MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
ZRo je taky kosmeticky ostuda. Spíš uvažuji, že bych vytáhl Labuťku... té se spíš odpustí kosmetická bída. No nemám teď ani jednoho roverka v reprezentativním stavu...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6967
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Na to se vykašli ... Labuť by byla skvělá, pochybuji že bude jiné XW (natož tourer).
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát črc 15, 2011 7:50
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]
Zítra na to jdem…
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca 440.800 km
Tak paráda - povedlo se a na další dva roky je s STK klid
Opět, jako minule jsem si vyslechl chvalozpěv na to, jak jsou emise čisté jak u nového auta. Jakože tentokrád druhý mechanik a podivoval se stejně tak jako ten minule
Já už tam jezdím tak často, že si mě borci pamatují, mají radost, že tam nejezdím tuctovými auty, vždycky pokecáme a umí zamhouřit oči nad nedostatky s tím, že ví, že se jinak o auta starám a na co přijdou, to si vyřeším... tak tentokrát se tam samozřejmě také něco objevilo...
Že mi tečou gufera na převodovce víme - opravíme
Že ručka nebyla symetrická... no to mi potvrdil, že jsem na tom s tímhle typem brzdy ještě dobře, ale že to je prostě bolest BMW. Tak to ještě zkusím znova poštelovat.
No a že mi na kontrole nebude fungovat samo-nivelace světel, to mě trošku zaskočilo .... Odhaduji, že bude na některé nápravě vyskočené ramínko od čidla.
Ale podstatnější je asi to, co tomu předcházelo....
Jaro začalo trošku mrzutě skrz humus počasí a táhlejší nemoci a fofry v práci a... takže STK mi stihla propadnout, protože jsem tam nechtěl jezdit a vůbec ani s autem popojíždět, dokud nebudu mít vyřešený problém s termostatem. To se ale snad povedlo vyřešit.
Na DMGRS jsem vyzkoumal, že asi tedy v poslední době nejspolehlivěji funguje termostat od jakéhosi výrobce Waxstat a že prý jde o výrobce originálu. Doma jsem nějaký starý termostat vyštrachal a opravdu to vypadá hodně stejně Já si ale vše pohledal na Allegru, protože z UK to fakt cenově nevychází cenově přijatelně. Koupil jsem termostat, nakonec pak i tu trubku do něj a spony a těsnění pod sání.
Už jen pohledem do útrob je na tomto termostatu vidět to, že vnitřek není odfláknutý, má dvě pružiny a proti tomu, co jsem měl v autě seknutý, vypadá opravdu mnohem důvěryhodněji. Co jsem se dočetl, tak tento trpí po nějaké době na sáknutí ve svařeném spojí a všichni se to nějak marně snaží lepit dvousložkovými lepidly. Ale s tím už taky jednu zkušenost mám a bylo to k prdu.
Tedy vypracoval jsem myslím si spolehlivější technologii, jak tento problém eliminovat a zde se o ni podělím
Dvě půlky těla termostatu jsou ksobě spojené po nějakém zahřátí ploch. Tento typ plastu se ale nenahřívá snadno a je jasné, že při chládnutí v tom spoji bude docházet k pnutím, které tam vytvoří trhlinky. Já si z měděného zvonkového drátku (nevím, jestli to není hloupě zvolený materiál) vyrobil vlnku, kterou jsem pomocí pájky a horkovzdušné pájky po obvodu spoje do termostatu zatavil. Následně jsem pak vzal stahovací pásky, které jsou ze stejného plastu a těmi jsem celý obvod ještě zalil. Takže ve výsledku drátek by měl zajistit to, že půlky proti sobě nebudou mít možnost odskočit (skoro bych řekl, že to je zbytečnost, protože nějakému mikro-pohybu to nezabrání a dává to smysl u spojení plastu, který je nějak mechanicky namáhaný), ale hlavní je to přetavení po obvodu, kterým jsem ten spoj plastů zalil a snad i zpevnil.
Nejsem strojař/materiář , takže možná je to do jisté míry hloupost, ale pocitově si myslím, že jsem tomu pomohl a vím, že jsem pro životnost udělal maximum a rozhodně víc, než to jen přelít lepidlem, které se časem v důsledku dilatace materiálů odloupne. Čas ukáže, jestli jsem udělal dobře
Každopádně důležité je to, že poskládané to vše funguje a auto opět po letech chladí tak, jak má. Co se s tím teď trošku jezdilo, tak kolem expanzky je to naprosto suché a myslím si že i šlem na víčko oleje se teď netvoří, sic to asi prokáže až zima, jaký to udělalo rozdíl.
Teď mi to auto konečně přijde trošku čitelnější a důvěryhodnější a svezení s ním jsem si užíval a měl z něj radost. Mechanicky tam teď musím pořešit tedy ta gufera a vyměnit spojkový válec pod pedálem, který je už asi vydřený a spojku zavzdušňuje doufám, že se výměnou vyřeší i ne moc příjemný chod spojky. Vyměněná převodovka totiž rozhodně synchronizuje lépe a mám z toho ještě takový pocit, že ta spojka jakoby špatně vypíná. Možná by stálo za úvahu zkusit jiný olej. Co tam lejete?
No a pak je to auto těžce o kosmetice. Lak je KO... loupe se hrozně, slunko ho totálně dodělalo. Clayem jsem z toho musel odrhnout zažranou špínu, takže bych ho měl ještě přejet leštičkou a voskem, protože teď je takový zmatnělý a jen jsem na něho nanesl nějaký rychlovosk.
Koroduje to na prazích kolem děr na zvedací plastové ťapky a asi to už bude na vyvaření.
Třmeny jsem sice předloni natřel, ale byla to jen taková z nouze bída a už je to zase hnus... ale k narozkám jsem dostal pořádnej 100l 10barovej kompresor a chystám se pořídit pískovačku a s tou sviňou rzí zatočit
Stropnice spadlá.... a tak dále všechno možné.... jenže když se to umylo a trošku naleštilo, rozjelo, projelo, zajelo, tak mi to zase za srdce vzalo.... a o milost si řeklo. Celé to nějak komplikuje a zabíjí to, že auto musí stát venku ... na nějakém řešení se pomalu pracuje, ale je to otázka spíš let, ale tu už se hraje o dny, kdy to auto venku na slunci a dešti fakt trpí.... uvidíme.... ale zatím to nevzdáváme
Tak paráda - povedlo se a na další dva roky je s STK klid
Opět, jako minule jsem si vyslechl chvalozpěv na to, jak jsou emise čisté jak u nového auta. Jakože tentokrád druhý mechanik a podivoval se stejně tak jako ten minule
Já už tam jezdím tak často, že si mě borci pamatují, mají radost, že tam nejezdím tuctovými auty, vždycky pokecáme a umí zamhouřit oči nad nedostatky s tím, že ví, že se jinak o auta starám a na co přijdou, to si vyřeším... tak tentokrát se tam samozřejmě také něco objevilo...
Že mi tečou gufera na převodovce víme - opravíme
Že ručka nebyla symetrická... no to mi potvrdil, že jsem na tom s tímhle typem brzdy ještě dobře, ale že to je prostě bolest BMW. Tak to ještě zkusím znova poštelovat.
No a že mi na kontrole nebude fungovat samo-nivelace světel, to mě trošku zaskočilo .... Odhaduji, že bude na některé nápravě vyskočené ramínko od čidla.
Ale podstatnější je asi to, co tomu předcházelo....
Jaro začalo trošku mrzutě skrz humus počasí a táhlejší nemoci a fofry v práci a... takže STK mi stihla propadnout, protože jsem tam nechtěl jezdit a vůbec ani s autem popojíždět, dokud nebudu mít vyřešený problém s termostatem. To se ale snad povedlo vyřešit.
Na DMGRS jsem vyzkoumal, že asi tedy v poslední době nejspolehlivěji funguje termostat od jakéhosi výrobce Waxstat a že prý jde o výrobce originálu. Doma jsem nějaký starý termostat vyštrachal a opravdu to vypadá hodně stejně Já si ale vše pohledal na Allegru, protože z UK to fakt cenově nevychází cenově přijatelně. Koupil jsem termostat, nakonec pak i tu trubku do něj a spony a těsnění pod sání.
Už jen pohledem do útrob je na tomto termostatu vidět to, že vnitřek není odfláknutý, má dvě pružiny a proti tomu, co jsem měl v autě seknutý, vypadá opravdu mnohem důvěryhodněji. Co jsem se dočetl, tak tento trpí po nějaké době na sáknutí ve svařeném spojí a všichni se to nějak marně snaží lepit dvousložkovými lepidly. Ale s tím už taky jednu zkušenost mám a bylo to k prdu.
Tedy vypracoval jsem myslím si spolehlivější technologii, jak tento problém eliminovat a zde se o ni podělím
Dvě půlky těla termostatu jsou ksobě spojené po nějakém zahřátí ploch. Tento typ plastu se ale nenahřívá snadno a je jasné, že při chládnutí v tom spoji bude docházet k pnutím, které tam vytvoří trhlinky. Já si z měděného zvonkového drátku (nevím, jestli to není hloupě zvolený materiál) vyrobil vlnku, kterou jsem pomocí pájky a horkovzdušné pájky po obvodu spoje do termostatu zatavil. Následně jsem pak vzal stahovací pásky, které jsou ze stejného plastu a těmi jsem celý obvod ještě zalil. Takže ve výsledku drátek by měl zajistit to, že půlky proti sobě nebudou mít možnost odskočit (skoro bych řekl, že to je zbytečnost, protože nějakému mikro-pohybu to nezabrání a dává to smysl u spojení plastu, který je nějak mechanicky namáhaný), ale hlavní je to přetavení po obvodu, kterým jsem ten spoj plastů zalil a snad i zpevnil.
Nejsem strojař/materiář , takže možná je to do jisté míry hloupost, ale pocitově si myslím, že jsem tomu pomohl a vím, že jsem pro životnost udělal maximum a rozhodně víc, než to jen přelít lepidlem, které se časem v důsledku dilatace materiálů odloupne. Čas ukáže, jestli jsem udělal dobře
Každopádně důležité je to, že poskládané to vše funguje a auto opět po letech chladí tak, jak má. Co se s tím teď trošku jezdilo, tak kolem expanzky je to naprosto suché a myslím si že i šlem na víčko oleje se teď netvoří, sic to asi prokáže až zima, jaký to udělalo rozdíl.
Teď mi to auto konečně přijde trošku čitelnější a důvěryhodnější a svezení s ním jsem si užíval a měl z něj radost. Mechanicky tam teď musím pořešit tedy ta gufera a vyměnit spojkový válec pod pedálem, který je už asi vydřený a spojku zavzdušňuje doufám, že se výměnou vyřeší i ne moc příjemný chod spojky. Vyměněná převodovka totiž rozhodně synchronizuje lépe a mám z toho ještě takový pocit, že ta spojka jakoby špatně vypíná. Možná by stálo za úvahu zkusit jiný olej. Co tam lejete?
No a pak je to auto těžce o kosmetice. Lak je KO... loupe se hrozně, slunko ho totálně dodělalo. Clayem jsem z toho musel odrhnout zažranou špínu, takže bych ho měl ještě přejet leštičkou a voskem, protože teď je takový zmatnělý a jen jsem na něho nanesl nějaký rychlovosk.
Koroduje to na prazích kolem děr na zvedací plastové ťapky a asi to už bude na vyvaření.
Třmeny jsem sice předloni natřel, ale byla to jen taková z nouze bída a už je to zase hnus... ale k narozkám jsem dostal pořádnej 100l 10barovej kompresor a chystám se pořídit pískovačku a s tou sviňou rzí zatočit
Stropnice spadlá.... a tak dále všechno možné.... jenže když se to umylo a trošku naleštilo, rozjelo, projelo, zajelo, tak mi to zase za srdce vzalo.... a o milost si řeklo. Celé to nějak komplikuje a zabíjí to, že auto musí stát venku ... na nějakém řešení se pomalu pracuje, ale je to otázka spíš let, ale tu už se hraje o dny, kdy to auto venku na slunci a dešti fakt trpí.... uvidíme.... ale zatím to nevzdáváme
MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]
Tak paráda ….
…. to po dnešku už není a předchozí příspěvek byla pravděpodobně derniéra.
Pokud by někdo měl zájem o nepojízné ZTT na díly bez funkčního motoru, můžeme tu nějakou diskuzi ještě rozjet
…. to po dnešku už není a předchozí příspěvek byla pravděpodobně derniéra.
Pokud by někdo měl zájem o nepojízné ZTT na díly bez funkčního motoru, můžeme tu nějakou diskuzi ještě rozjet
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
440.887 km
Motor zaklepal... doslova.
Dojel jsem ráno do práce bez známky problémů. Odpoledne jsem chtěl nastartovat, možná s otočkou navíc, nebo mírným zaváháním to chytlo a okamžitě rachot jako prase. Měl jsem sebou diagnostiku, ta nic neukazovala. Zkusil jsem testy projet VISy a vstřikovače, jestli není nějaký problém s elektronikou. Zkusil jsem znova nastartovat, abych si to aspoň natočil na video.... s rachotem, který po pár sekundách přešel do horšího stavu, tak jsem to vypnul....
Vzhledem k tomu, že někde po svodu skapává chladící kapalina, tak bych odhadoval, že co auto chládlo po předchozí jízdě, praskla hlava/těsnění, voda se natlačila do válce a pak už si umíme představit cokoli...
Bohužel tento motor po výměně absolvoval dvakrát kvůli dementnímu termostatu nějaký čas nechtěný provoz s vyšší teplotou, což se mohlo nějak defektně podepsat na materiálech a něco z toho selhalo.
Teď po té poslední výměně termostatu jsem pravidelně koukal, jestli je na motoru sucho a termostat nesákne, kolem expanzky sucho, hadice nenatlakované, pod víčkem oleje žádný šlem, sahara se nespouštěla, všechno se zdálo cajk. Najelo se s tím pár desítek kilometrů, dotankoval benzín a včera jsem si chtěl auto užít po cestě do práce. Ano, dal jsem mu trošku počoudit, ale jen nárazově, rozhodně ne kontinuální jízdou "na prase". Posledních několik kilometrů jsem k práci dojížděl piánko.
No, uvidíme, jestli se mi podaří auto dostat k Lenhamovi, nebo Mirdovi a kouknout, co se stalo. Ale pro mě je to asi konečná.... Nemám peníze na rozhazování za nesmysl....
Konec začíná zde viewtopic.php?f=14&t=8544&p=145722&hilit=motor#p145722
Auto mě posledních 40tis. km a cca 4,5 roku spíše už sporadického ježdění jen na opravách a materiálu stálo víc jak 100 tis. Kč. Jak jsem tu psal, jako sbírkové auto tohle pro mě nedávalo v dlouhodobém horizontu smysl. Má potenciál pouze jako duševní vlastnictví, ale investičně je to nesmysl. Nechci mít ve sbírce jedno složité a na údržbu nákladné auto, které mi ani jízdně nevyhovuje (slabý poměr váha výkon, těžké, velké, neagilní, nevyhovující pro místní cesty), přičemž s ním zde není kde se ani projet, protože silnice tu jsou v okolí naprosto nevhodné a s autem už se prostě na delší jízdy nehodilo jet. Chci mít radějí více ale jednodušších aut, které tu prohnat můžu a servis na nich si zmáknu sám.
Auto je to krásné a za mě to bude asi na vždy nejhezčí auto, jaké jsem měl a jedno z nejhezčích vůbec. Takové malé Bentley pro chudé.... Lidé se za ním otáčeli. Věrka s ním u obchoďáků absolvovala hromady rozhovorů s uslintanými chlapy Ale poslední roky bylo právě spíš jen na to koukání. Jízdně já potřebuij malé lehké auto s rychle reagujícím motorem.
Mrzí mě to, přirostlo mi k srdci, bylo to vysněné auto koupené srdcem a ne rozumem, auto dostalo fakt hodně šancí, umím být nesmírně trpělivý, ale tohle je jasný signál....
Motor zaklepal... doslova.
Dojel jsem ráno do práce bez známky problémů. Odpoledne jsem chtěl nastartovat, možná s otočkou navíc, nebo mírným zaváháním to chytlo a okamžitě rachot jako prase. Měl jsem sebou diagnostiku, ta nic neukazovala. Zkusil jsem testy projet VISy a vstřikovače, jestli není nějaký problém s elektronikou. Zkusil jsem znova nastartovat, abych si to aspoň natočil na video.... s rachotem, který po pár sekundách přešel do horšího stavu, tak jsem to vypnul....
Vzhledem k tomu, že někde po svodu skapává chladící kapalina, tak bych odhadoval, že co auto chládlo po předchozí jízdě, praskla hlava/těsnění, voda se natlačila do válce a pak už si umíme představit cokoli...
Bohužel tento motor po výměně absolvoval dvakrát kvůli dementnímu termostatu nějaký čas nechtěný provoz s vyšší teplotou, což se mohlo nějak defektně podepsat na materiálech a něco z toho selhalo.
Teď po té poslední výměně termostatu jsem pravidelně koukal, jestli je na motoru sucho a termostat nesákne, kolem expanzky sucho, hadice nenatlakované, pod víčkem oleje žádný šlem, sahara se nespouštěla, všechno se zdálo cajk. Najelo se s tím pár desítek kilometrů, dotankoval benzín a včera jsem si chtěl auto užít po cestě do práce. Ano, dal jsem mu trošku počoudit, ale jen nárazově, rozhodně ne kontinuální jízdou "na prase". Posledních několik kilometrů jsem k práci dojížděl piánko.
No, uvidíme, jestli se mi podaří auto dostat k Lenhamovi, nebo Mirdovi a kouknout, co se stalo. Ale pro mě je to asi konečná.... Nemám peníze na rozhazování za nesmysl....
Konec začíná zde viewtopic.php?f=14&t=8544&p=145722&hilit=motor#p145722
Auto mě posledních 40tis. km a cca 4,5 roku spíše už sporadického ježdění jen na opravách a materiálu stálo víc jak 100 tis. Kč. Jak jsem tu psal, jako sbírkové auto tohle pro mě nedávalo v dlouhodobém horizontu smysl. Má potenciál pouze jako duševní vlastnictví, ale investičně je to nesmysl. Nechci mít ve sbírce jedno složité a na údržbu nákladné auto, které mi ani jízdně nevyhovuje (slabý poměr váha výkon, těžké, velké, neagilní, nevyhovující pro místní cesty), přičemž s ním zde není kde se ani projet, protože silnice tu jsou v okolí naprosto nevhodné a s autem už se prostě na delší jízdy nehodilo jet. Chci mít radějí více ale jednodušších aut, které tu prohnat můžu a servis na nich si zmáknu sám.
Auto je to krásné a za mě to bude asi na vždy nejhezčí auto, jaké jsem měl a jedno z nejhezčích vůbec. Takové malé Bentley pro chudé.... Lidé se za ním otáčeli. Věrka s ním u obchoďáků absolvovala hromady rozhovorů s uslintanými chlapy Ale poslední roky bylo právě spíš jen na to koukání. Jízdně já potřebuij malé lehké auto s rychle reagujícím motorem.
Mrzí mě to, přirostlo mi k srdci, bylo to vysněné auto koupené srdcem a ne rozumem, auto dostalo fakt hodně šancí, umím být nesmírně trpělivý, ale tohle je jasný signál....
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To je smůla.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 504
- Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ty jo to je ale smůla, nebude s tím souviset taky ta TK, kdy měřili emise vytočením motoru do plných bez zátěže?
Zajímavé mít auto s novou platnou technickou, ale nepojízdné, většinou to bývá naopak
Zajímavé mít auto s novou platnou technickou, ale nepojízdné, většinou to bývá naopak
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nene.... na STK tam s tím žádné takové blbiny nedělali. To dělávají s dieselama, u atmosférického benzínu to nedává smysl. Leda že jsou takoví, co chtějí naopak prudit a hledají způsob, jak ty emise vyprodukovat horší.... ale to není tu případ této STK, kam jezdím, kde se snaží být rozumní.
