Stránka 2 z 6

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: stř srp 03, 2011 10:40
od AnderN
Vyměnil jsem tretry za bačkory, aneb není profil 45 jako profil 45 ...

Po prvních cca 350 km musím konstatovat, že jsou to takové trochu balóny ve srovnání s předchozími (Hankook Ventus K104). Potvrzuje to i porovnání rychloměru s GPS, na nových gumách jedu o chlup rychleji -> skutečně mají větší průměr, i když svou roli jistě hraje i zcela sjetý vzorek starých gum.

Nicméně: Bravuris 2 je v tomto rozměru pneumatika tichá a výrazně pohodlnější. Na českých tankodromech pak tolik netrpí podvozek, celé auto ani zhýčkaná prdelka pana řidiče i zbytku posádky. Nedovolí sice tak razantní průjezd zatáčkou, ale ozývá se dostatečně dopředu a není záludná či nebezpečná.

Suma sumárum -- prozatím spokojenost, pro svůj účel slušná guma za skvělý peníz. Uvidíme, jak se vlastnosti budou měnit v čase a s přibývajícími kilometry.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: stř srp 03, 2011 14:27
od Roman620ti
No docela jsi mě nakřápl, já vždy raději kupoval značkové ale starší a posledně sem si docela naběhl. Mám tam něco pod 6mm, tak až zpuchřej koupil bych už nové a tyhle se mi vhledově líběj. Většinou kupuju podle vzhledu a značky :lol: , krásný vzorky maj Continentálky, bridgestonky a téď mám Goodyeary. Tyhle Barumky maj to zesílení boků na ochranu disku proti poškrábání o obrubník a nebo je to klasická guma? Otázkou je jestli se to neliší i tím profilem. Každopádně jetý gumy jsou na ho*vno, koupil sem čtyry a dvě sou rovnou do kontejneru, jenže na těch 2000km/ročně mi to přišlo zbytečný. By mě museli vydržet nejmíň 10let, tak by to zato asi stálo, do loňska sem tam měl Continentálky z 2001 a né a né je sjet 8)

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: stř srp 03, 2011 14:41
od Trunda
No neco na tom je... treba silnicni cyklisticke staje maji specialni sklady, ve kterych nechavaji uskladnene plaste a nechavaji je dozravat... pry snad cim starsi, tim lepsi... ale asi to bude uskladnene v specifickych podminkach :-)
... mam v planu na Kupecko koupit na pristi rok 16" disky a uz tam ty ceny pneumatik zacinaji byt vzhledem k me spotrebe docela drahe... takze asi taky budu muset hledat nejaky cenovy kompromis... problem je v tom, ze jsem asi moc narocny na trakci pneumatiky, tak to bude asi vyber dost tezky... Kazdopadne zatim se mi vic osvedcil sipovity dezen...

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: stř srp 03, 2011 15:18
od AnderN
Problém s trakcí jsem nezaznamenal, při brzdění taky ne ... u příliš čerstvých pneumatik platí, že se rychle sjíždějí, ale taky se nesmí nechat přezrát, tohle není archivní víno.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 27, 2011 10:24
od thomas
Jak tam máš tu tabulku s těma pneu, tak ty míle u každé z nich je asi nejspíš počet najetých testovaných mil že ano ?

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 27, 2011 10:44
od AnderN
Jo, něco v tom smyslu ... každý uživatel, který píše s nějakou pneumatikou své zkušenosti, vyplňuje taky vzdálenost, kterou na daných pneumatikách ujel. Číslo v posledním sloupci je pak celkový součet. Po rozkliknutí vidíš u příspěvku každého jednotlivce, kolik najel právě on.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 27, 2011 20:49
od thomas
to je ale docela super, člověk má alespoň trochu lepší představu , a navíc si pak neni důvod myslet že tabulky vymýšlí nějaký redaktor německého atomobilového časopisu ve stresu a před uzávěrkou když ho tlačí čas . car::

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 27, 2011 21:00
od AnderN
Kdepak, toto jsou subjektivní zkušenosti uživatelů.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: čtv zář 29, 2011 12:54
od Trunda
Teda kdyz koukam na ty vysledky, tak temer u vsech rozmeru jsou na prednich mistech Uniroyal RainSport 2 ... no... ja teda ale musim uznat, ze oproti tem Continentalum asi fakt byly zlaty.... v podstate mi na nich vadilo jen to, ze ve smyku se vzorek zvejkal... ale jinak byly supr... priste teda ale vyzkousim ty Dunlop SP Sport Fast Response ... Continental ale rozhodne uz nikdy :-(

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: čtv zář 29, 2011 15:18
od Roman620ti
Já sem teda s continentálkama dost spokojenej, jendak sou vzhledově krásný a jinak hrozně tichoučké a to i když jim je 10let, to zas teda jako prrrrr :lol:

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: čtv zář 29, 2011 15:42
od Tommi_82
Já bych doporučil Vraníky. :lol:
Dneska přišel kolega do práce s tím, že jeho vesnickej servisák přestal brát Fuldy a obouvá celou vesnici do Vraníků. Že se sice semtam někomu za jízdy zujou ale jsou nejlevnější a reklamace řešej promptně. :lol: :lol:

To byl pokus o vtip, kdyžtak to smažte.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte říj 09, 2012 10:23
od AnderN
Před týdnem (najeto cca 164.000 km) problém, když jsme trajdali do Jeseníků na NarozeMini. Po cestě tam nepříjemný hluk při akceleraci, něco jako pískání turba, ale to píská čistě. Po zběžné obhlídce šel hluk někde za motorem, kde snad nic jiného, než turbína není. Situace se zhoršovala velmi rychle, prakticky s každou desítkou najetých km. Ve finále byl zvuk slyšet i na volnoběh.

Pozitivní: auto se nezastavilo, jelo více méně normálně, akorát děsilo matky s kočárky.

Negativní: kromě hluku se lehce zvýšila také kouřivost (ale parametrů briketometu TDI jsme nedosáhli ani tak).

Analýza: u Mirdy bylo zjištěno, že turbo netlačí dostatek vzduchu. Na přesnou diagnózu nebyl čas ani chuť.

Řešení: Autoservis DS v Brně stanovil jako závadu propálené těsnění mezi výfukovými svody a turbodmychadlem. Viděl jsem ho po výměně, půlka byla úplně upálená. Při té příležitosti přetěsněn i sací trakt od turba do motoru. Opraveno v rámci jednoho dne, spokojenost.

Sumárum: Mirda zmiňoval, že toto už na jedné R75 CDT měnil. Pravděpodobně se tedy jedná o součást, která u motoru CDT/CDTi čas od času dosáhne limitu své životnosti. Výměna naštěstí není příliš nákladná, minimálně ve srovnání s novým turbem určitě. ;-)

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 10, 2013 21:55
od AnderN
Najeto cca 175.000 km ... přijdu, odemknu, sednu, chci nastartovat a .... NIC! Lépe řečeno auto normálně odemyká, zamyká, svítí, troubí, rádio hraje, ale při otočení klíčku se rozsvítí hromada kontrolek, přičemž např. kontrola trakce odmítá zhasnout a žhavení sice zhasne, ale někdy se zase odmítá spustit. Při pokusu o start pak jen neco zacvaká a startér se ani nehne.

Servisní menu podle tohoto návodu ukazuje kolísání palubního napětí okolo 9.1 V. Říkám si vadná baterka asi, našim se zrovna letos taky jedna takto odporoučela. Akumulátor mám tady druhý, ale taky je starý a napětí se tak tak drží kolem 12 V. Tak ho dám nabíjet. Bohužel ani po dvou dnech dobíjení napětí neleze nad 12.5 V. No nic, zkouším nastartovat i s tímto. Situace podobná s tím rozdílem, že žhaví pokaždé.

Dotaz -- může to být pouze baterkou, resp. nízkým napětím, nebo je možné, že je někde zkrat/jiná závada? Auto jelo naposledy před pár dny a jelo úplně normálně. S napětím kolem 12 V by se startér aspoň snažil převalit, ne? Ale tady jen lupne z pod kapoty, někdy opakovaně když držím klíč jako že chci start. Vrtá mi hlavou taky to, že ta stará baterka ukazuje mimo auto přes 11 V (v autě předtím jen 9).

.

Napsal: úte zář 10, 2013 22:16
od LukasR75
.

Re: Pearl Black MG ZT MkII by AnderN

Napsal: úte zář 10, 2013 22:40
od Keksin
Kup novou baterku a bude po problému. Měl jsem to samý.