koupě - MG ZT
Re: koupě - MG ZT
K tomu ještě když má motor 2.5l v benzínu. Ono, kdo si v dnešní době koupí auto co "žere" i trávu u silnice.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě - MG ZT
V podstatě mě je jedno co si Tomáš koupí, jen jsem mu předal informaci že JENÁ SE O MŮJ VLASTNÍ NÁZOR říkám že 2.5 KV6 ve verzi pro R75 a ve verzi pro MGZT je nejspíš nejproblémovější motor, jaký se do jakéhokoli Rovera za posledních 15 let montoval. Jestli si někdo myslí že to že se pár motorů(z víc než 100 000 vyrobených KV6) dožije třeba 300 t.km je výhra tak prosím ale já tvrdím že 220 t.km by se měly dožít skoro všechny motory. Zatím co u jakéhokoli čtyřválce montovaného do Roverů za posledních 15 let nemám obavy že při běžné laické(ale zato správné) péči pokoří hranici 220 t.km, u KV6 v 75/ZT říkám, pokud se to podaří, bude to fajn, ale znám hned několik případů, kde se to nepodařilo. Tomáš sám ať si rozhodně jestli se toho bojí nebo ne.max80 píše:I pres "komplikace," ktery MUZOU nastat. Tady se strasi pripadama, kdy motor vyskoci z kastle do 100 tis., ale o pripadech, kdy ten samej motor ma >250 tkm, se mlci. To neni moc fair
Jestli tím že ho varuju jsem se dopustil nefér jednání tak je mi to líto, ale vidím to spíš tak, že jesm šlápl někomu na kuří oko.
Jinak pokud jde o zážitek z jízdy s šestiválcem Rover, tak už tu někde zazněl názor a já se s ním naprosto stotožňuji, že nejlepší varianta je MG ZS 180(2.5 KV6). Jsou tam mnohem menší rizika, mnohem menší náklady na údržbu a více zábavy než se ZT.
Re: koupě - MG ZT
Jsem moc vděčný za všechny názory. Jak na Rovery a MG kritické tak pochvalné. Z toho si pak člověk nejlépe vytvoří názor, který se co nejvíce blíží skutečnosti.
Takže žádné rozbroje prosím.
Mam ještě jedno starší auto které jsem při koupi bral skoro jako modlu a časem člověk přijde na všechny ty chyby. Takže dnes už prohlašuju, že to nejlepší co na tom autě je motor a zbytek stojí za velký kulový.
A že to má MG/Rover obráceně... to se nedá nic dělat.
(tedy vše relativně ok, ale motory asi nic moc)
Nejsem příznivec nafty, (ač uznávám její přednosti) já upřednostnuju potěšení z jízdy i za cenu vyšší spotřeby.
Kdybych jezdil týdně přes 1000km, tak bych bral naftu hned. Na relativně krátké přesuny a víkendové cesty na chatu a pod. je benzín lepší.
No a "slabší benzín" se do tohoto auta taky moc nehodí (1,8) - je moc těžké.
Takže pokud je to spolehlivostí V6 2,5 tak zlé, zbývá ta 1,8T (která je pro mne na hranici výkonu co to auto potřebuje.) nebo ten 2,0 V6 ... (ale tam si nejsem jistý zda je to nějak výhodnější oproti tomu 1,8T ... snad jen kromě toho že bude mít kultivovanější chod - zase bude asi dražší údržba) .... a pak už jen ten nenažraný a zastaralý V8 ... který ovšem chytne za srdce charakterem a zvukem a už asi nepustí.
Na druhou stranu je také třeba brát v potaz, že se nechystám koupit nové auto za 800 tisíc. Tam bych po těchto názorech a vašich zkušenostech do V6 2,5 nešel.... ale u auta třeba za 160 tisíc ... které by mělo najeto 60t... mne nebude až tak bolet, když se to při 150-ti vysype ...
. Protože 100 tisíc km.... to najedu tak za 4 roky... Ale je fakt, že už dopředu počítat s tím, že se kupované auto může kdekoli vysypat je divné ..
No ještě strávím pár bezesných nocí a nějak si to v hlavě promyslím... a uvidím zda se naskytne nějaký zachovalý kus.
Takže žádné rozbroje prosím.


A že to má MG/Rover obráceně... to se nedá nic dělat.

Nejsem příznivec nafty, (ač uznávám její přednosti) já upřednostnuju potěšení z jízdy i za cenu vyšší spotřeby.
Kdybych jezdil týdně přes 1000km, tak bych bral naftu hned. Na relativně krátké přesuny a víkendové cesty na chatu a pod. je benzín lepší.
No a "slabší benzín" se do tohoto auta taky moc nehodí (1,8) - je moc těžké.
Takže pokud je to spolehlivostí V6 2,5 tak zlé, zbývá ta 1,8T (která je pro mne na hranici výkonu co to auto potřebuje.) nebo ten 2,0 V6 ... (ale tam si nejsem jistý zda je to nějak výhodnější oproti tomu 1,8T ... snad jen kromě toho že bude mít kultivovanější chod - zase bude asi dražší údržba) .... a pak už jen ten nenažraný a zastaralý V8 ... který ovšem chytne za srdce charakterem a zvukem a už asi nepustí.
Na druhou stranu je také třeba brát v potaz, že se nechystám koupit nové auto za 800 tisíc. Tam bych po těchto názorech a vašich zkušenostech do V6 2,5 nešel.... ale u auta třeba za 160 tisíc ... které by mělo najeto 60t... mne nebude až tak bolet, když se to při 150-ti vysype ...


