ZT 260
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
Trundo Gratulace. Brno? Tam není z Třebové zas tak špatná cesta...
Re: ZT 260
Tam je to cesta úplně na ho..o.Ale kromě do Olomouce druhá nejlepší ze Třebové do většího města.O Šumperku ani nemluvím.Odtud je to všude zabitý.
Re: ZT 260
Dekuji... Brno ee... Zaplat Pan Buh!
.... V Prerove a budu dojizdet z jedne dediny mezi Valmezem a Hranicema... Kdo zna Valassko, tak vi,ze silnice nic moc...
Ackoli, jak Nad tim premyslim, tak Prerov je mozna jeste o neco hnusnejsi jak Brno. Ale podstatny je to, ze bydlet tam nebudu

Ackoli, jak Nad tim premyslim, tak Prerov je mozna jeste o neco hnusnejsi jak Brno. Ale podstatny je to, ze bydlet tam nebudu

Re: ZT 260
To si budeš rozumět s Roverixem a Yetiem(nebo jak se ten strýc z Prahy píše)trunda.raspi píše:Dekuji... Brno ee... Zaplat Pan Buh!.... V Prerove a budu dojizdet z jedne dediny mezi Valmezem a Hranicema... Kdo zna Valassko, tak vi,ze silnice nic moc...
Ackoli, jak Nad tim premyslim, tak Prerov je mozna jeste o neco hnusnejsi jak Brno. Ale podstatny je to, ze bydlet tam nebudu
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
Donutile, ještě chvilku mi říkej že bys chtěl mít všude dálnici, dyť jízda po dálnici je o ničem. šumperk je v klidu, olomouc 45 min, brno 90 min a žádný jiný město k životu nepotřebuju. Naprostá pohoda. Kdybych to měl do Olomouce 10 minut tak by mě tam ani nebavilo jezdit.
Trundo, docela pobavils. Oproti cigánskýmu knížectví v přerově smradlavýmu na desítky kilometrů je Brno zlatá loď

Trundo, docela pobavils. Oproti cigánskýmu knížectví v přerově smradlavýmu na desítky kilometrů je Brno zlatá loď



- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: ZT 260
Kdepak, to je severní Valašsko. Jiné nářečí. Jiná slivovica. 

Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: ZT 260
Jo LPG.....jen víc takových, jako je Roman.....
,
.............. jinak nás na plyn bude jezdit moc a zvednou na něj daň dřív, než je nutný.

.............. jinak nás na plyn bude jezdit moc a zvednou na něj daň dřív, než je nutný.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: ZT 260
No hlavně by měli zdražit zase naftu, pač ta mě se*re nejvíc, žere jí to polovic a ještě je levnější



2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
No no no 

Re: ZT 260
Za kolik a s čím kdo jezdí je každého věc - to nikomu nezávidím, ale na naftě mě se*ou ty karcinogenní, nebetyčně smrdící, zkatalyzovaný saze (kupodivu mě míň smrdí 815).
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: ZT 260
No když si to nakoulsl, tak sem si hned vzpoměl na starou dobrou Avii...ať dojedu jakoukoli, nejde za tím jet, smr*díto jako prase a člověk musí zariskovat kdekoliv, aby ten humus předjel.
2x Rover 620ti
Re: ZT 260
Blbost - zariskovat nemusíš - jednak Avie je snadná kořist na předjetí a pokud to nejde, tak si nechám odstup a smrad čuchat nemusím. 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: ZT 260
Svinstvo jsou dieslové osobáky, ty jedou tak , že často předjet nejdou a v kolonách, díky výfuku ústícímu dozadu to přímo inhaluješ - a vnitřní cirkulace je dlouhodobě pro mne nepoužitelná..
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
Když si pomyslím že bys tu chtěl srovnávat emise například mýho auta s tatrou 815 tak se usmívám. Komentovat to nebudu a tvůj názor ti brát nechci, ale ten můj je teda fakt naprosto jinej. Netvrdím že když si stoupnu za svoje auto když stojí, že necítím smrad, jasně že cítím ale abych když jedu za moderním dieselovým motorem musel zapínat vnitřní cirkulaci, tak tak citlivej nos nemám.
Edit: A jestli ti jde o to že tatrovka to fouká nahoru tak si buď jistej že proudící vzduch kolem auta to za ním zase pěkně stáhne dolů.
Edit: A jestli ti jde o to že tatrovka to fouká nahoru tak si buď jistej že proudící vzduch kolem auta to za ním zase pěkně stáhne dolů.
Re: ZT 260
Vidím Tommi, že dneska máme diskusní den
Ano, z výfuku toho opravdu, hlavně vizuálně, leze méně, ale dá se to přirovnat k vyhánění čerta ďáblem. Zjednodušeně se dá říct, že jsme zamezili vytváření viditelného smogu a následných astmatů, za cenu vypouštění karcinogenní polycyklických aromatických uhlovodíků, které se vážou na nejmenší prachové částice, které ti běžné filtry a i tvoje dýchací cesty propustí .Následují poruchy DNA, rakoviny, poruchy imunity...
Proto je mi, nadsazeně řečeno, milejší 815 - viditelně kouří a smrdí, takže snaží člověk co nejrychleji zmizet a většinu toho, co vdechneš, ti zachytí sliznice dýchacích cest, odkud to pomocí kapesníku snadno odstraníš.
Jestli se ptáš proč nikdo nealarmuje, otázka je jednoduchá - je to byznys. O škodlivosti se začne mluvit, až se zaplatí investice do stávající a bude připravená další "vylepšená" technologie. O lidi vůbec nejde.
Jediný relativně šetrný pohon je elektrický - za předpokladu, že najde něco lepšího, než konveční akumulátory.

Ano, z výfuku toho opravdu, hlavně vizuálně, leze méně, ale dá se to přirovnat k vyhánění čerta ďáblem. Zjednodušeně se dá říct, že jsme zamezili vytváření viditelného smogu a následných astmatů, za cenu vypouštění karcinogenní polycyklických aromatických uhlovodíků, které se vážou na nejmenší prachové částice, které ti běžné filtry a i tvoje dýchací cesty propustí .Následují poruchy DNA, rakoviny, poruchy imunity...
Proto je mi, nadsazeně řečeno, milejší 815 - viditelně kouří a smrdí, takže snaží člověk co nejrychleji zmizet a většinu toho, co vdechneš, ti zachytí sliznice dýchacích cest, odkud to pomocí kapesníku snadno odstraníš.
Jestli se ptáš proč nikdo nealarmuje, otázka je jednoduchá - je to byznys. O škodlivosti se začne mluvit, až se zaplatí investice do stávající a bude připravená další "vylepšená" technologie. O lidi vůbec nejde.
Jediný relativně šetrný pohon je elektrický - za předpokladu, že najde něco lepšího, než konveční akumulátory.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.