MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Mno tak treba R25 po faceliftu ma v expanzce takovy mini plovacek a vespod expanzky je cidlo s kabelem. a kdyz je uvnitr malo vody, tak se rozne na palubce kontrolka. Nekecam, fakt to tam je a uz jsem i dokonce vyzkousel, ze system je funknci a kontrolka ukazuje.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Od fóbie počínaje celej koncert má čidla na hladinu, cca od roku 2000 už to maj skoro všechny auta, vyjma japonců a nejspíš i korejců 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Nj, my si holt musíme poradit sami....
Asi to udělám nějak takhle. Akorát všechny plováky co sem našel na ebay (za pár kaček) maj max teplotu 80 stupňů, což zase v expanzce by to mohlo přežít...
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... vel+sensor
Asi to udělám nějak takhle. Akorát všechny plováky co sem našel na ebay (za pár kaček) maj max teplotu 80 stupňů, což zase v expanzce by to mohlo přežít...
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... vel+sensor
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
U tohoto reseni bych se obaval, ze se to nepovede dobre utesnit a bude to kolem vyrezane diry unikat. V expanzce je velky tlak - ja ji mel jen mirne naprasklou u spodniho vyvodu, kde prasklina byla chycena gumou se sponou a kapalina tamtudy pomalu utikala.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Hele, dej pořádné hadice a třeba to pak nebudeš muset řešit....
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
debilnější expanzku než je u V6 na 75tce (mgzt bude to samé) jsem ještě neviděl - je neprůhledná a označení minmax hladiny?? no to se člověk zapotí než vůbec zjistí kde je . . . a zjistit jestli je dost kapaliny??? jen u zahřátého motoru, u studeného je prázdná a pohledem zkontrolovat to nejde vůbec, třeba když teplota vyleze výš a chcu mrknout co se děje. . . . ke všemu je minmax hladina téměř na dně, tak pochybuji že nějaký plovák má smysl . . . třeba takové zs/45 s V6, to je jiný kafe a přímo boží expanzku s plovákem mám v mb z roku 93
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Přesně jak říkáš 
Plováček si taky nedokážu představit, jak ho tam dát. Navíc to bude zavádějící, protože když jsem měl oddělané víčko a nastartovaný motor, tak tím horním přepadem voda do expanzky pěkně přitékala. Možná z toho důvodu tam žádné čidlo není. U zapojení K-Series to tím přepadem myslím neteče. Nebo málo, respektive řeší to plovák.
Schválně, Kapitáne, jak často do V6tky dolejváte?

Plováček si taky nedokážu představit, jak ho tam dát. Navíc to bude zavádějící, protože když jsem měl oddělané víčko a nastartovaný motor, tak tím horním přepadem voda do expanzky pěkně přitékala. Možná z toho důvodu tam žádné čidlo není. U zapojení K-Series to tím přepadem myslím neteče. Nebo málo, respektive řeší to plovák.
Schválně, Kapitáne, jak často do V6tky dolejváte?
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Zdravím.
Tady je ještě jedno udělátko:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... ?p=1105130

Tady je ještě jedno udělátko:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... ?p=1105130
Cca nějakých 0.5 baru zas tak velký tlak není.mastemace píše:U tohoto reseni bych se obaval, ze se to nepovede dobre utesnit a bude to kolem vyrezane diry unikat. V expanzce je velky tlak....

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Pěkné, to by se nám hodilo všem 

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Já docela uvažuju, že bych si toto sehnal.
Je to od uživatele "vindaloo". Zkusil bys mu prosím napsat?
Vůbec nemám strach, že by to někde teklo, na konci toho příspěvku uvádí, jakými tlaky to testovali v průběhu vývoje - celkem dost, takže by to mělo v pohodě vydržet.
Přinejhorším by se to namontovalo někam na místo, kde by to na té expanzce dobře vidět, tak by se dal jakýkoliv únik jednoduše nalézt.
A ještě jsem uvažoval o dalším řešení, kdyby se na výstup snímače teploty chladící kapaliny paralelně připojil obvod, který by změny teplot jednoduše detekoval a např. akusticky by hlásil jednotlivé úrovně teploty, například 104° C - tiché pomalé pípání, 107° C - rychlé pípání, 110° C - hlasité bzučení = okamžitě vypnout motor. Havarijní signalizace by byla tedy ještě před rozsvícením červené kontrolky na palubní desce, což např. u K-motoru by bylo jen velké plus, nedošlo by k přehřátí bloku a vložek.
Případně by se jednotlivé teploty daly doladit na jiné hodnoty dle přání šoféra.
Řešil jsem to osobně s kolegou, který se s takovýma věcma hraje, takže by nejspíš nebyl problém to vyvinout a vyrobit.
Teoretický dotaz- šel by do toho někdo?
Je to od uživatele "vindaloo". Zkusil bys mu prosím napsat?
Vůbec nemám strach, že by to někde teklo, na konci toho příspěvku uvádí, jakými tlaky to testovali v průběhu vývoje - celkem dost, takže by to mělo v pohodě vydržet.
Přinejhorším by se to namontovalo někam na místo, kde by to na té expanzce dobře vidět, tak by se dal jakýkoliv únik jednoduše nalézt.
A ještě jsem uvažoval o dalším řešení, kdyby se na výstup snímače teploty chladící kapaliny paralelně připojil obvod, který by změny teplot jednoduše detekoval a např. akusticky by hlásil jednotlivé úrovně teploty, například 104° C - tiché pomalé pípání, 107° C - rychlé pípání, 110° C - hlasité bzučení = okamžitě vypnout motor. Havarijní signalizace by byla tedy ještě před rozsvícením červené kontrolky na palubní desce, což např. u K-motoru by bylo jen velké plus, nedošlo by k přehřátí bloku a vložek.
Případně by se jednotlivé teploty daly doladit na jiné hodnoty dle přání šoféra.
Řešil jsem to osobně s kolegou, který se s takovýma věcma hraje, takže by nejspíš nebyl problém to vyvinout a vyrobit.
Teoretický dotaz- šel by do toho někdo?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Už se stalo
. Dám vědět jestli odepíše a jestli je to stále k dispozici.
Já bych takovou věc uvítal a myslím, že každý majitel ZTéčka a 75 by o tom měl uvažovat.
Pokud byste něco takového vyvinuli, tak bych měl zájem. Záleží taky samozřejmě na ceně atd.

