Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jako pokud se neurvaly talířky ventilů a jen se to potkalo, tak by to nemuselo být tak zlé....
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Kdyby se urvaly ventily, asi by tam byl vidět jinej masakr...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jasan.... ale taky neřekl, jestli se díval do všech válců....
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Koukal jsem všude, ale samozřejmě některé válce byly v horní úvrati a protáčet jsem to nechtěl. Uvidíme až to odtáhnu 70 km na tyči (
) a rozeberu, při nejhorším mám nové Brzdy pro Trundu, ostrý vačky pro Zlínskýho letce, jednohmotu pro Trundu a dalších spoustu krásných věcí 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Nestraš.....
Mimochodem tu tvou rozvodo-požírací jednohmotu asi nechci
Mimochodem tu tvou rozvodo-požírací jednohmotu asi nechci

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
za to nemuže jednohmota
co jsem tak rychle koukl pod dekly tak to vypadá, že povolil napínák... tensioner byl jedinej díl, kterej jsem nechal původní...


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak to naštve..... a nepovolil ten napínák, protože byl enormně namáhaný rázy rozvodů způsobených rychlými změnami hybnosti v důsledku lehkého setrvačníku???

Ty jo, ale nevím, jestli bych tu jednohmotu chtěl třeba právě kvůli problémům s tím, že je z toho zpitomělá jednotka.... kdyby byla stejně těžká, nebo mírně lehčí, jak dvouhmota, tak beru, ale takto fakt nevím.... navíc tam mám zánovní neodpruženou spojku.


Ty jo, ale nevím, jestli bych tu jednohmotu chtěl třeba právě kvůli problémům s tím, že je z toho zpitomělá jednotka.... kdyby byla stejně těžká, nebo mírně lehčí, jak dvouhmota, tak beru, ale takto fakt nevím.... navíc tam mám zánovní neodpruženou spojku.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
V UK jezdí několik ZS s TTV 3,5kg setrvákem odlehčený setrvák pro ZS má na sériovou spojku 4,6Kg, sériový setrvák na ZS má 7,1 kg, tenhle "lehký na ZT" má 6,9kg takže argumenty jsou na stole, teorie padá 
Od Petra z Vulcan Racingu je řečeno, že pro bezproblémové ježdění a klidný chod pod 2000RPM je nejnižší možná hmostnost u KV6 kolem 5KG na setrváku...

Od Petra z Vulcan Racingu je řečeno, že pro bezproblémové ježdění a klidný chod pod 2000RPM je nejnižší možná hmostnost u KV6 kolem 5KG na setrváku...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Hele, teď bez legrace.... s tím, že by měl mít motor jako takový problém s tím setrvákem, to si opravdu také nemyslím.
Jen říkám, že já tam mám zánovní spojku, která není odpružená, takže tu bych musel měnit.
A také říkám to, že mám obavu, že řídící jednotka může mít problém s tím, že rychlost změny otáček je vyšší, než s kterou se počítá.
Jinak mě se na ZT rozpadá tolik věcí, že jsem z toho taky trošku rozladěn a zrovna nemám radost z toho, že mám do auta nasypat těžké peníze. Raději bych je nacpal do jiného auta, který má lepší investiční potenciál. Ale nebude zbytí.
Setrvák asi budu řešit, protože ten můj už drnčí celkem často, ale asi holt koupím novou dvouhmotu.
Jen říkám, že já tam mám zánovní spojku, která není odpružená, takže tu bych musel měnit.
A také říkám to, že mám obavu, že řídící jednotka může mít problém s tím, že rychlost změny otáček je vyšší, než s kterou se počítá.
Jinak mě se na ZT rozpadá tolik věcí, že jsem z toho taky trošku rozladěn a zrovna nemám radost z toho, že mám do auta nasypat těžké peníze. Raději bych je nacpal do jiného auta, který má lepší investiční potenciál. Ale nebude zbytí.
Setrvák asi budu řešit, protože ten můj už drnčí celkem často, ale asi holt koupím novou dvouhmotu.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Když to beru kolem a kolem, co vše se musí udělat (počínající koroze pravého prahu a kapoty, rozlámaný přední nárazník), tak bude čas ho nechat odpočívat... Soupis dostupných ND tak do týdne.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Všechno krásné jednoho dne končí, tímto veřejně děkuji mému ZT, že se mnou přežilo tolik krásných dní a je čas se posunout dál, bylo nahrazeno...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Chjo.....
Jako aspoň že jsi nezvolil žádnou tuctovku
..... nicméně proč chrochtající variantu?
Jako aspoň že jsi nezvolil žádnou tuctovku

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
1.8 TiB jen v automatu
automat nééé... ale strašně sem se divil jak tenhle motor jede, papírově je to skoro to samý co v Toyotě, ale reálně je to jiný auto, ten motor jede brutálně od 1400 do 4500 otáček 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No to je ufon 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jako parametry hezký..... asi smrdí to a chrochtá to....
Co to má vůbec vzadu za podvozek? Je to derivát Giulietty?
Co to má vůbec vzadu za podvozek? Je to derivát Giulietty?