MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No ty se vyblbneš. Sem to chtěl tuhle nechat umejt, ale když sem viděl ten humus kolem silnic, tak sem se na to vyprdnul. Zatim.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Věřím, že ne, ale pro jistotu -- nedrhnul jsi to tím clayem na sucho, že ne?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trunda píše:zkus to na sucho a když clayem pohneš o cm, máš u mě flašku
..... Samozřejmě že jsem vlhčil, sic ne vysloveně připravkem na to určeným. Sem tam se ale stalo, že se plastelýna zadrhla...
Ahoj.Trunda píše:... a při tom zjistil, že mám na laku usazeno hromadu rziJako IronX to rozpouští, ale na to hrubé je to slabé. Tak jsem zkusil narychlo na to nejhorší clay. Heleďte, je možná, že se tím clayem s nachytaným bincem může lak poškrábat?
Je to suché suché... ani sonaxí šampón s voskem to moc nezachránil. Chce to prostě základ. Takže karnaubský vosk od osvědčeného Simonizu už mám doma a teď na to jen najít čas a silné ruce
Může.
Ta plastelína se nesmí nikde zadrhávat, musí vždy volně klouzat. Proto to mazadlo. Pokud s tím máš potíže, věz, že mně trvalo nemálo času, než jsem si na to našel vhodnou metodu, teďka je to už brnkačka a dokonce občas místo mazadla používám čistou vodu.
Rovněž nezapomeň často obracet.
Řekl bych, že ten IronX je "slabý" proto, že tu rez máš usazenou v ostatní kontaminaci, takže se k tomu ten přípravek hned nedostane.
Nanášej ho na suchý povrch! Voda to jen ředí a snižuje účinnost.
Ten Simoniz je prý celkem dobrý, akorát se s tím blbě pracuje.
P.S.: Vzhledem k Tvým nárokům (čas, vůle, možnosti...) bych spíš doporučil se na nějakou karnaubu úplně vykakat a preferovat jednoznačně syntetiku.
Ale je fakt, že na té modré barvě Ti ta karnauba může vykouzlit celkem pěkné odstíny. Ten Simoniz asi taky nebude čistá příroda, asi ňaký hybrid.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trošku OT, ale k čemu přesně je dobrý jezdit po autě plastelínou(clayem), jednoduše pro člověka, kterej má problém se odhodlat k umytí auta houbou 

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
K ničemu
Muhehe

Muhehe

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ano J0hny, pro tebe to není
Ale jestli tě to zajímá, tak se podívej do detailingového tématu a klidně se tam o tom pobavme 
Ano, IronX jsem měl naředěný, což byla asi chyba v případě takové hrubé nečistoty. Plastelýnu jsem použil půlku obdélníčku, ale v tom chladu se nedala dost dobře promačkávat. Ono na druhou stranu, mi přijde, že lak na ZT je takový nějaký měkký. Strašně snadno se na něm dělají rýhy.


Ano, IronX jsem měl naředěný, což byla asi chyba v případě takové hrubé nečistoty. Plastelýnu jsem použil půlku obdélníčku, ale v tom chladu se nedala dost dobře promačkávat. Ono na druhou stranu, mi přijde, že lak na ZT je takový nějaký měkký. Strašně snadno se na něm dělají rýhy.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To neřeď nikdy, nemá to smysl.Trunda píše:Ano, IronX jsem měl naředěný, což byla asi chyba v případě takové hrubé nečistoty.
V tomto počasí jsou takové práce sebemrskačstvím. Já chtěl teď o víkendu umýt kastli po zimě, ale před 2 týdny jsem se zmohl jen na ostříkání wapkou v boxu na bensince a když jsem teď viděl, jaká je kosa, tak jsem se na nějaké ruční mytí vyprdl.Trunda píše:Plastelýnu jsem použil půlku obdélníčku, ale v tom chladu se nedala dost dobře promačkávat.
Vážně?Trunda píše:Ono na druhou stranu, mi přijde, že lak na ZT je takový nějaký měkký. Strašně snadno se na něm dělají rýhy.


Ono AnderN tvrdil něco úplně jiného, nemáš to náhodou někdy v historii přelakovávané?
(nebo že by snad rozdíly v šarži...

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No je to auto o tři roky mladší... třeba na Kůpéčku mám taky metalízu a rozhodně tak náchylná není. Co už... zas ono na tom autě jde poznat, že má 350 tis. km a na každém plechu nějaký ten drbek je... takže nějakou krasavost zas až tak neřeším, spíš ať to ještě chvilku vydrží. To spíš bych potřeboval řešit spodek auta. Ten sice není nejhorší, ale už má roky na to, aby dostal svoji péči. Ale kdo to bude dělat a kdy, to fakt netuším...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jo Jo, tvrdil a stojí si za tím. Turtle wax odstraňovač škrábanců úspěšně ověřený na třech dalších autech neměl šanci. Měkký lak pozoruji na předků, kde je ale právě přelakováno.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jinak taky beru celý detailing hlavně jako protekci a prevenci dalších kosmetických vad.
Jo a ta teplota je fakt zatím nízká. V garáži už mám skoro 15, tak to za chvíli půjde, ale venku ještě ne.
Jo a ta teplota je fakt zatím nízká. V garáži už mám skoro 15, tak to za chvíli půjde, ale venku ještě ne.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jsem dneska natankoval plnou 100 oktanovýho žrádla, abych prubnul, dokud je přijatelná cena, jak to na to jede a jestli to nebude mít nějaký vliv na vibrace motoru. No zatím jsem v žádném ohledu změnu nezaznamenal. Uvidím co třeba spotřeba, ale tak i když jsem se celkem krotil a jel spíš piánko, tak jsem měl spotřebu cca 9,3. Musí se s plynem hodně lehce a nejet víc jak 3600 otáček, pak to dělá neskutečný vír v nádrži.
Cestu z práce jsem si užíval. Po pěkné silnici a tak nějak zlehka je to fakt slast takové auto řídit. Jen kdyby člověk nemusel tolik řešit spotřebu a hlavně kdyby ten požitek nekazil finální úsek k nám na kopec do dědiny po té polňačce... to mi totiž vždycky ukápne slza, bo trpím s autem
Cestu z práce jsem si užíval. Po pěkné silnici a tak nějak zlehka je to fakt slast takové auto řídit. Jen kdyby člověk nemusel tolik řešit spotřebu a hlavně kdyby ten požitek nekazil finální úsek k nám na kopec do dědiny po té polňačce... to mi totiž vždycky ukápne slza, bo trpím s autem

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jezdit piánko je hezký, ale nikdy to dlouho nevydržím... Ten zátah od 3000 ot. je hrozně návykovej. Navíc my plynaři se nemusíme tolik krotit 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
My jsem v omezovači furt 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ta spotřeba je dost nemilá. Je to taky důvod, proč si nepořídím 75tku 1.8T, co je zde v inzerci. V řeči čísel s mým ročním nájezdem 20tis km je každý litr spotřeby navíc 6tis kč ročně. Takže když mám se svojí 25tkou spořebu 5l, proti 9l od ZT to je roční rozdíl 24tis kč, které můžou jít třeba do údržby, či bokem na nový stroj. Ale znám to ze ZR, že pocit to je skvělý, jen se člověk nesmí ohlížet na finanční stránku:(
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 
