5/B5 - mají sníženou HTHS viskozitu a API SM - tam není dobrá formulace protioděrových aditiv. API SN je na tom již lépe.
Snažím se používat max. API SJ, případně SL.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od KDB » sob úno 04, 2017 14:17

To mizení oleje, klidně bych podezíral odsávání klikovky - všichni víme, kolik oleje se dokáže nahromadit v sání.....
Jsou motory, kde závada v systému odvětrávání klikovky dokáže motor připravit o litry oleje mezi výměnami.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv úno 09, 2017 11:37

Trundo promiň, ale Harmanna mi vyfoukli tak je to neorigo multimediální centrum, ale aspoň je tam spravné pozadí :-D
Přílohy
IMG_20170208_174355.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv úno 09, 2017 12:25

Ale je to to, co tam patří a ne hnusný dvou-din do rámečku, ne? S tím zas takový problém nemám a kdyby mi to k něčemu bylo, tak bych si to taky pořídil. Ale mám spoustu jiných nápadů, za co vyhodit peníze efektivněji ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět