MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Čau.
Máš holt tvrdý podvozek.
To pětasedmy mají lepší
Minulý rok jsme jeli dvě auta směrem jižní Čechy na dovolenou, trasa mezi Telčí a Jindřichovým Hradcem byla místy děsná, ale v pětasedmovi to tak ani nějak moc nevypadalo, dalo se to jen tušit, takže jsme si pěkně svištěli...
Švagr, co za námi jel se škodivkou, z toho byl pěkně rozsekaný, při nejbližší pauze téměř padl na kolena a prosil, ať tak rychle nejedeme (50-70 km/h), protože v tom jeho krámu to bylo strašně nepříjemné.
Říkal, že furt troubil, abych zpomalil, ale ani toho jsem si nevšiml
Máš holt tvrdý podvozek.
To pětasedmy mají lepší
Minulý rok jsme jeli dvě auta směrem jižní Čechy na dovolenou, trasa mezi Telčí a Jindřichovým Hradcem byla místy děsná, ale v pětasedmovi to tak ani nějak moc nevypadalo, dalo se to jen tušit, takže jsme si pěkně svištěli...
Švagr, co za námi jel se škodivkou, z toho byl pěkně rozsekaný, při nejbližší pauze téměř padl na kolena a prosil, ať tak rychle nejedeme (50-70 km/h), protože v tom jeho krámu to bylo strašně nepříjemné.
Říkal, že furt troubil, abych zpomalil, ale ani toho jsem si nevšiml
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
A to byla Š120, nebo něco méně archaického?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
fóbia r.v. 2007 tuším, Hádka Tří Pístů, takže ani do těch kopců jim to moc nejelo
(podotýkám, že jsem nejel jak pašík, jezdím výletně a auto a peněženku šetřím, jen někdy trochu svižněji)
(podotýkám, že jsem nejel jak pašík, jezdím výletně a auto a peněženku šetřím, jen někdy trochu svižněji)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Všechny moderní auta bez adaptibilního podvozku jsou kozy uskákaný. Dělají to proto, aby měl řidič pocit toho, jak to auto parádně sedí... že je nepohodlný, na to lidi přijdou až po měsíci, co je začnou bolet záda. Já věděl, že si takové auto kupuji, takže trpím dobrovolně
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Oproti šestiválcům je tento motor co se týče spotřeby paliva naprosto v pohoděmastemace píše:...proč si nepořídím 75tku 1.8T, co je zde v inzerci.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jasné.. o racionalitě provozování takového auta se bavit nemusíme. Koupili jsme ho proto, že jsme byli ochotni si připlácet za to, co to auto má navíc proti ekonomičtější variantě (navíc zástavbu LPG můžu pořád udělat kdykoli). Ale to bych si na tu spotřebu asi neměl stěžovat, co? No já jen proto, že občas tu někdo básní, že s V6 2.5 jezdí za 8 litrů benzínu, tak to mi přijde jako nemístná provokace .... protože to s tím autem musí jezdit jak totální kloboučník bez citu k tomu, co se nachází nad 3500 otáčkami
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Šestiválec má to kouzlo kultivovanějšího chodu a má prostě víc válců..to je to plus....se zápory pochopitelně.
Ten dvaapůllitr s instalovaným "plynem" může být dobrá volba.
Proč ne.
Servisní náklady sice nesnížíš, ale provozní ano.
Mastemace jde tvrdě po spotřebě, takže pro takové lidi velké vozy typu ZT/75 prostě nejsou.
Ten dvaapůllitr s instalovaným "plynem" může být dobrá volba.
Proč ne.
Servisní náklady sice nesnížíš, ale provozní ano.
Mastemace jde tvrdě po spotřebě, takže pro takové lidi velké vozy typu ZT/75 prostě nejsou.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Mě u toho plynu pořád odrazuje to, že je to něco navíc, co jednak není původní, je potenciálním dalším zdrojem problémů, další servisní obtíže, pitomé tankování... cena paliva je ale lákavá a bohužel vzhledem k tomu, že ceny benzínu budou zase brzy tam, kde nedávno byly, tak o tom prostě uvažovat musím.
Jako bonus zvětšující moje nechutenství k zástavbě LPG je ta hnusná svítivá žlutá nálepka na zadním okně. Tu tam prostě nechci ...
Jako bonus zvětšující moje nechutenství k zástavbě LPG je ta hnusná svítivá žlutá nálepka na zadním okně. Tu tam prostě nechci ...
