Dobrý den všem,
dovoluju si poprosit o radu ohledně zamykání. Na mém MG ZT-T se snažíme opravit zamykání dveří. Nefunguje dálkové ovládání. Podle servisu řídící jednotka karoserie přijímá signál, ale neposílá impuls k zámkům. Je možné, že tam je například nějaká chybná součástka. Měl by někdo, prosím, například plánek řídící jednotky karoserie? Nebo, měl by někdo tento kus k dispozici například z jiného auta? Velmi by mi pomohlo, kdyby mi řídící jednotku například někdo mohl půjčit. Pan elektrikář by podle té funkční opravil tu naši. Možná s tímto máte již zkušenosti a poradíte. Bydlím v Brně.
V příloze posílám fotku jednotky. Dotaz dávám i na forum Rover 75, protože ta řídící jednotka bude asi stejná.
Předem díky za radu,
Pavel
Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Re: Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Myslím, že snazší je tu jednotku prostě koupit a nechat spárovat s autem, než ji opravovat.
Vnitřní schéma jednotky na 99% nikdo nebude mít k dispozici.
A možná by to chtělo zajet na origo diagnostiku a zkusit znova spárovat klíčky. Třeba je jen problém v napárování.
Vnitřní schéma jednotky na 99% nikdo nebude mít k dispozici.
A možná by to chtělo zajet na origo diagnostiku a zkusit znova spárovat klíčky. Třeba je jen problém v napárování.
Re: Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Díky, to samozřejmě bude případná varianta. Ale loni jsem řešil jeden elektro problém a pan šikovný elektřikář to opravil. Byly tam dvě špatné miniaturní diody a každá stála čtyři korunu. Tak to chceme napřed zkusit opravit. Možná je ta řídící jednotka v pořádku. To samozřejmě nevíme, pokud tam nevyzkoušíme nějakou, která je určitě v pořádku. Případně, víte, kde se dá koupit nová?
Re: Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Jednotka nemusí jít jen tak cvak cvak vyměnit. Může a nemusí... v průběhu výroby tohle zabezpečení měnili, ale každopádně zkoušet takto cosi laborovat bez toho, aniž by se originální diagnostikou prověřilo to, že jsou všechny jednotky proti sobě spárované.... nevím. Už tak jste na tom museli propálit hodně času.
Na ebay se koupit dá za pár kaček https://www.ebay.com/itm/MG-ZT-ROVER-75 ... 2205491487 a je to rozhodně méně, než kolik stojí čas šikovného elektrikáře. Tedy pokud si s tím nehraje ze zájmu zdarma
Kup jednotku, zapoj ji, pokud to s ní nepůjde, tak zajeď za Lenhamem na origo diagnostiku. Respektive on tu jednotku možná bude mít i skladem.
Na ebay se koupit dá za pár kaček https://www.ebay.com/itm/MG-ZT-ROVER-75 ... 2205491487 a je to rozhodně méně, než kolik stojí čas šikovného elektrikáře. Tedy pokud si s tím nehraje ze zájmu zdarma

Kup jednotku, zapoj ji, pokud to s ní nepůjde, tak zajeď za Lenhamem na origo diagnostiku. Respektive on tu jednotku možná bude mít i skladem.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Tak cvak cvak to urcite nepujde v jednotce jsou ulozeny i kody klicu a pokud tam das jinou tak to fungovat nebude,
je potreba origo diagnostiku a vsecho projed a podivat se zda nejsou stavajici klice zakazane nekdy se to stane treba poklesem napeti.V tomto ti ani sikovny elektrikar nepomuze pokud nema spravnou diagnostiku .Kdyz koupis novou BCU tak ji musis sparovat z autem zapsat VIN a pak nahrat klice do BCU jinak to fungovat nebude
je potreba origo diagnostiku a vsecho projed a podivat se zda nejsou stavajici klice zakazane nekdy se to stane treba poklesem napeti.V tomto ti ani sikovny elektrikar nepomuze pokud nema spravnou diagnostiku .Kdyz koupis novou BCU tak ji musis sparovat z autem zapsat VIN a pak nahrat klice do BCU jinak to fungovat nebude
Zakázané klíče
Děkuji za radu. Takže asi by bylo lepší ji opravit než měnit. A jak bychom poznali, že jsou klíče zakázané?
Re: Zamykání dveří a řídící jednotka karoserie
Ještě jednou.... ne, lepší, rychlejší, levnější a efektivnější je koupit jinou jednotku a zajet za Lenhamem ji nechat napárovat. Nebo aspoň tam zajet všechno prověřit, aby byla jistota, že je opravdu vada v elektrice jednotky. Protože dokud to nenapojíš na origo diagnostiku tak nemáš jistotu, že není problém třeba ve spárování a budete tam v jednotce dloubat součástky při desítkách propálených hodin práce zcela zbytečně.