Stránka 4 z 48
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: stř kvě 28, 2014 17:52
od klevis
No a nepůjde to vážně lépe, když to bude celé venku? Když povolíš ty dvě malé matice tak tlumič vykýveš i s držákem a podle všeho, tam při výměně tlumičů právě ten držák špatně zasadili a voda jde kolem něj.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: stř kvě 28, 2014 19:15
od Trunda
Jasan, jestli to budu řešit, tak s tlumičem venku....
Nechápu jak myslíš, že by ten držák byl špatně uložený? Ta vlhkosta tam půjde tím průchodem v držáku, protože ta guma, kterou to prochází, není horní miskou stlačená...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv kvě 29, 2014 16:27
od Keksin
Trunda píše:....Keksine, za to video ale budu rád
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tady je to video. Jsem si vzpoměl až teď.
https://www.youtube.com/watch?v=rW8mFEa ... A&index=46
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv kvě 29, 2014 16:38
od klevis
To se mu to vyměňuje když vytahuje v podstatě novou pružinu. Nechal bych ho dloubat šroubovákem ty zbytky prasklé pružiny z toho plastu, zvlášť když ti dojdou pružiny bez něj a ty ho potřebuješ vrátit nazpět.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv kvě 29, 2014 16:54
od Trunda
Ok, díky... vyčetl jsem z toho podstatnou informaci, že pružina tlačí dál, než je délka tlumiče (trošku logické, aby pružina nevypadla
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
).
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv kvě 29, 2014 17:23
od J0hny
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 13:34
od Trunda
O víkendu jsme s Jendou udělali pár foteček
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 14:09
od Filda
Krása....
![car car::](./images/smilies/car.gif)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 14:14
od AnderN
No skoro jako do žurnálu ... ta barva mu sluší.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 14:52
od Miras
Paradni!
Ono to takhle na pohled mozna uplne neni videt, ale ZR je trosku chudy pribuzny, kdyz se porovna co je pod plastem - provedeni prednich a zadnich naprav nebo technologie, kdy ZR skoncilo u airbagu s predpinaci a ABS (oproti navigaci, stabilizaci, tempomatu atd. tady)... Take jak si ukazoval fotky rozebraneho calouneni kufru, kde bylo videt dost tlumiciho materialu... To fakt nemam...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 15:28
od Trunda
ZR je příbuzný jen co se týká vzhledových úprav, jinak je to úúúúúplně něco jiného. Hlavně technicky.... ZR vychází z Roveru RF, který se dělá někdy od roku 1995 a za tu dobu techniku nijak výrazně nezměnilo. Kdežto ZT je R75 s počátkem výroby v roce 1999, což je v automobilovém průmyslu rozdíl propastné 4 roky...
Na druhou stranu, co hrůza kravin je v ZT které se můžou potento... ZRo je proti tomu jednoduché zlatíčko.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 15:43
od Miras
No, hlavne pro mne byl sok, ze mam auto z 2004, ale predni naprava je z Hondy Concerto od 1989... Viz - vyskyt produktu...
Tak nejak neco se stejnymi rameny vyjelo o 15 let drive... Mno....
Takze ke dnesku to mame 25 let... aha...
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... OjvjeeMA==
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 15:48
od Trunda
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 19:33
od AnderN
Propastnější než ty čtyři roky je rozdíl několika tříd a zhruba dvojnásobku ceny nových vozů. Navíc každé z těch aut má úplně jiné zaměření, jiný charakter. To zkrátka vůbec nelze srovnávat.
Pokud jde o podvozek -- typ RF vznikal v první půlce 90. let na základě technologií, které už v automobilce měli. No a upřímně, když něco dobře funguje a dá se to jen vyladit, tak proč to zásadně měnit? Jistě, jde i o náklady. Ale platforma jako taková byla tenkrát nová.
Naproti tomu platforma RH je vlastně upravený základ BMW (zkrácená E39). Takže úplně jiná architektura. Do tohoto projektu angličané vložili zejména karoserii a motory K-series.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Napsal: čtv čer 05, 2014 20:53
od KDB
Je putna, jak je to starý, důležitý je, jak to funguje, ne ?