-
- Příspěvky: 1470
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Hele, já tam žádnou nemám , hrdlo plynu je u víčka nádrže, takže neprovokuje. Jo a nevím jak to děláš, ale já sem na palubáku neviděl nikdy nižší spotřebu než 9,5, a to sem jel fakt piánko, ale nuda jak svině... jinak jezdím couračky, do práce 15 km, ale s dvouma zastávkama a přez město, takže průměr je spíš přez 12, plynu o kouek víc, ale furt paráda...Trunda píše:...hnusná svítivá žlutá nálepka na zadním okně. Tu tam prostě nechci ...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Věřím, že když projedeš nádrž po dálnici na tempomat 110 km/h, tak na těch 8 litrů spadneš. Spíš ale s R75 na menších kolech, než má ZT. Taky je rozdíl, jestli manuál nebo automat. Co pamatuju, tak JayPee svého času s R75 Tourer 2.5 V6 automat po Praze nešel pod 12 l/100 km.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Moje zkušenost je taková, že město (malé, takže z práce domů a zpět 6km po R35 s křižovatkama) jezdím za 12-13L a to ho hodně šetřím.
Loni Chorvatsko tam a zpět +projíždění + Svatý Jiří (na 1 km ubylo 10 km z dojezdu) - dálniční rychlost 130 - spotřeba na těch 2500km 8.6L -já byl moc spokojen, se tou 2.0 V6
Loni Chorvatsko tam a zpět +projíždění + Svatý Jiří (na 1 km ubylo 10 km z dojezdu) - dálniční rychlost 130 - spotřeba na těch 2500km 8.6L -já byl moc spokojen, se tou 2.0 V6
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak nějak to může být.... na dálnici fakt tak max. těch 130, ideálně 120 km/h a není to tak zlé. Je ale fakt, že když to srovnám se spotřebou, kterou měl Ondra do Chorvatska, tak to dělá na těch 2500 km cca 2000 kaček navíc, což není málo
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Každá sranda něco stojí ...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Z důvodu výpadku dvou ze tří aut jsem nucen teď jezdit do práce s MG. Situace mě nutí se soustředit na to, abych jezdil trošku ekonomičtěji a tak už mám nějaké výsledky.
S poslední nádrží a něco jsem teď absolvoval dva víkendy cestování s rodinou, kdy velká část cest byla po dálnici a pak nějaké ježdění po okolí místa setrvání. Z víkendu jsem se vrátil vždy se spotřebou cca 9,4 litru/100km.
Co jsem ale nečekal... že teď během dvou jízd do práce mi spotřeba klesla dokonce na 9,2 litru... ale jezdím fakt jak kloboučník. Rozjezdy pomalé, žádná prudká akcelerace a řadit něco málo nad 3000 otáček. Na dálnici striktně 130 a jen chvilkově 140km/h ....
On je totiž problém, jak otáčky vylezou k 4000, tak se v sání přehodí klapka a otevře se "druhý kohoutek" k nádrži, auto chytne sportovní šmrnc, ale udělá vír v nádrži. Proto po dálnici to je snesitelné tak do těch 130 a pak je to masakr... jak není šestá rychlost, tak je to prostě zlé
S poslední nádrží a něco jsem teď absolvoval dva víkendy cestování s rodinou, kdy velká část cest byla po dálnici a pak nějaké ježdění po okolí místa setrvání. Z víkendu jsem se vrátil vždy se spotřebou cca 9,4 litru/100km.
Co jsem ale nečekal... že teď během dvou jízd do práce mi spotřeba klesla dokonce na 9,2 litru... ale jezdím fakt jak kloboučník. Rozjezdy pomalé, žádná prudká akcelerace a řadit něco málo nad 3000 otáček. Na dálnici striktně 130 a jen chvilkově 140km/h ....
On je totiž problém, jak otáčky vylezou k 4000, tak se v sání přehodí klapka a otevře se "druhý kohoutek" k nádrži, auto chytne sportovní šmrnc, ale udělá vír v nádrži. Proto po dálnici to je snesitelné tak do těch 130 a pak je to masakr... jak není šestá rychlost, tak je to prostě zlé
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No jo, pořád jezdíš na forsáž a pak se divíš Pokud chceš spotřebu ještě více srazit, zkus dříve řadit. Přeřazení až nad 3000 ot. mi připadá zbytečně pozdě. Jaké otáčky máš pak na vyšší stupeň po přeřazení? Chce to číst terén, ale pokud to jde, obvykle stačí, když se motor převaluje lehce nad 1500 ot. Samozřejmě pak nelze požadovat akceleraci, jen pozvolnou, jinak je nutno podřadit, abys motor netrápil podtočený.
Pravidla úsporné jízdy by vydala na celou knihu, řada jich vydaných taky byla. Obecně využívej co nejvíc jízdu setrvačností, abys musel co nejméně brzdit.
Pravidla úsporné jízdy by vydala na celou knihu, řada jich vydaných taky byla. Obecně využívej co nejvíc jízdu setrvačností, abys musel co nejméně brzdit.