Tak ano, jednak čerstvá STK za 2 tis.... ale i hromada nových dílů, něco jsem ještě nestihl na auto dát, plná nádrž... to auto krom kosmetiky (tragický loupající se lak, spadlá stropnice a odfouklé boky ve dveřích) a motoru, je mechanicky a technicky naprosto ok. Karoserie je bez nějaké dramatické koroze prahů, tak jak to bejvá běžné... lemy zdravé. Kapota samozřejmě bublinky má, ale kdo to nemá? Ale já náhradní motor skladem nemám, takže bych do toho musel sypat peníze a mě to prostě smysl nedává. Takže primární úkol teď je to auto dostat k někomu, kdo mu buď znova vdechne život a bude mu dělat radost, nebo ho slušně použije na díly pro svoje auto. Až na posledním místě je varianta to dát jen tak někomu na kšeft s díly.
Tak ano, jednak čerstvá STK za 2 tis.... ale i hromada nových dílů, něco jsem ještě nestihl na auto dát, plná nádrž... to auto krom kosmetiky (tragický loupající se lak, spadlá stropnice a odfouklé boky ve dveřích) a motoru, je mechanicky a technicky naprosto ok. Karoserie je bez nějaké dramatické koroze prahů, tak jak to bejvá běžné... lemy zdravé. Kapota samozřejmě bublinky má, ale kdo to nemá? Ale já náhradní motor skladem nemám, takže bych do toho musel sypat peníze a mě to prostě smysl nedává. Takže primární úkol teď je to auto dostat k někomu, kdo mu buď znova vdechne život a bude mu dělat radost, nebo ho slušně použije na díly pro svoje auto. Až na posledním místě je varianta to dát jen tak někomu na kšeft s díly.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ještě nevíš co je příčinou?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nevím.... v pondělí vezmu do práce endoskop a zkusím se kouknout do předních válců. Ale nechce se mi trávit čas a logistiku rozebíráním motoru. Auto stojí u práce a ideálně, kdyby z tama putovalo rovnou dál k dalšímu majiteli.
No rozvody si myslím to nebyly. Jednak byly rok staré a pak mělo by to problém nastartovat, ale ono to chytne hned, ale krom jednoho válce to jede normálně.
Spíš je to tak, že se dostala voda do válce buď prasklým těsněním, vložkou, nebo hlavou a po nastartování to ohnulo/prasklo ojnici.
Prosím vás....
Jakmile máte chladící kapalinu kolem expanzky, tak to není prasklá expanzka, nebo špatné víčko. Je to seknutý termostat, nebo vadné těsnění! Nejezdit, okamžitě řešit!
Bohužel teploměr je debilně vymyšlený tak, že ručička neposkočí ani po té, co teplota přeleze do druhého stupně ventilátoru, takže člověk vlastně neví o tom, že s autem jezdi běžně klidně i na 115°C, což už je dlouhodobě fatální.... já měl ještě ten průšvih v tom, že mě nejel první stupeň sahary, takže mě to začínalo tehdy chladit až když to přelezlo do druhého stupně, takže ta taplota tam cyklila v hrozných výkyvech.
No rozvody si myslím to nebyly. Jednak byly rok staré a pak mělo by to problém nastartovat, ale ono to chytne hned, ale krom jednoho válce to jede normálně.
Spíš je to tak, že se dostala voda do válce buď prasklým těsněním, vložkou, nebo hlavou a po nastartování to ohnulo/prasklo ojnici.
Prosím vás....
Jakmile máte chladící kapalinu kolem expanzky, tak to není prasklá expanzka, nebo špatné víčko. Je to seknutý termostat, nebo vadné těsnění! Nejezdit, okamžitě řešit!
Bohužel teploměr je debilně vymyšlený tak, že ručička neposkočí ani po té, co teplota přeleze do druhého stupně ventilátoru, takže člověk vlastně neví o tom, že s autem jezdi běžně klidně i na 115°C, což už je dlouhodobě fatální.... já měl ještě ten průšvih v tom, že mě nejel první stupeň sahary, takže mě to začínalo tehdy chladit až když to přelezlo do druhého stupně, takže ta taplota tam cyklila v hrozných výkyvech.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Pokud počítám dobře, tak Ti ten motor naběhal 33 487 km, celkově pak nějakých 130 000 km.
To je docela mizerné skóre...skoro jak u starších alfáckých 16V Twinsparků....
Upřímnou soustrast.
To je docela mizerné skóre...skoro jak u starších alfáckých 16V Twinsparků....
Upřímnou soustrast.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS