MG ZT 2,5 V
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT 2,5 V
Přikláním se k názoru ostatních -- originál vypadá podle mě lépe.
boogiedrummer10 -- nebylo by jednodušší koupit ZT, než bastlit ZT komponenty na R75?
boogiedrummer10 -- nebylo by jednodušší koupit ZT, než bastlit ZT komponenty na R75?
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Někomu se to líbí a někomu ne. Osobně jsem tyto spoilery viděl na anglickém rover klubu a v kombinaci se snížením podvozku auto dostane sportovní nádech. ZT by se mi samozřejmě taky líbilo, ale to není zas taková limuzína a když svou 75 lehce doladím do sportovního rázu, tak budu spokojený. Na "ostrově" také úpravy jsou na denním pořádku, líbí se mi, že se nebojí různě kombinovat. Máme výhodu, že naše vozy se dají propojovat navzájem, což se nemusí někomu líbit samozřejmě, ale já to beru jako výhodu. Mám koupené zadní LED MG 7 lampy a auto omládlo. Takže si ho takhle lehce měním k obrazu svému .
Ideální je mít oba vozy, ale na to mi můj rodinný rozpočet nestačí, tak si to takto patlám
Ideální je mít oba vozy, ale na to mi můj rodinný rozpočet nestačí, tak si to takto patlám
Re: MG ZT 2,5 V
Uniká mi smysl takového počínání
Přitom je to tak jednoduché máš raději klidnou jízdu kup si Rover, chceš jezdit sportovněji kup si MG
Pokud nechceš mít ani jedno, ani druhé tak si to prostě nabastli
Přitom je to tak jednoduché máš raději klidnou jízdu kup si Rover, chceš jezdit sportovněji kup si MG
Pokud nechceš mít ani jedno, ani druhé tak si to prostě nabastli
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT 2,5 V
Nebuďme tak uzkostlive ochránci originality. Zatím každého věc. Za čas až zůstane jen pár našich aut v původním stavu, pal už to bude jiná. A to je diskutabilní, jestli tyto naše auta budou nějak víc spadat do kategorie Old.
Já osobně bych to nedělal, ani se mi to nelíbí, nicméně to je tak asi vše. Nijak mi nevadí, že třeba toto přijede na sraz.
Já osobně bych to nedělal, ani se mi to nelíbí, nicméně to je tak asi vše. Nijak mi nevadí, že třeba toto přijede na sraz.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: MG ZT 2,5 V
Ano, máš pravdu každého věc co si se svým autem udělá
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Přesně tak, někdo je "konzerva" a někdo ne . Mrkněte se na anglický roverklub ať vidíte pěkný kousky a jak si auta různě předělávají nebo na facebooku je spoustu různých skupin, pro inspiraci jako dělané.
Já si chci auto užít teď a ne až za 20let, takže budoucí případnou hodnotu jako newtimer nebo oldtimer neřeším. Chci mít pěkný auto, který bude odpovídat mému vkusu což 75 umožňuje, tak proč toho nevyužít, ale rozumím, že se to někomu nelíbí.
Ale přesně jak bylo řečeno, je to moje věc jestli si svý auto zbastlim nebo ne
Já si chci auto užít teď a ne až za 20let, takže budoucí případnou hodnotu jako newtimer nebo oldtimer neřeším. Chci mít pěkný auto, který bude odpovídat mému vkusu což 75 umožňuje, tak proč toho nevyužít, ale rozumím, že se to někomu nelíbí.
Ale přesně jak bylo řečeno, je to moje věc jestli si svý auto zbastlim nebo ne
Re: MG ZT 2,5 V
Pochopím, když někdo sportovněji "tuní" sportovní MG-ZT.
Ale z Roveru75(dokonalost sama) dělat MG-ZT nechápu. Jak psal AnderN: "nebylo by jednodušší koupit ZT,.....".
Ale z Roveru75(dokonalost sama) dělat MG-ZT nechápu. Jak psal AnderN: "nebylo by jednodušší koupit ZT,.....".
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
mrkněte na toto, tomu říkám kára!
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=187749
air suspension
V Rusku je fakt možný všechno
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=187749
air suspension
V Rusku je fakt možný všechno
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT 2,5 V
Tomuhle já naopak "kára" neříkám vůbec. Asi mají v Rusku fakt pěkné silnice (asi těžko, že?), jinak bych rád viděl, jak si představuje to denní používání (cit.: "i bought it as second car for daily-use").
Parkování (obrubník), železniční přejezdy, nebo třeba obyčejná jízda přes děravé město nebo dálnici typu naší D1 ... já vím -- to, že se v tom mizerně jede je jenom přízemní detail
Sorry, musel jsem ... ne proto, že bych nebyl příznivcem úprav. Naopak proč ne, ale musí to být decentní, přiměřené, vkusné a hlavně funkční. Tohle podle mého názoru není ani jedno.
Parkování (obrubník), železniční přejezdy, nebo třeba obyčejná jízda přes děravé město nebo dálnici typu naší D1 ... já vím -- to, že se v tom mizerně jede je jenom přízemní detail
Sorry, musel jsem ... ne proto, že bych nebyl příznivcem úprav. Naopak proč ne, ale musí to být decentní, přiměřené, vkusné a hlavně funkční. Tohle podle mého názoru není ani jedno.
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Věc vkusu.... ale mrkni na video, takhle nízko je to jen zaparkovaný. Má našlápnuto na to, aby z toho udělal HOTRODA , takže proč ne..
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT 2,5 V
Asi jsme divni ale je to hnus
Re: MG ZT 2,5 V
Trundooo, stále nám tu chybí blijící smajlík prosím o promptní dodání Díky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT 2,5 V
Z duvodu "tvrdosti" a "predrazenosti" ZTcka jsem taky koupil R75 tourer i kdyz vzhledove u me rozhodne vede ZT-T. Takze taky bych rad vzhled ZT a pohodlnost R75Keksin píše:Pochopím, když někdo sportovněji "tuní" sportovní MG-ZT.
Ale z Roveru75(dokonalost sama) dělat MG-ZT nechápu. Jak psal AnderN: "nebylo by jednodušší koupit ZT,.....".
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
Osobně proti upravám nemám nic (spíš tomu fandím) pokud to nějak vypadá ))u tohodle auta je problem že na něj skoro nic není tak ani není moc co upravovat, pokud si to nenechám vyrobit což je cenově nesmysl, většinou.
Ale docela mě zaráží argument o tvrdosti ZT ? Mám ho a to ještě o 4cm dolů oproti serii a pohoda, asi nevíte co je to tvrdé auto.
A taky mě zaráží to o té předraženosti, já si ho dovezl z DE a pokud to celý dám dokupy i s počátečním servisem tak sem za něj dal 95t. tak nechápu co je předražené ?
Ale docela mě zaráží argument o tvrdosti ZT ? Mám ho a to ještě o 4cm dolů oproti serii a pohoda, asi nevíte co je to tvrdé auto.
A taky mě zaráží to o té předraženosti, já si ho dovezl z DE a pokud to celý dám dokupy i s počátečním servisem tak sem za něj dal 95t. tak nechápu co je předražené ?
Re: MG ZT 2,5 V
Pravda, slusnejsi varianta je koupit ZT a pripadne na nej dat pruziny a tlumice, pripadne stabilizatory z R75. A rozdil v tuhosti je dost citelny na nasich okreskach, nebo D1. Tam je pohodli v ZT ta tam... Dost se ale da nahnat meksima pneumatikama, pripadne 17"...