MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Rozhodně obojí vyzkouším. Teď mě kurnik štve, že při té minulé výměně svíček nevím na kterých pozicích ty blbý svíčky byly.
Nemáte někdo vyfocené jak máte zapojené na které svíčky ty přední cívky?
Jinak dneska po práci tu přední cívku zkusím prohodit. A asi zkusím na tu jednu větev namontovat odlučovač a uvidím co se v něm objevím. Ale nejsem si vůbec jistý která ta větev je v mém případě ta zlá.
Nemáte někdo vyfocené jak máte zapojené na které svíčky ty přední cívky?
Jinak dneska po práci tu přední cívku zkusím prohodit. A asi zkusím na tu jednu větev namontovat odlučovač a uvidím co se v něm objevím. Ale nejsem si vůbec jistý která ta větev je v mém případě ta zlá.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Na přední cívky se ti můžu podívat odpo.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Díky...
Asi si ten OCT připravím tak, ať můžu kdykoli to přehodit na jede a na druhý okruh.
Zkoušel jsem za běhu ty hadičky odpojovat a tedy tak, jak tobě, mi to z nich nefunělo ani když jsem motor trošku protočil.
Asi si ten OCT připravím tak, ať můžu kdykoli to přehodit na jede a na druhý okruh.
Zkoušel jsem za běhu ty hadičky odpojovat a tedy tak, jak tobě, mi to z nich nefunělo ani když jsem motor trošku protočil.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Díky...
Tak takhle vypadá svíčka na třetím a pátém válci po cca 70 km
Něco je zcela evidentně špatně....
Dal jsem opět čistou svíčku a tentokrát prohodil cívky a uvidím pozítří.
V sání olej nebyl, ten se tam asi ještě nestihl nahromadit a na tohle to asi úplně vliv mít nebude. Tohle bude prostě vysloveně problém ve funkčnosti válců...
Tak takhle vypadá svíčka na třetím a pátém válci po cca 70 km

Dal jsem opět čistou svíčku a tentokrát prohodil cívky a uvidím pozítří.
V sání olej nebyl, ten se tam asi ještě nestihl nahromadit a na tohle to asi úplně vliv mít nebude. Tohle bude prostě vysloveně problém ve funkčnosti válců...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Takže, po nějakých dalších 100 km jsem svíčky opět vyndal a..... blbý. Opět na stejném místě svíčka mokrá od oleje. Tedy výměna cívek nic neovlivnila. Dokonce bych řekl, že ten olej je natlačený do závitu a skoro bych i řekl, že možná v sobotu, kdy jsem z té šachty páté svíčky musel vycucnout notnou dávku oleje, to nebyl olej nateklý od blbého dolejvání oleje, ale že se tam postupně protlačil kolem závitu svíčky... je to moc velká blbost? Ale to fuk....
Klapka směrem k filtru kupodivu opět suchá (možná to začne zase až se v sání udělá hladinky) a tak podezření je na nějakou olejovou netěsnost ve válci. Endoskopem ty dva problémové válce jsou uvnitř hnusně zakarbonované. Ostatní vypadají fajnově.
Svíčky jsou mokré od oleje, přičemž je vyndavám po té, co se s autem přijede k vratům, musí se otevřít vrata (auto stojí s motorem na volnoběh) a pak se zajede 6m do průjezdu a vypne motor.
Změřil jsem na tom válci tlak (motor byl ještě trošku vlažný) a bylo tam 160psi.
... jak zjistit kudma tam ten olej jde? Jestli spodem od válce, nebo guferem ventilu?
Jde tam toho celkem dost a je pravda, že to čudí po té, co auto stojí zaparkované. Což jsem přičítal za vinu tomu, že to je od toho, jak to steče do válců ze sání. Ale co když mi to do válce nakape kolem ventilu? Tak jako jsem to měl na Labuti.... to by tím endoskopem mohlo být aj vidět, že to stéká od ventilu. Což nakonec na té jedné fotce je trošku cosi vidět. Jen nevím, která to je strana válce...
Jako.... tlaky nevypadají zle. Vložky mají honování ok. Kdyby to byly pitomý gufera na ventilech.... tedy udělat holt hlavy (dělaly se před cca 50 tis. km i s gufery
). Rozvody bych stejně potřeboval pořešit, protože na nich v zimě něco za studena strašně klepe. To je nová alternativa. Ono totiž... jestli tam třeba na těch válcích nejsou špatná vodítka od toho, jak tam byly potkaný ventily...
...
Klapka směrem k filtru kupodivu opět suchá (možná to začne zase až se v sání udělá hladinky) a tak podezření je na nějakou olejovou netěsnost ve válci. Endoskopem ty dva problémové válce jsou uvnitř hnusně zakarbonované. Ostatní vypadají fajnově.
Svíčky jsou mokré od oleje, přičemž je vyndavám po té, co se s autem přijede k vratům, musí se otevřít vrata (auto stojí s motorem na volnoběh) a pak se zajede 6m do průjezdu a vypne motor.
Změřil jsem na tom válci tlak (motor byl ještě trošku vlažný) a bylo tam 160psi.
... jak zjistit kudma tam ten olej jde? Jestli spodem od válce, nebo guferem ventilu?
Jde tam toho celkem dost a je pravda, že to čudí po té, co auto stojí zaparkované. Což jsem přičítal za vinu tomu, že to je od toho, jak to steče do válců ze sání. Ale co když mi to do válce nakape kolem ventilu? Tak jako jsem to měl na Labuti.... to by tím endoskopem mohlo být aj vidět, že to stéká od ventilu. Což nakonec na té jedné fotce je trošku cosi vidět. Jen nevím, která to je strana válce...
Jako.... tlaky nevypadají zle. Vložky mají honování ok. Kdyby to byly pitomý gufera na ventilech.... tedy udělat holt hlavy (dělaly se před cca 50 tis. km i s gufery

...
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ten olej v šachtě svíčky se tam asi z válce dostat nemůže, ne? To bych asi spíš viděl na netěsnost hlavy, buď víka nebo vrchní půlky od vaček a tudy to stejká do šachty...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Může být, ale to je fuk... to není to zásadní. Přemýšlejte nad tím kudma a jak to ověřit to jde do válce...
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Djmicho tady někde a si u mýho auta psal jak se pozná že to teče přes gufera ventilů. Koukni k mýmu ztt, já jsem teď na mobilu a to není úplně vončo...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To vím.... rozjet to z kopce s co největšíma otáčkama, ale bez plynu, aby si to natahalo olej do válce a pak přidat plyn, jestli to bude čudit. Jenže tohle si myslím neřekne jistě jestli si to nabralo olej přes ventily, nebo kroužky.
Chtělo by to úplně pidi endoskop a kouknout sacím kanálem až k ventilu...
Chtělo by to úplně pidi endoskop a kouknout sacím kanálem až k ventilu...
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
tohle vypadá spíš na gufera + pokud je olej v šachtě svíčky tak těsnění ventildeklu musí propouštět nebo se strhnul tmel pod horním uložením vaček... kdybys měl kroužky tak ty tlaky budou o něco nižší podle mne
a pokud říkáš, že honování je OK.... já i michal.lom jsme měli špatný kroužky a vložky byly na sra*ky

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
nepamatujes si ktere ventily na tom tenkrat byly nejhorsi v kterych valcich?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Myslíš při loňské výměně svíček, nebo jak to bylo potkané? Bych mohl zkusit pohledat, ale já se tím tehdy moc nechlubil a tedy nezapisoval, tak leda v nějaké naší konverzaci.
Myslíš tedy že by to mohl být problém ve vodítkách?
Myslíš tedy že by to mohl být problém ve vodítkách?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ano jak se to potkalo možná ty voditka
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ok, jak budu mít čas, tak zkusím pohledat.
A máš tedy nějaký návrh co provedeme? Co by se dalo ještě prověřit, zkusit... ?
A máš tedy nějaký návrh co provedeme? Co by se dalo ještě prověřit, zkusit... ?