No ještě strávím pár bezesných nocí a nějak si to v hlavě promyslím... a uvidím zda se naskytne nějaký zachovalý kus.

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě - MG ZT
Zadání diskuse znám, proto jsem taky nevnucoval ten nejlepší motor kterej se montoval a kterej papá jen naftu. (myšleno jako vtip)
My se s Maxem nehádáme, od té doby co předevčírem prodal svou 2.0 V6 a koupil nafťáka CDTi ho mám nějak raději a jadrné poznámky mu odpouštím. (myšleno jako vtip jen částečně)
Za tak zlé to s tou spolehlivostí není 2.5V6 , ale určitě by to mohlo být lepší.
My se s Maxem nehádáme, od té doby co předevčírem prodal svou 2.0 V6 a koupil nafťáka CDTi ho mám nějak raději a jadrné poznámky mu odpouštím. (myšleno jako vtip jen částečně)
Za tak zlé to s tou spolehlivostí není 2.5V6 , ale určitě by to mohlo být lepší.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě - MG ZT
bohužel je ve výbavě : holobyt.
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: koupě - MG ZT
Hlavně podle sedaček vypadá,že má za sebou mnohem víc než 100000km

Když už jsem se do tohoto tématu trošku zapojil,tak bych chtěl dodat,že takový auto jako MG ZT a vlastně jakýkoliv MG anebo Rover,je prostě láska.A lásce se dokáže odpoustit opravdu hodně.
Já bych do 2,5l šel.Pokud na to nechvátáš a seženeš si krásnej kousek s málo kilometrama a myslím si,že s tvýma penězma co chceš investovat,už dneska opravdu seženeš,tak se ti V6 určitě odmění a pokud se k ní budeš chovat tak,jak ona si žádá,potom určitě dostaneš co budeš chtít.

Já bych hledal raději super kousek ve V6 než čekat na skoro neexistující 1,8T u který ti stejně může odejít turbo který rozhodně taky nestojí málo peněz.

Můj názor: kup si MG ZT 2,5l V6


Přeji hodně zdaru a sladkou koupi

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: koupě - MG ZT
¨Na druhou stranu, co potřebuju u sportovního auta - dobrý motor, podvozek, brzdy, sedačky, do ruky padnoucí volant.... Spoustu těch serepetiček kolem u sportovního auta oželím....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: koupě - MG ZT
Taky bych šel po 2,5 V6...všechno ostatní v tomhle autě nemá smysl.Že je nějaký procento těch kterým motor nevydržel, to bych zohlednil, ale určitě bych podle toho auto nevybíral.Jestli chceš auto pro zábavu a občasný ježdění a koupíš něco slabšího tak budeš skuhrat.Musíš prostě pořádně vybírat a nebrat první vyježděnou mrchu.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě - MG ZT
Zatím jsem se nezapojoval, jelikož s provozem KV6 zkušenosti nemám ... zato MG ZT doma mám a je to úžasný stroj. Tvrdší podvozek oproti standardní R75 je poznat a na našich silnicích to není vždycky výhoda. Mám pod kapotou diesel CDTi a na rovinu říkám, že přestože je naladěný na 160 PS a 370 Nm, je to tak akorát použitelná motorizace pro svižnější svezení s tak těžkým autem.
V podstatě se ztotožňuji s výše uvedenými názory, že bys měl koukat po ZT190 s málo km v dobrém stavu a za sebe ještě dodávám, abys koukal po ZT MkII, tedy po faceliftu z konce výroby (zhruba od druhé poloviny 2004). To auto se liší prakticky jen zvenku čumákem a nárazníky, ale z mého pohledu vypadá prostě o mnoho úchvatněji. Hledání takového kousku nebude snadné a může to být běh na dlouhou trať. Chce to pevné nervy a věnovat tomu dost času. Budu držet palce
V podstatě se ztotožňuji s výše uvedenými názory, že bys měl koukat po ZT190 s málo km v dobrém stavu a za sebe ještě dodávám, abys koukal po ZT MkII, tedy po faceliftu z konce výroby (zhruba od druhé poloviny 2004). To auto se liší prakticky jen zvenku čumákem a nárazníky, ale z mého pohledu vypadá prostě o mnoho úchvatněji. Hledání takového kousku nebude snadné a může to být běh na dlouhou trať. Chce to pevné nervy a věnovat tomu dost času. Budu držet palce

Re: koupě - MG ZT
Díky moc všem. Budu trávit večery po internetových bazarech a mezitím zvažovat jakou motorizaci. 
To Andern: na to tvé ZT jsem už koukal, opravdu krasavec. Na tomhle modelu MG se mi nejvíce líbí tmavé barvy.
Designem se mi taky líbí asi o něco více facelift ... ale ne nijak zásadně. Pokud natrefím na dobrý kus, rád budu mít i "čtyřočko".

To Andern: na to tvé ZT jsem už koukal, opravdu krasavec. Na tomhle modelu MG se mi nejvíce líbí tmavé barvy.
Designem se mi taky líbí asi o něco více facelift ... ale ne nijak zásadně. Pokud natrefím na dobrý kus, rád budu mít i "čtyřočko".

- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: koupě - MG ZT
Mám také holobyt, ale postupně ho zabydluji.Tommi_82 píše:bohužel je ve výbavě : holobyt.

Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě - MG ZT
Dlužno podotknout, že holobyt v tomto pojetí znamená např. dvouzónovou automatickou klimatizaci ... pravda, cestující vzadu se musí spokojit se švihadly, což u těchto aut není úplně obvyklé.