Zdravím vás,
mám dotaz ohledně motoru KV6 2,5L.
Dával se do MG ZT (ZT-T) 180 (130kW) a do 190 (140kW).
Nevíte někdo, jaký je v tom rozdíl? Je to jen na sání?
Odešel mi 140kW motor právě ze 190ky a mohl bych mít motor ze 180ky.
Když použiju sání z mojí 190ky, bude to mít 140kW?
Díky, Jare
KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW
Co vím tak jiné sání bylo na 160-ce, pokud je v ZT180 stejný motor jak v ZS180 tak jsou tam jiné vačky, ale na tuhle problematiku jsou ti jiní co to upřesní 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW
Sani je vsude stejne jsou jen jine vacky a jinak naprogramovana jednotka motoru
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW
Sani je vsude stejne jsou jen jine vacky a jinak naprogramovana jednotka motoru
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: KV6 2,5 L - 130kW vs 140kW
A přepážka na výstupu z filtrboxu, ne?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND