MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny

Odpovědět
mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 20:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od mastemace » stř led 28, 2015 22:06

Mno tak treba R25 po faceliftu ma v expanzce takovy mini plovacek a vespod expanzky je cidlo s kabelem. a kdyz je uvnitr malo vody, tak se rozne na palubce kontrolka. Nekecam, fakt to tam je a uz jsem i dokonce vyzkousel, ze system je funknci a kontrolka ukazuje.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od J0hny » stř led 28, 2015 22:49

Od fóbie počínaje celej koncert má čidla na hladinu, cca od roku 2000 už to maj skoro všechny auta, vyjma japonců a nejspíš i korejců :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

michal.lom
Příspěvky: 1478
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » stř led 28, 2015 22:55

Nj, my si holt musíme poradit sami....

Asi to udělám nějak takhle. Akorát všechny plováky co sem našel na ebay (za pár kaček) maj max teplotu 80 stupňů, což zase v expanzce by to mohlo přežít...

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... vel+sensor
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic

Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND

mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 20:11
Bydliště: Český Těšín

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od mastemace » čtv led 29, 2015 8:14

U tohoto reseni bych se obaval, ze se to nepovede dobre utesnit a bude to kolem vyrezane diry unikat. V expanzce je velky tlak - ja ji mel jen mirne naprasklou u spodniho vyvodu, kde prasklina byla chycena gumou se sponou a kapalina tamtudy pomalu utikala.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Trunda » čtv led 29, 2015 9:05

Hele, dej pořádné hadice a třeba to pak nebudeš muset řešit....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od kptHergot » čtv led 29, 2015 10:32

debilnější expanzku než je u V6 na 75tce (mgzt bude to samé) jsem ještě neviděl - je neprůhledná a označení minmax hladiny?? no to se člověk zapotí než vůbec zjistí kde je . . . a zjistit jestli je dost kapaliny??? jen u zahřátého motoru, u studeného je prázdná a pohledem zkontrolovat to nejde vůbec, třeba když teplota vyleze výš a chcu mrknout co se děje. . . . ke všemu je minmax hladina téměř na dně, tak pochybuji že nějaký plovák má smysl . . . třeba takové zs/45 s V6, to je jiný kafe a přímo boží expanzku s plovákem mám v mb z roku 93
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Trunda » čtv led 29, 2015 10:45

Přesně jak říkáš :-D
Plováček si taky nedokážu představit, jak ho tam dát. Navíc to bude zavádějící, protože když jsem měl oddělané víčko a nastartovaný motor, tak tím horním přepadem voda do expanzky pěkně přitékala. Možná z toho důvodu tam žádné čidlo není. U zapojení K-Series to tím přepadem myslím neteče. Nebo málo, respektive řeší to plovák.

Schválně, Kapitáne, jak často do V6tky dolejváte?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Pítrs » čtv led 29, 2015 11:06

Zdravím.
Tady je ještě jedno udělátko:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... ?p=1105130

mastemace píše:U tohoto reseni bych se obaval, ze se to nepovede dobre utesnit a bude to kolem vyrezane diry unikat. V expanzce je velky tlak....
Cca nějakých 0.5 baru zas tak velký tlak není. 8)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 29, 2015 11:43

Pěkné, to by se nám hodilo všem :-)

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Pítrs » čtv led 29, 2015 12:22

Já docela uvažuju, že bych si toto sehnal.
Je to od uživatele "vindaloo". Zkusil bys mu prosím napsat?
Vůbec nemám strach, že by to někde teklo, na konci toho příspěvku uvádí, jakými tlaky to testovali v průběhu vývoje - celkem dost, takže by to mělo v pohodě vydržet.
Přinejhorším by se to namontovalo někam na místo, kde by to na té expanzce dobře vidět, tak by se dal jakýkoliv únik jednoduše nalézt.

A ještě jsem uvažoval o dalším řešení, kdyby se na výstup snímače teploty chladící kapaliny paralelně připojil obvod, který by změny teplot jednoduše detekoval a např. akusticky by hlásil jednotlivé úrovně teploty, například 104° C - tiché pomalé pípání, 107° C - rychlé pípání, 110° C - hlasité bzučení = okamžitě vypnout motor. Havarijní signalizace by byla tedy ještě před rozsvícením červené kontrolky na palubní desce, což např. u K-motoru by bylo jen velké plus, nedošlo by k přehřátí bloku a vložek.
Případně by se jednotlivé teploty daly doladit na jiné hodnoty dle přání šoféra.
Řešil jsem to osobně s kolegou, který se s takovýma věcma hraje, takže by nejspíš nebyl problém to vyvinout a vyrobit.
Teoretický dotaz- šel by do toho někdo?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 29, 2015 13:15

Už se stalo :-). Dám vědět jestli odepíše a jestli je to stále k dispozici.
Já bych takovou věc uvítal a myslím, že každý majitel ZTéčka a 75 by o tom měl uvažovat.

Pokud byste něco takového vyvinuli, tak bych měl zájem. Záleží taky samozřejmě na ceně atd.

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Pítrs » čtv led 29, 2015 13:33

Tohle by se dalo použít snad na všechny auta....
Teď jsme spolu nezávazně mluvili a říkal, že nejdražší je na tom ten vývoj.
Jde o to změřit napětí naprázdno na konektoru a zjistit, jestli by to nedělalo paseku na vlastním systému.
Cena součástek je okolo stokoruny.
+ práce na výrobě (nenáročné)
+ nějaká ta odměna za vývoj
Velmi zběžně odhaduju, že by to mohlo stát tak dvě tři stovky komplet MAX......asi v závislosti na počtu kusů.
Instalace do auta by asi nebyl vůbec problém (snad jedna dvě hodiny práce).
A nebylo by vidět vůbec nic, všechny zásahy by byly nulové, nebo plně vratné (s vyjímkou napíchnutí se na kabeláž ke snímači).

Pro ukázku: jedno z takových jednoduchých řešení je zde: http://www.amapro.cz/datove_zdroje/ar/k ... r2_327.php
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 29, 2015 14:21

Tak do toho bych šel :-)

michal.lom
Příspěvky: 1478
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » čtv led 29, 2015 18:13

Na to se šroubkem jak poslal Pítrs jsem taky narazil, ale někde kolem toho jsem čet, že to nedělá dobrotu - jak se na ten šroub chytá bordel, popřípadě to nějak lehce zoxiduje, tak to blbne a je to pak prakticky k ničemu.


Jinak do tý naší expanzky (ZT i 75 je stejná) pokud to budu dělat, tak bych to dal někam níž než je MIN, ať to hlásí až když je expanzka prázdná, než aby to řvalo těsně pod MIN....

Jo a kdyby to netěsnilo, tak aspoň uděláme kšeft Lenhamovi, až budem kupovat nový, ne? :)
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic

Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 29, 2015 19:46

To je fakt :-)
Tak mi týpek z Anglie odepsal, že on už to nedělá a že s tím nikdo neměl problém a odkázal mě přímo na člověka, který to vyráběl. Napíšu mu a dám vědět.

M

Odpovědět