Já bych takovou věc uvítal a myslím, že každý majitel ZTéčka a 75 by o tom měl uvažovat.
Pokud byste něco takového vyvinuli, tak bych měl zájem. Záleží taky samozřejmě na ceně atd.
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tohle by se dalo použít snad na všechny auta....
Teď jsme spolu nezávazně mluvili a říkal, že nejdražší je na tom ten vývoj.
Jde o to změřit napětí naprázdno na konektoru a zjistit, jestli by to nedělalo paseku na vlastním systému.
Cena součástek je okolo stokoruny.
+ práce na výrobě (nenáročné)
+ nějaká ta odměna za vývoj
Velmi zběžně odhaduju, že by to mohlo stát tak dvě tři stovky komplet MAX......asi v závislosti na počtu kusů.
Instalace do auta by asi nebyl vůbec problém (snad jedna dvě hodiny práce).
A nebylo by vidět vůbec nic, všechny zásahy by byly nulové, nebo plně vratné (s vyjímkou napíchnutí se na kabeláž ke snímači).
Pro ukázku: jedno z takových jednoduchých řešení je zde: http://www.amapro.cz/datove_zdroje/ar/k ... r2_327.php
Teď jsme spolu nezávazně mluvili a říkal, že nejdražší je na tom ten vývoj.
Jde o to změřit napětí naprázdno na konektoru a zjistit, jestli by to nedělalo paseku na vlastním systému.
Cena součástek je okolo stokoruny.
+ práce na výrobě (nenáročné)
+ nějaká ta odměna za vývoj
Velmi zběžně odhaduju, že by to mohlo stát tak dvě tři stovky komplet MAX......asi v závislosti na počtu kusů.
Instalace do auta by asi nebyl vůbec problém (snad jedna dvě hodiny práce).
A nebylo by vidět vůbec nic, všechny zásahy by byly nulové, nebo plně vratné (s vyjímkou napíchnutí se na kabeláž ke snímači).
Pro ukázku: jedno z takových jednoduchých řešení je zde: http://www.amapro.cz/datove_zdroje/ar/k ... r2_327.php
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak do toho bych šel 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Na to se šroubkem jak poslal Pítrs jsem taky narazil, ale někde kolem toho jsem čet, že to nedělá dobrotu - jak se na ten šroub chytá bordel, popřípadě to nějak lehce zoxiduje, tak to blbne a je to pak prakticky k ničemu.
Jinak do tý naší expanzky (ZT i 75 je stejná) pokud to budu dělat, tak bych to dal někam níž než je MIN, ať to hlásí až když je expanzka prázdná, než aby to řvalo těsně pod MIN....
Jo a kdyby to netěsnilo, tak aspoň uděláme kšeft Lenhamovi, až budem kupovat nový, ne?
Jinak do tý naší expanzky (ZT i 75 je stejná) pokud to budu dělat, tak bych to dal někam níž než je MIN, ať to hlásí až když je expanzka prázdná, než aby to řvalo těsně pod MIN....
Jo a kdyby to netěsnilo, tak aspoň uděláme kšeft Lenhamovi, až budem kupovat nový, ne?

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
To je fakt 
Tak mi týpek z Anglie odepsal, že on už to nedělá a že s tím nikdo neměl problém a odkázal mě přímo na člověka, který to vyráběl. Napíšu mu a dám vědět.
M

Tak mi týpek z Anglie odepsal, že on už to nedělá a že s tím nikdo neměl problém a odkázal mě přímo na člověka, který to vyráběl. Napíšu mu a dám vědět.
M