MG ZT 2,5 V

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od AnderN » úte čer 24, 2014 13:37

Přikláním se k názoru ostatních -- originál vypadá podle mě lépe.

boogiedrummer10 -- nebylo by jednodušší koupit ZT, než bastlit ZT komponenty na R75?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » stř čer 25, 2014 16:01

Někomu se to líbí a někomu ne. Osobně jsem tyto spoilery viděl na anglickém rover klubu a v kombinaci se snížením podvozku auto dostane sportovní nádech. ZT by se mi samozřejmě taky líbilo, ale to není zas taková limuzína a když svou 75 lehce doladím do sportovního rázu, tak budu spokojený. Na "ostrově" také úpravy jsou na denním pořádku, líbí se mi, že se nebojí různě kombinovat. Máme výhodu, že naše vozy se dají propojovat navzájem, což se nemusí někomu líbit samozřejmě, ale já to beru jako výhodu. Mám koupené zadní LED MG 7 lampy a auto omládlo. Takže si ho takhle lehce měním k obrazu svému :-).
Ideální je mít oba vozy, ale na to mi můj rodinný rozpočet nestačí, tak si to takto patlám :-)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Karel825 » stř čer 25, 2014 19:26

Uniká mi smysl takového počínání :roll:
Přitom je to tak jednoduché ;) máš raději klidnou jízdu kup si Rover, chceš jezdit sportovněji kup si MG :idea:
Pokud nechceš mít ani jedno, ani druhé tak si to prostě nabastli :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od 11AA » stř čer 25, 2014 19:38

Nebuďme tak uzkostlive ochránci originality. Zatím každého věc. Za čas až zůstane jen pár našich aut v původním stavu, pal už to bude jiná. A to je diskutabilní, jestli tyto naše auta budou nějak víc spadat do kategorie Old.
Já osobně bych to nedělal, ani se mi to nelíbí, nicméně to je tak asi vše. Nijak mi nevadí, že třeba toto přijede na sraz.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Karel825 » stř čer 25, 2014 21:37

Ano, máš pravdu :arrow: každého věc co si se svým autem udělá SMOKE:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát čer 27, 2014 16:10

Přesně tak, někdo je "konzerva" a někdo ne :-). Mrkněte se na anglický roverklub ať vidíte pěkný kousky a jak si auta různě předělávají nebo na facebooku je spoustu různých skupin, pro inspiraci jako dělané.
Já si chci auto užít teď a ne až za 20let, takže budoucí případnou hodnotu jako newtimer nebo oldtimer neřeším. Chci mít pěkný auto, který bude odpovídat mému vkusu což 75 umožňuje, tak proč toho nevyužít, ale rozumím, že se to někomu nelíbí.
Ale přesně jak bylo řečeno, je to moje věc jestli si svý auto zbastlim nebo ne :-)

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Keksin » pát čer 27, 2014 19:39

Pochopím, když někdo sportovněji "tuní" sportovní MG-ZT.
Ale z Roveru75(dokonalost sama) dělat MG-ZT nechápu. Jak psal AnderN: "nebylo by jednodušší koupit ZT,.....".

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát čer 27, 2014 21:50

mrkněte na toto, tomu říkám kára!
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=187749

air suspension :-)

V Rusku je fakt možný všechno :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od AnderN » pát čer 27, 2014 22:03

Tomuhle já naopak "kára" neříkám vůbec. Asi mají v Rusku fakt pěkné silnice (asi těžko, že?), jinak bych rád viděl, jak si představuje to denní používání (cit.: "i bought it as second car for daily-use").

Parkování (obrubník), železniční přejezdy, nebo třeba obyčejná jízda přes děravé město nebo dálnici typu naší D1 ... já vím -- to, že se v tom mizerně jede je jenom přízemní detail ;)

Sorry, musel jsem ... ne proto, že bych nebyl příznivcem úprav. Naopak proč ne, ale musí to být decentní, přiměřené, vkusné a hlavně funkční. Tohle podle mého názoru není ani jedno.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát čer 27, 2014 22:10

Věc vkusu.... ale mrkni na video, takhle nízko je to jen zaparkovaný. Má našlápnuto na to, aby z toho udělal HOTRODA :-), takže proč ne..

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od lenham3 » pát čer 27, 2014 22:26

Asi jsme divni ale je to hnus oo:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Karel825 » pát čer 27, 2014 22:37

Trundooo, stále nám tu chybí blijící smajlík vzek: prosím o promptní dodání :!: :!: :!: Díky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od rOMAN007 » ned čer 29, 2014 0:34

Keksin píše:Pochopím, když někdo sportovněji "tuní" sportovní MG-ZT.
Ale z Roveru75(dokonalost sama) dělat MG-ZT nechápu. Jak psal AnderN: "nebylo by jednodušší koupit ZT,.....".
Z duvodu "tvrdosti" a "predrazenosti" ZTcka jsem taky koupil R75 tourer i kdyz vzhledove u me rozhodne vede ZT-T. Takze taky bych rad vzhled ZT a pohodlnost R75 :)
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od schizofrenics » pon čer 30, 2014 17:19

Osobně proti upravám nemám nic (spíš tomu fandím) pokud to nějak vypadá :-)))u tohodle auta je problem že na něj skoro nic není tak ani není moc co upravovat, pokud si to nenechám vyrobit což je cenově nesmysl, většinou.
Ale docela mě zaráží argument o tvrdosti ZT ? Mám ho a to ještě o 4cm dolů oproti serii a pohoda, asi nevíte co je to tvrdé auto.
A taky mě zaráží to o té předraženosti, já si ho dovezl z DE a pokud to celý dám dokupy i s počátečním servisem tak sem za něj dal 95t. tak nechápu co je předražené ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » pát črc 04, 2014 7:44

Pravda, slusnejsi varianta je koupit ZT a pripadne na nej dat pruziny a tlumice, pripadne stabilizatory z R75. A rozdil v tuhosti je dost citelny na nasich okreskach, nebo D1. Tam je pohodli v ZT ta tam... Dost se ale da nahnat meksima pneumatikama, pripadne 17"...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět