MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned pro 07, 2014 21:52

Jsem si teď večer dovolil provést opravu, kterou jsem měl udělat už dávno :-D
Tlačítko ECON na ovládání klimatizace - víte, že je to po nastavení teploty a vypnutí, velice důležité tlačítko a já ho měl v podstatě nemačkatelný. Musel jsem vynaložit hodně velké úsilí, aby zafungovalo. No takže jsem se naštval, vykuchal panel ven, rozdělal a spínač tlačítka ECON prohodil se spínačem přepínání C°/F°, který je naopak nepoužívaný a tedy spínač jak nový :-) A taky že jo. Po zpětném namontování ECON funguje jak za mlada :lol: Jen tedy nechápu logiku tlačítka ECON a AUTO - econem se dá v podstatě přepínat mezi automatickým režimem a ekonomickým, ale tlačítkem auto se dá pouze automatický režim zapnout a vypnout už ne. Co už.... it's british :-D (no vlastně germany).
PC074349.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » ned pro 07, 2014 22:23

No tak...je tam prostě větší priorita používat automatiku no....proto to tak udělali, nelámu si hlavu, taky mě to zarazilo, ale přizpůsobil jsem se, british nebritish
A jak se dívám na foto, to Ti tam odešel do kýblu ten mikrospínač, že? To by se dalo myslím i normálně koupit druhý nový a přepájet...asi....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned pro 07, 2014 22:36

Nejsou to mikrospínače, ale to je jedno ;-) ... na fotce jsou už vypájený. Ten ECON byl prostě vychozený a úplně bohatě to stačí ho prohodit s tím přepínacím, protože ten stejně nikdo nemačká :-D a v podstatě výborně slouží jako záložní dárce :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » pon pro 08, 2014 10:09

Já to chápu tak, že tlačítkem AUTO přepnete ten systém do režimu, kdy nastavuje automaticky všechno kromě teploty, tu jedinou si volí uživatel sám. Všechno ostatní (rychlost ventilátoru, nastavení klapek pro směr proudění, zda klimatizace nebo ne, uzavření vnitřní cirkulace) si řídí systém sám. Jakmile do něčeho hrábnete, třeba přepnete na vnitřní okruh, tak ta funkce už není nadále automaticky řízena. To tlačítko AUTO je tam proto, abyste to snadno a rychle dostali opět do automatického režimu.

Já to typicky používám tak, že když to z nějakého důvodu rozvrtám, tak mačkám AUTO a vzápětí hned ECON, abych vypnul kompresor klimatizace (resp. ho nestihl vůbec zapnout). Zbytek nechávám automaticky. Připadá mi, že v tom automatickém režimu to funguje dost dobře, na rozdíl od jiných značek/typů aut, které můžu porovnat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » pon pro 08, 2014 10:44

Přesně tak to vnímám i já a takto i nastavuji.
Zdá se, že v té automatice to funguje celkem v pohodě, já to mám takto převážně přes léto, čím je chladněji, tak si občas dolaďuju nějaké funkce.
Jinak ideální je to mít pořád na automatiku, protože je opravdu komfort, když ten interiér ta klimoška odvlhčí, ale ta daň za to...spotřeba paliva, opotřebení sahary, kompresoru....
Já na dálku třeba při jízdě po dálnici mám skoro nulový rozdíl ve spotřebě paliva, ale jak se jedná o jízdu do kopců, nebo po městě, navíc třeba občas svižným tempem, tak pak je to v nádrži citelně poznat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon pro 08, 2014 11:17

Používám to stejně... tedy spíš začnu, protože do včerejška bylo zmáčknutí ECONu tak na to zastavit, zmáááááčknout a pak zas pokračovat v jízdě :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Keksin » pon pro 08, 2014 23:47

Mam furt nastavenej ECON a zapinam a vypinam pomoci OFF. Kdyz chcu klimu, tak " vymacknu" ECON aby nesvitilo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 9:27

Ano... to je ta funkčnost, která mě trošku zarazila. Nicméně vidíš jak je to tlačítko frekventovaně v užívání :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » úte pro 09, 2014 10:10

Klevis -- Proč to vypínáš? Vypínáš před odstavením auta, nebo i během jízdy? Osobně jsem OFF použil jednou v životě, když jsem potřeboval snížit spotřebu proudu na minimum kvůli vadnému alternátoru, abych dojel do servisu. Jinak nevidím důvod, nevím.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 10:48

Taky vypínám... např když si chci poslechnout zvuk V6tky :-D ... nevím jak u dieselu, ale u mě je v jakémkoli režimu klimatizace celkem hlučná (relativně), takže ji vypínám, když potřebuju ticho. Nebo ji vypínám tehdy, když je auto hodně studené a rozdíl teplot je tak velký, že i kdyby to funělo na milion otáček, tak to ani na minimální nastavitelnou teplotu nevytopí :-D (ano, mohl bych manuálně snížit otáčky, ale to je jednodušší zmáčknout OFF ;-))
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » úte pro 09, 2014 13:04

No nevím -- možná je to tím, že mám diesel, ale nepřipadá mi, že by ventilace byla nějak hlučná. Jediný hluk, který odtamtud jde, je ventilátor a hlučnost se pochopitelně liší podle toho, jak rychle se točí. Pokud má nízké otáčky, je prakticky bezhlučný. Alespoň tedy proti motoru a to i v případě KV6. Pořád je to spalovací motor a přestože má kulturu chodu lepší, rozhodně je nesrovnatelně hlučnější než větrák.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 13:19

No divil by ses, ale s mým originálním výfukem, který je na sportovní auto s šestiválce řekněme až idiotsky tichý, je i první stupeň ventilace rušivý ;-) Ale ano, je to relativní, nicméně já to prostě vnímám a vadí mi, když neslyším motor (jsem si měl koupit chrochtáka, že? ;-))
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » úte pro 09, 2014 14:13

Tos měl :-) a taky bych nenazýval ZT-T sportovním autem ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 15:34

Jasné... sporty looking... on ten můj je origo, ale bude určitě měněný a tak tam dali výfuk na pětasedmu a že ten origo na ZT je hlasitější :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte pro 09, 2014 20:31

Minulé pondělí nám výjimečně zůstalo MG venku přes noc a ráno jsem ho zapomněl schovat, takže když jsem přijel domů z práce, tak jsem nevěděl, jestli brečet, nebo se rozplývat tou krásou :lol:
PC014326.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět