MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Včera jsem zkouknul stav po nějakých dalších 1000 km jak vypadá testovací svíčka a sání. V sání směrem k filtru kupodivu téměř nic. Opravdu jen lehoučká stopa oleje. Tedy vcelku zajímavé... Uvidím tedy dlouhodobě.
A svíčka, kterou jsem tam dal nějakou starší platinovou, kupodivu nebyla hnusná černá okarbonovaná, ale výrazně obělená. Škoda, nevyfotil jsem.
Každopádně, včera jsem si dal oběd s Lenhamem a probrali jsme další strategii. Domluvili jsme se na tom, že tedy zkusíme udělat hlavy a uvidíme. Bohužel je časově dost vytížen, takže to bude asi až před prázdninami, tak do té doby už olej vyměním.
Udělají se hlavy, zjistí se jak je to s těmi vodítky.
Samozřejmě rozvody a kladky a doufám, že se tím vyřeší hnusné zimní klepání při zmrzlém motoru.
A asi uděláme oba spojkové válce.
A svíčka, kterou jsem tam dal nějakou starší platinovou, kupodivu nebyla hnusná černá okarbonovaná, ale výrazně obělená. Škoda, nevyfotil jsem.
Každopádně, včera jsem si dal oběd s Lenhamem a probrali jsme další strategii. Domluvili jsme se na tom, že tedy zkusíme udělat hlavy a uvidíme. Bohužel je časově dost vytížen, takže to bude asi až před prázdninami, tak do té doby už olej vyměním.
Udělají se hlavy, zjistí se jak je to s těmi vodítky.
Samozřejmě rozvody a kladky a doufám, že se tím vyřeší hnusné zimní klepání při zmrzlém motoru.
A asi uděláme oba spojkové válce.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
A budeš dělat rozvody sám? Nic to není, vím to 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nebudu.... nemám to kde dělat a hlavně kdy 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Aha, já myslel že nemáš motory v zásobě 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Komediant

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Kašpare 
Věrka dneska byla do Brna a zpět, tak jsem hned kouknul do sání a ..... už to tam od klapky teklo
Takže tam zkusím na jednu větev dát OCT.

Věrka dneska byla do Brna a zpět, tak jsem hned kouknul do sání a ..... už to tam od klapky teklo

Takže tam zkusím na jednu větev dát OCT.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
399 980 km
A protože modrásek má mít narozeniny, tak jsem mu chtěl dopřát omlazovací kůru a jakou nejvhodnější na jeho věk? No přeci odoperování šedého zákalu
..... všichni víme, že po takové kůře auto omládne nejméně o deset let a na pohled velice prokoukne
Tož jsem sousedovi uzmul jakousi sadu a zprvu jsem měl dost obavy. Už jen to leštění světel v nárazníku mě nedělalo zrovna dobře. Zatejpoval jsem si to okolo co nejvíce to šlo. No a pak že unašeč do vrtačky..... ha ha hááááááá to jo
Bych chtěl vidět někoho, kdo to tak dělá. Lítalo to ze strany na stranu a člověk by u toho zdechl. Navíc když vrtačka nemá zvlášť nastavitelné otáčky. S tím jsem mrsknul..... a vytáhnul rotační leštičku
A to byla jiná liga
Hezky malé otáčky na suchý šmirgl a pak vyšší na leštící. A vyšší na rozleštění. A tak jestli mi to zabralo 3 hodiny?
A výsledek? No, dokonalé to není a z blízka to je znát, že sem tam jsou rozleštěné rýhy a i nějaký ten jemný vlásečnicový šum tam je. Ale z půl metru je to supr
A když se rozsvítí xenony, tak je to peckovní 
A tak už je to zas sexy mládenec.... prokouklo to neskutečně...
Jsem zvědav, jestli to poznáme v noci na svítivosti, ale nové výbojky to už bude chtít pořídit.
A protože modrásek má mít narozeniny, tak jsem mu chtěl dopřát omlazovací kůru a jakou nejvhodnější na jeho věk? No přeci odoperování šedého zákalu


Tož jsem sousedovi uzmul jakousi sadu a zprvu jsem měl dost obavy. Už jen to leštění světel v nárazníku mě nedělalo zrovna dobře. Zatejpoval jsem si to okolo co nejvíce to šlo. No a pak že unašeč do vrtačky..... ha ha hááááááá to jo



A výsledek? No, dokonalé to není a z blízka to je znát, že sem tam jsou rozleštěné rýhy a i nějaký ten jemný vlásečnicový šum tam je. Ale z půl metru je to supr


A tak už je to zas sexy mládenec.... prokouklo to neskutečně...
Jsem zvědav, jestli to poznáme v noci na svítivosti, ale nové výbojky to už bude chtít pořídit.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ty oči teda prokoukly, jen co je vidět
Dobrá práce.

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca přesně 400.000 km
Už je to tady.....
Šťastné a veselé.........
400.000 km
Už je to tady.....

Šťastné a veselé.........
400.000 km
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ti to vyšlo takhle u vašich? 

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jojo, sranda... k nám domů už by to nevyšlo, tak jsme ještě zajeli na Zubříč kouknout jak je to tam vykácené a tu takto k rodičům to vyšlo tak, že jsem jen ještě vyjel kousek vedle na kopec, na zpátečku zpět a hezky zaparkovat na moje místo 
Zítra sem dám ještě report o výměně oleje.... 400.014 km

Zítra sem dám ještě report o výměně oleje.... 400.014 km
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
400k km to už jde, no hele už jen 300k a trumfneš naši bývalou Micru
ale ta umřela na rezavej mor, motor byl ještě ok (s původními rozvody
)


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Velká gratulace 

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To jsou okamžiky, na které se vzpomíná
Pamatuji si jak dnes, když jsem takto slavil s Labutí 200.000 km.... to bylo kousek od Bouzova 


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
400.014 km
Po domluvě s Lenhamem, který se k mému autu dostane až za nějakou dobu, jsem se jal vyměnit olej.
A tak celkem to šlo.... až na to, že jsem si najel naopak do kopce a musel jsem se otáčet, když jsem zjistil, že vlastně vypouštěcí šroub je naopak, než jsem zvyklý. A až na to, že jsem si v průjezdu udělal ekologickou katastrofu po té, co jsem si zvolil nízkou vypouštěcí nádobu s popraskanými rohy a co mi do toho žuchl filtr. Takže většinu času jsem čistil od oleje zaflákaný pneumatiky, podvozek a dlažbu.
Nalil jsem Total 10W40 a filtr dal oblíbený MANN.
Jede to citelně lépe... ale aby ne. Trošku jsem poslední interval protáhl, ale zas jsem tam za tu dobu nalil jednou tolik
Dále jsem se odhodlal namontovat odlučovač. Je to takové heblo z Číny, myslím, že to uvnitř nemá ani síťku. Namontoval jsem to na tu tenčí větev. Tak uvidíme, jestli se tam něco chytí a jestli to třeba zamezí tomu, aby mi tekl olej sáním do filtru.
A pak, jak jsem chytl slinu, zkusil jsem demontovat dešťové čidlo. Kdysi se mi tam objevila chyba zkratu. A vůbec to poslední dobou fungovalo tak nějak prapodivně. Nešlo to dobře naštelovat a přitom si pamatuji, že to kdysi fungovalo moc pěkně.
No a domněnka se potvrdila. Ti ptáci v BMW tišťák se součástkami nezalakovali. A samozřejmě že na čelním skle, kde z jedné strany mrzne, z druhé se člověk snaží topit, tak to pěkně trpí vlhkem. Na desce bylo vidět jak je potečená a naoxidovaná. Bohužel je nereálné to nedestruktivně, nebo bez pájení rozdělat tak, aby se dalo dostat i na druhou stranu. Ale tam to nevypadalo tak zle. Takže tu jednu stranu jsem pořádně očistil isopropanolem, propájel a zalakoval.
Kouknul jsem diagnostikou a co jsem tu chybu smazal, tak se neobjevila, tak to možná byl nějaký nárazový problém při velké vlhkosti. Ale tak uvidíme, jak se to bude chovat.
Po domluvě s Lenhamem, který se k mému autu dostane až za nějakou dobu, jsem se jal vyměnit olej.
A tak celkem to šlo.... až na to, že jsem si najel naopak do kopce a musel jsem se otáčet, když jsem zjistil, že vlastně vypouštěcí šroub je naopak, než jsem zvyklý. A až na to, že jsem si v průjezdu udělal ekologickou katastrofu po té, co jsem si zvolil nízkou vypouštěcí nádobu s popraskanými rohy a co mi do toho žuchl filtr. Takže většinu času jsem čistil od oleje zaflákaný pneumatiky, podvozek a dlažbu.
Nalil jsem Total 10W40 a filtr dal oblíbený MANN.
Jede to citelně lépe... ale aby ne. Trošku jsem poslední interval protáhl, ale zas jsem tam za tu dobu nalil jednou tolik

Dále jsem se odhodlal namontovat odlučovač. Je to takové heblo z Číny, myslím, že to uvnitř nemá ani síťku. Namontoval jsem to na tu tenčí větev. Tak uvidíme, jestli se tam něco chytí a jestli to třeba zamezí tomu, aby mi tekl olej sáním do filtru.
A pak, jak jsem chytl slinu, zkusil jsem demontovat dešťové čidlo. Kdysi se mi tam objevila chyba zkratu. A vůbec to poslední dobou fungovalo tak nějak prapodivně. Nešlo to dobře naštelovat a přitom si pamatuji, že to kdysi fungovalo moc pěkně.
No a domněnka se potvrdila. Ti ptáci v BMW tišťák se součástkami nezalakovali. A samozřejmě že na čelním skle, kde z jedné strany mrzne, z druhé se člověk snaží topit, tak to pěkně trpí vlhkem. Na desce bylo vidět jak je potečená a naoxidovaná. Bohužel je nereálné to nedestruktivně, nebo bez pájení rozdělat tak, aby se dalo dostat i na druhou stranu. Ale tam to nevypadalo tak zle. Takže tu jednu stranu jsem pořádně očistil isopropanolem, propájel a zalakoval.
Kouknul jsem diagnostikou a co jsem tu chybu smazal, tak se neobjevila, tak to možná byl nějaký nárazový problém při velké vlhkosti. Ale tak uvidíme, jak se to bude chovat.