MG ZT 2,5 V
Re: MG ZT 2,5 V
Ale jo, taky se mi celkem líbí - vypadají decentně, ovšem je otázkou, jak jsou v reálu mohutné. Já tam nepotřebuji mít zas nějaké extra laufy, bo mám stejně koncák originální a on nevydává skoro žádný zvuk
tak by cokoli moc bijícího do očí vypadalo komicky 
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
Koupil jsem origo tlumič na 75tku.... Koncovky jsou navařený na oba vývody, pro vedení na druhou stranu jsme udělaly do tlumiče další díru, a to i vzhledem k vnitřnímu členění tlumiče. Ten otvor je před přepážkou v tlumiči což vede k tomu že oba konce kouří stejně jelikož odpor přepážky se vyrovná odporu toho delšího vedení a krásně se to dávkuje na obě strany.
Koncovky jsou jako na Octávku, než jsem je kukoval důkladně jsem to proměřil aby se vešly jak na šířku tak délku, jsou z aukra za pár peněz....
Fotku svařeného výfuku mám doma pak to sem hodím....
Jinak to nečekaně dostalo i krásnej zvuk jako má V8
Koncovky jsou jako na Octávku, než jsem je kukoval důkladně jsem to proměřil aby se vešly jak na šířku tak délku, jsou z aukra za pár peněz....
Fotku svařeného výfuku mám doma pak to sem hodím....
Jinak to nečekaně dostalo i krásnej zvuk jako má V8
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
Tak to je bezva, díky za foto a podrobný popis ... 
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
Není zač, budu se těšit na rámeček 
Re: MG ZT 2,5 V
Zajímalo by mě, jak se pak změní výkon, předpokládám ale, že měření před a po z důvodu financí nepůjde? Proudění plynů má svá specifika (která osobně neznám), která je třeba zohlednit při návrhu výfuku. Je tak možné, že takovéto ad-hoc nastavení pouze přidá váhu a naopak nějakou tu kobylku zabije. Toto není rýpání, jen jsem zvědavý, jak to je?
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 
Re: MG ZT 2,5 V
Zdravím.
Tahle námitka platí obzvlášť hodně smrtelně u dvoudobých motorů, u čtyřtaktů to nebývá tak hrozné.
Tahle námitka platí obzvlášť hodně smrtelně u dvoudobých motorů, u čtyřtaktů to nebývá tak hrozné.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT 2,5 V
Pro zajímavost vám zde přikládám odkaz na diplomovou práci, která se týká "OPTIMALIZACE VÝFUKOVÉ POTRUBÍ ZÁŽEHOVÉHO MOTORU".
Velmi zajímavé čtení pokud byste chtěli předělávat celé výfukové potrubí.
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=27776
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=27776
Re: MG ZT 2,5 V
To vypada dost dobre, dle zaveru to chlapik zoptimalizovat a v nizkych otackach narust vykonu o 17 %, to neni malo:) Obcas si rikam, ze jsem pri vyberu vysky udelal chybu, tohle je docela zabavne.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 
Re: MG ZT 2,5 V
To asi my všichni, co tu chodíme 
Už jsem si to stáhl a určitě si to pročtu....
Už jsem si to stáhl a určitě si to pročtu....
Re: MG ZT 2,5 V
Tak již mi dorazila 3D data zrcadlově otočeného rámečku a teď již bude následovat 3D tisk
Přikládám náhled.
Přikládám náhled.
-
boogiedrummer10
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Mooooooc pěkný!!
Pokud by se ti to povedlo, myslím, že by stálo za úvahu rámeček nabídnout na anglickém klubu, utrhají ti ruce, protože je to fakt nedostatková věc. Při větším výrobním množství by třeba i cena mohla být nižší. Ale to je otázka zda by se ti to chtělo řešit, jsou to starosti navíc.
Pokud by se ti to povedlo, myslím, že by stálo za úvahu rámeček nabídnout na anglickém klubu, utrhají ti ruce, protože je to fakt nedostatková věc. Při větším výrobním množství by třeba i cena mohla být nižší. Ale to je otázka zda by se ti to chtělo řešit, jsou to starosti navíc.
Re: MG ZT 2,5 V
Jelikož se přibližuje termín výměny oleje a filtrů, zakoupil jsem nový sportovní vzduchový filtr místo stávajícího papírového. Určitě to přidá zase pár koníků navíc a nemusím dělat žádné složitější úpravy 
Re: MG ZT 2,5 V
Vymen ten filtr jen sam o sobe, at muzes srovnat. Zajima me, jestli to nejak pocitove bude znat. Preci jen ta rezonancni soustava v sani je stavena na nejaky tlak naladeny s papirovym filtrem, takze aby to paradoxne spis neuskodilo. Kdyby tak byl nekdo ochotny ten rozdil zmerit na valcich...
Re: MG ZT 2,5 V
Vyzkouším to tento týden, ale nevím jestli ty cca 4kw, o které by se to mělo teoreticky zvýšit, poznám.Budu se snažit i začít měřit spotřebu ( zatím vlastně ani nevím, kolik mám teď ) a ta by se měla snížit možná o 0,5-0,7l/100km. No uvidímeTrunda píše:Vymen ten filtr jen sam o sobe, at muzes srovnat. Zajima me, jestli to nejak pocitove bude znat. Preci jen ta rezonancni soustava v sani je stavena na nejaky tlak naladeny s papirovym filtrem, takze aby to paradoxne spis neuskodilo. Kdyby tak byl nekdo ochotny ten rozdil zmerit na valcich...