Příspěvek
od Pítrs » pon pro 08, 2014 10:44
Přesně tak to vnímám i já a takto i nastavuji.
Zdá se, že v té automatice to funguje celkem v pohodě, já to mám takto převážně přes léto, čím je chladněji, tak si občas dolaďuju nějaké funkce.
Jinak ideální je to mít pořád na automatiku, protože je opravdu komfort, když ten interiér ta klimoška odvlhčí, ale ta daň za to...spotřeba paliva, opotřebení sahary, kompresoru....
Já na dálku třeba při jízdě po dálnici mám skoro nulový rozdíl ve spotřebě paliva, ale jak se jedná o jízdu do kopců, nebo po městě, navíc třeba občas svižným tempem, tak pak je to v nádrži citelně poznat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS