Stránka 19 z 48

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 8:18
od Pítrs
Čau.
Máš holt tvrdý podvozek.
To pětasedmy mají lepší :wink:
Minulý rok jsme jeli dvě auta směrem jižní Čechy na dovolenou, trasa mezi Telčí a Jindřichovým Hradcem byla místy děsná, ale v pětasedmovi to tak ani nějak moc nevypadalo, dalo se to jen tušit, takže jsme si pěkně svištěli... :)
Švagr, co za námi jel se škodivkou, z toho byl pěkně rozsekaný, při nejbližší pauze téměř padl na kolena a prosil, ať tak rychle nejedeme (50-70 km/h), protože v tom jeho krámu to bylo strašně nepříjemné.
Říkal, že furt troubil, abych zpomalil, ale ani toho jsem si nevšiml :P

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 8:36
od AnderN
A to byla Š120, nebo něco méně archaického?

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 8:40
od Pítrs
fóbia r.v. 2007 tuším, Hádka Tří Pístů, takže ani do těch kopců jim to moc nejelo
(podotýkám, že jsem nejel jak pašík, jezdím výletně a auto a peněženku šetřím, jen někdy trochu svižněji)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 12:52
od Trunda
Všechny moderní auta bez adaptibilního podvozku jsou kozy uskákaný. Dělají to proto, aby měl řidič pocit toho, jak to auto parádně sedí... že je nepohodlný, na to lidi přijdou až po měsíci, co je začnou bolet záda. Já věděl, že si takové auto kupuji, takže trpím dobrovolně ;-)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 13:33
od Pítrs
mastemace píše:...proč si nepořídím 75tku 1.8T, co je zde v inzerci.
Oproti šestiválcům je tento motor co se týče spotřeby paliva naprosto v pohodě :wink:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 14:43
od Trunda
Jasné.. o racionalitě provozování takového auta se bavit nemusíme. Koupili jsme ho proto, že jsme byli ochotni si připlácet za to, co to auto má navíc proti ekonomičtější variantě (navíc zástavbu LPG můžu pořád udělat kdykoli). Ale to bych si na tu spotřebu asi neměl stěžovat, co? ;-) No já jen proto, že občas tu někdo básní, že s V6 2.5 jezdí za 8 litrů benzínu, tak to mi přijde jako nemístná provokace :lol: .... protože to s tím autem musí jezdit jak totální kloboučník bez citu k tomu, co se nachází nad 3500 otáčkami ;-)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 15:10
od Pítrs
Šestiválec má to kouzlo kultivovanějšího chodu a má prostě víc válců..to je to plus....se zápory pochopitelně.
Ten dvaapůllitr s instalovaným "plynem" může být dobrá volba.
Proč ne.
Servisní náklady sice nesnížíš, ale provozní ano.

Mastemace jde tvrdě po spotřebě, takže pro takové lidi velké vozy typu ZT/75 prostě nejsou.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 15:26
od Trunda
Mě u toho plynu pořád odrazuje to, že je to něco navíc, co jednak není původní, je potenciálním dalším zdrojem problémů, další servisní obtíže, pitomé tankování... cena paliva je ale lákavá a bohužel vzhledem k tomu, že ceny benzínu budou zase brzy tam, kde nedávno byly, tak o tom prostě uvažovat musím.
Jako bonus zvětšující moje nechutenství k zástavbě LPG je ta hnusná svítivá žlutá nálepka na zadním okně. Tu tam prostě nechci :lol: ...

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 19:16
od michal.lom
Trunda píše:...hnusná svítivá žlutá nálepka na zadním okně. Tu tam prostě nechci :lol: ...
Hele, já tam žádnou nemám :wink: , hrdlo plynu je u víčka nádrže, takže neprovokuje. Jo a nevím jak to děláš, ale já sem na palubáku neviděl nikdy nižší spotřebu než 9,5, a to sem jel fakt piánko, ale nuda jak svině... jinak jezdím couračky, do práce 15 km, ale s dvouma zastávkama a přez město, takže průměr je spíš přez 12, plynu o kouek víc, ale furt paráda...

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: úte bře 24, 2015 21:04
od AnderN
Věřím, že když projedeš nádrž po dálnici na tempomat 110 km/h, tak na těch 8 litrů spadneš. Spíš ale s R75 na menších kolech, než má ZT. Taky je rozdíl, jestli manuál nebo automat. Co pamatuju, tak JayPee svého času s R75 Tourer 2.5 V6 automat po Praze nešel pod 12 l/100 km.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: stř bře 25, 2015 12:48
od 11AA
Moje zkušenost je taková, že město (malé, takže z práce domů a zpět 6km po R35 s křižovatkama) jezdím za 12-13L a to ho hodně šetřím.
Loni Chorvatsko tam a zpět +projíždění + Svatý Jiří (na 1 km ubylo 10 km z dojezdu) - dálniční rychlost 130 - spotřeba na těch 2500km 8.6L -já byl moc spokojen, se tou 2.0 V6

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: stř bře 25, 2015 14:07
od Trunda
Tak nějak to může být.... na dálnici fakt tak max. těch 130, ideálně 120 km/h a není to tak zlé. Je ale fakt, že když to srovnám se spotřebou, kterou měl Ondra do Chorvatska, tak to dělá na těch 2500 km cca 2000 kaček navíc, což není málo :?

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: stř bře 25, 2015 18:58
od AnderN
Každá sranda něco stojí ...

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: stř kvě 20, 2015 13:13
od Trunda
Z důvodu výpadku dvou ze tří aut :lol: jsem nucen teď jezdit do práce s MG. Situace mě nutí se soustředit na to, abych jezdil trošku ekonomičtěji a tak už mám nějaké výsledky.
S poslední nádrží a něco jsem teď absolvoval dva víkendy cestování s rodinou, kdy velká část cest byla po dálnici a pak nějaké ježdění po okolí místa setrvání. Z víkendu jsem se vrátil vždy se spotřebou cca 9,4 litru/100km.
Co jsem ale nečekal... že teď během dvou jízd do práce mi spotřeba klesla dokonce na 9,2 litru... ale jezdím fakt jak kloboučník. Rozjezdy pomalé, žádná prudká akcelerace a řadit něco málo nad 3000 otáček. Na dálnici striktně 130 a jen chvilkově 140km/h ....
On je totiž problém, jak otáčky vylezou k 4000, tak se v sání přehodí klapka a otevře se "druhý kohoutek" k nádrži, auto chytne sportovní šmrnc, ale udělá vír v nádrži. Proto po dálnici to je snesitelné tak do těch 130 a pak je to masakr... jak není šestá rychlost, tak je to prostě zlé :-(

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Napsal: stř kvě 20, 2015 14:10
od AnderN
No jo, pořád jezdíš na forsáž a pak se divíš :D Pokud chceš spotřebu ještě více srazit, zkus dříve řadit. Přeřazení až nad 3000 ot. mi připadá zbytečně pozdě. Jaké otáčky máš pak na vyšší stupeň po přeřazení? Chce to číst terén, ale pokud to jde, obvykle stačí, když se motor převaluje lehce nad 1500 ot. Samozřejmě pak nelze požadovat akceleraci, jen pozvolnou, jinak je nutno podřadit, abys motor netrápil podtočený.

Pravidla úsporné jízdy by vydala na celou knihu, řada jich vydaných taky byla. Obecně využívej co nejvíc jízdu setrvačností, abys musel co nejméně brzdit.