MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
dezinfekce čeho? klimy
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ten ŠUSTPLECH mně pobavil...
Ta origo navigace neni až tak moc použitelná... dneska už je za zenitem. Ale taky sem ji testoval, když už tam je.
Ta origo navigace neni až tak moc použitelná... dneska už je za zenitem. Ale taky sem ji testoval, když už tam je.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trunda si s němčinou netyká je to plnokrevný anglofil tedy Schutzblech
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jj, klimy...
Rád lidi bavím ... sic tedy úplně nevím, co je na tom tak legračního
Rád lidi bavím ... sic tedy úplně nevím, co je na tom tak legračního
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Co to je?Trunda píše:provedla se dezinfekce klimy pomocí patrony
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Něco takového http://www.autokosmetika-einszett.cz/in ... 154-detail ... v podstatě sprej, který zůstane sám puštěný a pomalu uchází, aniž bys ho musel držet.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Něco podobného jsem držel včera v ruce v Přerově u Koblihy, ale moc jsem z toho nepochopil jak to funguje, teď už je mi to jasné
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Aha.
Pak dej vědět, jak dlouho to vydrží.
Pak dej vědět, jak dlouho to vydrží.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak pořád to asi nebude tak dobré, jak profi dezinfekce... u mě bude ale asi problém i v tom, že po 350 tis. km už budou všechny ty cesty zanesené usazeninami, ve kterých se ty breberky budou držet a rychle množit i po dezinfekci...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ozón jsi nezkoušel?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dezinfekce patronou ale není nijak neprofesionální řešení. Jak myslíš, že dezinfikují servisy? Zrovna tak v kombinaci s ozónem, jak píše Pítrs. No a když ty breberky vymlátíš tak, že tam nejsou, tak se nemůžou množit rychleji než jinde, kde taky nejsou, ne Používám patrony taky, mám po aplikaci vždycky auto jak ze škatulky, ale stačí pár týdnů a říkám si, že by to sneslo znova ... zpravidla tehdy, když jsou solidní vedra, samozřejmě.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak uvidíš , nebo příště provedeš profi čištění ozonem za cca 400 Kč
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Uvidíme Posledně jsem totiž zkoušel pěnu a mimo to, že ta sama o sobě smrděla podobně hnusně, tak to ani moc nezabralo...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Já první na radu lenhama (a doporučoval mi to i technik, co to ozonoval) aplikoval sprej od Wurthu, nastříkal to za klapku přímo na větrák, nechal půl hodiny působit, odvětral...vydrželo to asi 3 týdny a pak to začalo smrdět znovu.
Asi jsem něco dělal špatně, protože ten Wurťácký sprej sice není špatný, ale s technikem jsme se shodli na tom, že je skutečně nutno to nastříkat přímo na výparník, což přes ten větrák moc dobře nejde, jedině odtokovýma trubkama kondenzátu, ale tam je špatný přístup, protože ty trubky jsou zalomené- v anglickém klubu toto řešili a dokonce kdosi měl návod, jak se tam přímo na ten výparník dostat.
Po desinfekci ozonem (u Bestdrive za 370,-) to mám teď 3. měsíc a musím zaťukat, nic nesmrdí, vše v pohodě.
Jinak ten ozon je pěkný sajrajt, při tom procesu byly kvůli kabelu nedovřené dveře a i tak to byl v blízkosti pěkný hnus a než jsem odjel, tak jsem musel asi 10 minut větrat, po cestě všechny okénka dolů a ještě před barákem to bylo slušně cítit ze záhybů a bylo mi z toho trochu nedobře.
Má to spíš sanitační účinky, v Tvém případě by se to asi muselo mechanicky vyčistit, ten ozon by asi nepomohl, ale vyzkoušej, třeba to bude fajn, rád bych tu kapsli srovnal s tím ozonem, když se jedná o stejné auto.
Asi jsem něco dělal špatně, protože ten Wurťácký sprej sice není špatný, ale s technikem jsme se shodli na tom, že je skutečně nutno to nastříkat přímo na výparník, což přes ten větrák moc dobře nejde, jedině odtokovýma trubkama kondenzátu, ale tam je špatný přístup, protože ty trubky jsou zalomené- v anglickém klubu toto řešili a dokonce kdosi měl návod, jak se tam přímo na ten výparník dostat.
Po desinfekci ozonem (u Bestdrive za 370,-) to mám teď 3. měsíc a musím zaťukat, nic nesmrdí, vše v pohodě.
Jinak ten ozon je pěkný sajrajt, při tom procesu byly kvůli kabelu nedovřené dveře a i tak to byl v blízkosti pěkný hnus a než jsem odjel, tak jsem musel asi 10 minut větrat, po cestě všechny okénka dolů a ještě před barákem to bylo slušně cítit ze záhybů a bylo mi z toho trochu nedobře.
Má to spíš sanitační účinky, v Tvém případě by se to asi muselo mechanicky vyčistit, ten ozon by asi nepomohl, ale vyzkoušej, třeba to bude fajn, rád bych tu kapsli srovnal s tím ozonem, když se jedná o stejné auto.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No jo, oni taky uvádí, že auto po dezinfekci ozonem máš nechat větrat a používat ho až cca za 2 hodiny ... asi by stačila i kratší doba, ale 10 min je fakt málo
Jinak ozon je daleko účinnější a profíci ty patrony používají jen jako doplněk.
Jinak ozon je daleko účinnější a profíci ty patrony používají jen jako doplněk.