MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Mě to sice psala, ale řj. Musí mít nějakou prodlevu než si uloží hned závadu, Vis musí mít čas se vrátit na druhou stranu (bavíme se o vteřinách/setinách), ale ty cukance jsou taky v setinách
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Chyba se zapisuje až když nějakou polohu (ot/zav) vynechá, tohle popisovaný zaváhání jako chybu neuloží, na starým VISu mám motorek slabší, fungoval jenom pomale a cukání tam cítit bylo a chyba žádná a v testech běhal jak fík
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak jsem rozebral VIS serva a provedl kontrolu. Uvnitř čisté i v případě serva, které ovládá motýlovou klapku, kde toho oleje ze sání jde jinak fakt dost. Motorky jsem profouknul čističem a vzduchem a serva stále chodí hladce.
Tak jediné, co se mi nelíbilo, motýl v tom svém rámečku se v zavřené poloze jakoby stále přidíral, tak jsem ho opět trošku přibrousil.
A tak uvidím jak při delší cestě dnes. A uvidím až bude škaredě, kdy se to škubání projevovalo více.
Tak jediné, co se mi nelíbilo, motýl v tom svém rámečku se v zavřené poloze jakoby stále přidíral, tak jsem ho opět trošku přibrousil.
A tak uvidím jak při delší cestě dnes. A uvidím až bude škaredě, kdy se to škubání projevovalo více.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak ještě kouknout na průběhy obou řídících lambd, kouknout jake jsou hodnoty nasavaneho vzduchu (teplota, množství). Pokud to hapruje tak se to někde projeví. Zapalovaní to nebude, misfire si ecu poměrně dobře hlídá, takže to může být jedině chyba AFR ať už kvůli špatnému vstřikování nebo kvůli špatnému měření množství vzduchu (oboje bude vidět na lambdě)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Množství neměříme u kv6
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nepamatuju si přesně co na kterým autě mám, ale když není MAF tak je tam MAP, je uplně jedno jestli se měří množství nebo podtlak/přetlak ve výsledku je to jen jinej přepočet
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Coto zas je? Po 1500 km jsem musel opět dolívat prázdnou nádobku s brzdovkou. Jestli mi někde sákne kroužek na pístu?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Kurník! Lenham fuč, Mirda fuč, známý co dělá v Boshu vedle v dědině na neschopence po střetu s cirkulárkou.... a ano, pod autem loužička a s tímhle se fakt jezdit nebude.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to je nemilé. Budeš to řešit nějak hned nebo až se panstvo uráčí navrátit a uzdravit ?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Snad panstvo Lenham se smiluje a po víkendu, až se vylodičkuje a vybarumkuje, mi na to kukne. Když vidím, kudma tam ty hadičky vedou kolem nádrže, tak to nechcu dávat nějakému jojovi, který by mi to tam naprasil nějak škaredě.
Jo a to jsem neříkal, že jsem při tom zjistil, že nemám rozsypaný už jen zadní tlumič výfuku, ale i ten prostřední Takže na podzim se to udělá celé od katu.
No... na jaře to bylo to samé. Taky jsem komusi na plnou hubu říkal, jak jsem s modrým spokojený, že bych ho nechtěl prodávat, že ho mám celkem vychytaný a bác. No a o víkendu jsem měl podobné kecy před AnderNem a bum bác.... je to tu zas
Jo a to jsem neříkal, že jsem při tom zjistil, že nemám rozsypaný už jen zadní tlumič výfuku, ale i ten prostřední Takže na podzim se to udělá celé od katu.
No... na jaře to bylo to samé. Taky jsem komusi na plnou hubu říkal, jak jsem s modrým spokojený, že bych ho nechtěl prodávat, že ho mám celkem vychytaný a bác. No a o víkendu jsem měl podobné kecy před AnderNem a bum bác.... je to tu zas
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Samochvála smrdí
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No pěkný ... by jednoho nenapadlo, že ty trubky tak proreznou u tak mladého auta
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No právě.... má to dalších 400 tis. km před sebou a toto. To je zrada.
Ale tedy nevím co si mám myslet o tom nacuclém nástřiku spodku brzdovou kapalinou. Přemýšlím, jestli to nějak něčím omejt, protože jestli se to do toho vpilo, tak za pár let tam bude v podlaze díra.
Ale tedy nevím co si mám myslet o tom nacuclém nástřiku spodku brzdovou kapalinou. Přemýšlím, jestli to nějak něčím omejt, protože jestli se to do toho vpilo, tak za pár let tam bude v podlaze díra.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napadá mě.... abych bezpečně dojel do Otrokovic.....
Co kdybych ty trubičky někde před tím plastovým držákem štípnul a kleštěma je slisoval a sroloval tak, abych je zaslepil? Samo to ještě nějak zajistil, aby se to tlakem nerozmotalo... Co? Raději toto a brzdit opatrně jen předníma brzdama, než riskovat, že to po cestě někde praskne úplně, vyteče mi kapalina a budu úplně bez brzd. Nerad bych pak jel jen s ručkou, která na to není dělaná.
Co kdybych ty trubičky někde před tím plastovým držákem štípnul a kleštěma je slisoval a sroloval tak, abych je zaslepil? Samo to ještě nějak zajistil, aby se to tlakem nerozmotalo... Co? Raději toto a brzdit opatrně jen předníma brzdama, než riskovat, že to po cestě někde praskne úplně, vyteče mi kapalina a budu úplně bez brzd. Nerad bych pak jel jen s ručkou, která na to není dělaná.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Kurnik, to je asi blbost, protože ty trubky v tom ohybu asi prasknou, jak jsou staré..... hmmmm..... asi to bude těžká ekojízda