MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Kolik tam máš záznamů české technické? Zkus ne poslední.... já třeba na Kupéčku poslední záznam taky nevypíšu - ale může to být tím, že to je po přestavbě zapsaný zýznam ne na STK, ale na úřadu.
Takže dle výpisu máš úúúúplně stejnou výbavu, jako já... tedy i šíbr? V jakém stavu máš alkantaru?
Takže dle výpisu máš úúúúplně stejnou výbavu, jako já... tedy i šíbr? V jakém stavu máš alkantaru?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Právě je tam jediná technická při dovozu 2013.
Máme komplet stejný auta, i ten šíbr. Doufám že to někdy postavíme na srazu vedle sebe. Teda pokud ho neuděláte někde na severní moravě
Alkantaru budu muset nějak oholit, nebo lépe řečeno odžmolkovat, ale ty žmolky jsou oooobrovský... Jinak mám rozdrbanej levej bok řidičova opěradla, od nalejzání, nevím jak to pujde opravit. Ale celkově to docela jde, už jsem měl v autě kdysi horší kůži (BMW 735i, rv.1989), tam byla ztvrdlá a popraskaná jak bejvá to solný jezero, nebo kde sem to viděl
Máme komplet stejný auta, i ten šíbr. Doufám že to někdy postavíme na srazu vedle sebe. Teda pokud ho neuděláte někde na severní moravě

Alkantaru budu muset nějak oholit, nebo lépe řečeno odžmolkovat, ale ty žmolky jsou oooobrovský... Jinak mám rozdrbanej levej bok řidičova opěradla, od nalejzání, nevím jak to pujde opravit. Ale celkově to docela jde, už jsem měl v autě kdysi horší kůži (BMW 735i, rv.1989), tam byla ztvrdlá a popraskaná jak bejvá to solný jezero, nebo kde sem to viděl

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Zřejmě ty sedačky máš v podobném stavu, jako jsem měl já, včetně prošoupaného boku... na odžmolkování nám skvěle posloužil odžmolkovávač, co prodávají na každým roku http://odstranovace-zmolku.heureka.cz/concept-oz-1410/ ... takový elektrický holící strojek na oblečení. Šlo to tím parádně... podle těch sedaček bude mít auto o 100 tis. km víc
Ale to je stejně jedno...

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No já mám právě pocit, že ty žmolky jsou daleko větší, než dirky v tom strojku. Znám ho, ale ještě jsem to nezkoušel, ani nevím kde je zahrabanej... No uvidíme.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Taky jsem si myslel, že to nepobere a pobral
Zkus to 


Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Dobrý večír.
http://www.detailingclub.cz/viewtopic.php?f=14&t=751
http://www.detailingclub.cz/viewtopic.php?f=14&t=751
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Ano, alternativou je i smirek, ale řekl bych, že odžmolkovač je šetrnější a hlavně to ty žmolky hned sbírá, takže člověk vidí co už je hotovo..
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak jsem dneska zkusil ten žmolkovač. Jde to, ale bude to na dýl....
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak si říkám, že až jednou vychytám mouchy na autě, tak asi chcípnu nudou.... Ale zatím to tak nevypadá....
Vrtal jsem se v zámku dvěří u řidiče, který jen zamykal, ale už neotevřel. Jde to docela jednodužše rozebrat, jsou tam dva motorky, ale každej malinko jinej. Bohužel na tom otevíracím je natavená ta sběrnice na rotoru, takže mám na cestě zámek ze dveří spolujezdce, tak myslím že nebude problém z něj ten motorek použít. Je to celkem inteligentně vyrobený, motorek se nacvakne do držáku a zároveň na kontakty.
Jinak jsem měl menší problém s vodou v chlazení - po ujetí cca 4 kilákú z práce to nechtělo jet na plyn a netopilo to - ručička na teploměru klasicky na středu. Kouknu do expanzky . prázdná. Dolil jsem fridex (kterej mám pro jistotu v kufru, protože nemám origo odvzdušňovák na hadici a upravoval jsem zapojení vyhřejvání odpařovače LPG, tak radši občas kontroluju hladinku) a slyším jak to teče pod auto. Jedna z těch hadiček kolem plynu prdla, jak ji někdo zuřivě utahoval, až ji naspřihl sponou. Docela mně překvapilo, že to nemá žádnou signalizaci chybějící vody v chlazení. Nebo to má, ale ten můj to má vybrakovaný, jako plno jinejch věcí, na který už jsem přišel????
Jinak uvažuju o tom, že tam nějakou elektronickou signalizaci na chybějící vodu udělám. Pro jistotu.
Jo a taky jsem zjistil, že je docela polámaná hadička ostřikovače zadního okna, když jsem odklopil tapec střechy, tak je docela slušně obarvenej na modro, jak to tam chaclo... Ale naštěstí jen zazhora, neproteklo to turch... Ta hadička je prdlá asi na čtyřech místech...
Vrtal jsem se v zámku dvěří u řidiče, který jen zamykal, ale už neotevřel. Jde to docela jednodužše rozebrat, jsou tam dva motorky, ale každej malinko jinej. Bohužel na tom otevíracím je natavená ta sběrnice na rotoru, takže mám na cestě zámek ze dveří spolujezdce, tak myslím že nebude problém z něj ten motorek použít. Je to celkem inteligentně vyrobený, motorek se nacvakne do držáku a zároveň na kontakty.
Jinak jsem měl menší problém s vodou v chlazení - po ujetí cca 4 kilákú z práce to nechtělo jet na plyn a netopilo to - ručička na teploměru klasicky na středu. Kouknu do expanzky . prázdná. Dolil jsem fridex (kterej mám pro jistotu v kufru, protože nemám origo odvzdušňovák na hadici a upravoval jsem zapojení vyhřejvání odpařovače LPG, tak radši občas kontroluju hladinku) a slyším jak to teče pod auto. Jedna z těch hadiček kolem plynu prdla, jak ji někdo zuřivě utahoval, až ji naspřihl sponou. Docela mně překvapilo, že to nemá žádnou signalizaci chybějící vody v chlazení. Nebo to má, ale ten můj to má vybrakovaný, jako plno jinejch věcí, na který už jsem přišel????
Jinak uvažuju o tom, že tam nějakou elektronickou signalizaci na chybějící vodu udělám. Pro jistotu.
Jo a taky jsem zjistil, že je docela polámaná hadička ostřikovače zadního okna, když jsem odklopil tapec střechy, tak je docela slušně obarvenej na modro, jak to tam chaclo... Ale naštěstí jen zazhora, neproteklo to turch... Ta hadička je prdlá asi na čtyřech místech...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No už abys tam měl normální hadice... tohle musí být fakt peklo...
Ty ale sic nejsem profík, ale o indikaci hladiny chladící kapaliny jsem nikdy neslyšel, že by ji nějaké auto mělo. Ono totiž když je motor v běhu, tak jak to chceš kde měřit, když pumpa ten zbytek stejně pořád rozhání... když je málo kapaliny, tak se to projeví tím, že stoupne teplota (to mám vyzkoušené, sic naštěstí ne na ZT
).
Ty ale sic nejsem profík, ale o indikaci hladiny chladící kapaliny jsem nikdy neslyšel, že by ji nějaké auto mělo. Ono totiž když je motor v běhu, tak jak to chceš kde měřit, když pumpa ten zbytek stejně pořád rozhání... když je málo kapaliny, tak se to projeví tím, že stoupne teplota (to mám vyzkoušené, sic naštěstí ne na ZT

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Jj maji i oktavka,ja si ted vezu origo nadobku z R25 2005 a tam to je tak pujde do MG fka 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No mně právě překvapilo, že teplota byla na normálu.
Ta kontrola hladiny by klidně stačila v expanzce - dva kontakty někde u dna a bylo by to jistější. Nějak to budu muset vymyslet. Lepší než vařit buřty v motoru.
Ta kontrola hladiny by klidně stačila v expanzce - dva kontakty někde u dna a bylo by to jistější. Nějak to budu muset vymyslet. Lepší než vařit buřty v motoru.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Fajne
Pravda, že na R75tkové expanzce by se to hodilo fest... fakt je udělaná neskutečně pitomě, prd se do ní vleze a ať si říká kdo chce co chce, není pořádně poznat, jestli je té kapaliny dost 


-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
http://marcomplet.cz/zbozi/produkt-5141 ... kabel.html
Něco takovýho by bylo super. Jedinej problém (když pominu cenu) je maximální teplota 60 stupňů...
Něco takovýho by bylo super. Jedinej problém (když pominu cenu) je maximální teplota 60 stupňů...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND