
MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Cidlo jsme prohodili a to byla asi chyba 

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]
Aaaaha... šajze po druhélenham3 píše:Cidlo jsme prohodili a to byla asi chyba

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Zdarec, nedávno jsi tady řešil zetejkání do kufru, a FB to řešili angláni a jeden doporučil tohle. Prej mu teklo kolem pantů na pátejch dveřích a tímhle to zachránil, tak o tom přemejšlím. Netuším, jestli existuje nějaká alternativa tady u nás, nějak jsem to zatím nehledal...
https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... e=youtu.be
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak dlužím zde několik aktualizací.... ano, v práci jsem "povýšil" a dostal na krk tým lidí, doma se mi taky rozšířil tým lidí o zde nového člena, taky se mi rozšířil tým aut o kravskou ameriku, problémy s parkování.... samej stres, no
... takže prostě nestíhám 
Takže ZTT... tuším před vánoci byla srnčí zabíjačka. Světlo se mi podařilo svařit a to moc pěkně, na což jsem velice hrdý
Nárazník proti tomu ostuda. Je z jakéhosi pěnového plastu, který se nedá svařit, takže jsem to zbastlil nějakým dvousložkovým lepidlem a samozřejmě se to parádně rozjelo, takže je to vcelku k blinkání. Kosmeticky hnus, ale z pěti metrů dobré
Jinak byl ohnutý jen roh blatníku, který se dal v poho narovnat. A možná trošku ohnutý plech brejlí kolem světla.... nic tragického. Aspoň jsem to tam trošku zrevidoval.
Co dál.... no kapotě se loupe lak už slušným tepem, na střeše taky trošku a bohužel moc tomu nepřidá fakt, že auto musí stát venku.
Tudle jsem se sousedem znova provařil vnitřní s vnější trubkou v obou větvích Y svodu výfuku, tak jsem se opět zbavil toho děsného chrastění. Ale někde tam zas něco profukuje, jestli příruba, možná vlnovec.... nevím. Blbě se to detekuje, dokud to neupadne
Dneska jsem se konečně dokopal k tomu objednat z DMGRS čajnskej véfuck. Je to 60mm verze, takže co tam patří, jen se tomu budou muset nadvařit koncovky. I s montážní obručí a k tomu aj novou gumou na spojkový pedál a s poštovným jsem zatím na 6500,-, což je díky dnešnímu kurzu fajn. Akorát to podělá celní říení a to asi sviňsky
Jinak krom už notně padající stropnize nic zlého. Podařilo se umravnit termostat, kde bylo zas cosi prasklého. A podařilo se mi vyměnit čidlo teploty, kvůli kterému jsem musel rozbombardovat půlku motoru, abych se k němu dostal. Jako fakt slušně dementně umístěné a bohužel kvůli dodatečně pro jistotu oblepenému termostatu to prostě nešlo bez demontáže sání.
Ale jinak jezdí to, motor je cajk, sic nějaký hydroštel po startu potřebuje chvilku na naplnění.....
Brzdy budu muset pořešit ale asi až na jaře, bo teď přes zimu nové nemá smysl dávat.
Jo zadní zatékání bylo kolem ploutvičky
.... a přitom já to celou dobu tušil, ale jak blb jsem tam přetěsňoval pomalu že jsem nechal vyřezávat boční okýnka a nakonec opět ta zpropadená ploutev. Takže pokud vám z rožku zadního bočního okna kape voda, tak za to může ploutvička.
No.... a čekám, kdy prdne některá z pružin. Už moc pěkné nejsou
..... ale auto musí dál sloužit. S kravskou amerikou se na nákupy fakt jezdit nedá 


Takže ZTT... tuším před vánoci byla srnčí zabíjačka. Světlo se mi podařilo svařit a to moc pěkně, na což jsem velice hrdý


Co dál.... no kapotě se loupe lak už slušným tepem, na střeše taky trošku a bohužel moc tomu nepřidá fakt, že auto musí stát venku.
Tudle jsem se sousedem znova provařil vnitřní s vnější trubkou v obou větvích Y svodu výfuku, tak jsem se opět zbavil toho děsného chrastění. Ale někde tam zas něco profukuje, jestli příruba, možná vlnovec.... nevím. Blbě se to detekuje, dokud to neupadne

Dneska jsem se konečně dokopal k tomu objednat z DMGRS čajnskej véfuck. Je to 60mm verze, takže co tam patří, jen se tomu budou muset nadvařit koncovky. I s montážní obručí a k tomu aj novou gumou na spojkový pedál a s poštovným jsem zatím na 6500,-, což je díky dnešnímu kurzu fajn. Akorát to podělá celní říení a to asi sviňsky

Jinak krom už notně padající stropnize nic zlého. Podařilo se umravnit termostat, kde bylo zas cosi prasklého. A podařilo se mi vyměnit čidlo teploty, kvůli kterému jsem musel rozbombardovat půlku motoru, abych se k němu dostal. Jako fakt slušně dementně umístěné a bohužel kvůli dodatečně pro jistotu oblepenému termostatu to prostě nešlo bez demontáže sání.
Ale jinak jezdí to, motor je cajk, sic nějaký hydroštel po startu potřebuje chvilku na naplnění.....
Brzdy budu muset pořešit ale asi až na jaře, bo teď přes zimu nové nemá smysl dávat.
Jo zadní zatékání bylo kolem ploutvičky

No.... a čekám, kdy prdne některá z pružin. Už moc pěkné nejsou


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tadá, po měsíci je véfuk doma... Jako nevím, ale ti DMGRS jsou tak trošku jelita. Mají nějaký objednávkový systém, potvrzení o objednání přijde a pak už nic. Vždyť to borec musí neskutečně otravovat, když mu pak lidi píšou jako co tedy s tou objednávkou je.... Po asi 14 dnech jsem mu tedy psal co jako a že to už odeslal a nemá info od dopravce. Tak pak to týden hnilo kdesi u lokálního přepravce a pak si to přebrala DHLka a už to šlo celkem rychle kupředu samozřejmě i s proclením. Takže vcelku výfuk, obruč a guma na pedál cca 6500 + 2400 poplatek, clo a DPH.
Nevybalil jsem to úplně, ale takto to vypadá vcelku fajne. Budu to muset odmastit a dám tomu nějakou povrchovku. Koncovky jako jo, nevypadají mrzutě, ale uvidím. Jsou tam naštěstí ještě přes mezikus nabodované, takže to budu muset obrousit a nadstavit, jelikož to je na Tourera krátké. Uvažoval jsem tam udělat něco fajného nerezového, ale na to asi peču. Nelíbí se mi ten úhel, jak jsou zešikma. Je to víc, než jak je nárazník. Tak možná jestli je neotočím o 90° ...
No pak budu muset vyřešit napojení na středový díl. Stejně budu muset koupit trubku na ty koncovky, tak jestli koupím spojovací trubku s větším průměrem a kolem trubky středového dílu namotám plech abych zvětšil průměr...
Prostě nebude to úplně šup šup. Navíc nějak není čas.... pořád se drbu s tím prahem na ZRu, ale už to mám v základovce. Pak musím taky řešit oleje a pak přezouvání všech aut...
Nevybalil jsem to úplně, ale takto to vypadá vcelku fajne. Budu to muset odmastit a dám tomu nějakou povrchovku. Koncovky jako jo, nevypadají mrzutě, ale uvidím. Jsou tam naštěstí ještě přes mezikus nabodované, takže to budu muset obrousit a nadstavit, jelikož to je na Tourera krátké. Uvažoval jsem tam udělat něco fajného nerezového, ale na to asi peču. Nelíbí se mi ten úhel, jak jsou zešikma. Je to víc, než jak je nárazník. Tak možná jestli je neotočím o 90° ...
No pak budu muset vyřešit napojení na středový díl. Stejně budu muset koupit trubku na ty koncovky, tak jestli koupím spojovací trubku s větším průměrem a kolem trubky středového dílu namotám plech abych zvětšil průměr...
Prostě nebude to úplně šup šup. Navíc nějak není čas.... pořád se drbu s tím prahem na ZRu, ale už to mám v základovce. Pak musím taky řešit oleje a pak přezouvání všech aut...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
... tak, jelikož výfuk na autě opět o několik decibelů navýšil žádost o výměnu, musím máknout i zde. Objednal jsem 60mm trubku s rozšířením na nasazení, z čehož nadstavím středový díl tak, abych mohl koncák bez úprav namontovat tak, jak je vyrobený (kvůli tomu, že stávající je natupo navařený na středový díl a ten by tak byl krátký). No a koncovky jsem se rozhodl vyřešit tak, že jsem objednal nerez trubku v průměru tak, aby šla navařit na výstupy z koncáku. Tedy udělám takto dvě nerezové koncovky a dám jim nějaké elegantní zkosení. Ty origo jsou na kombíka na prd, protože kombajn nemá tak malý rádius nárazníku, jako sedan (si aspoň myslím) a to jejich zkosení mi tam prostě nesedí. Navíc jsou dost masivní na to být ještě vsazené v tom nerez rámečku... Takto dvě nerez vedle sebe s 55mm průměrem si myslím budou fešné. A ještě bych je mohl ožehnout, ať chytnou duhovou barvu 

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca 430.000 km
Minulou sobotu jsem měl takovou autovou. ZRo jsem postavil zpět na kola a dal mu trošku lesku a tu u ZT se mi podařilo odchytit souseda šikovného nástrojaře a pustili jsme se do vymazlení čajnského výfuku.
V týdnu před tím mi dorazila nerezová trubka a kus véfukové trubky pro nastavení potenciálně chybějící ze středové části. Té nerezové jsem se doslova lekl, jaká to je lešeňovka. Na koncovku 1,5 mm je asi fakt dost, ale prostě tenkostěnnou jsem tam nenašel. Na druhou stranu zpětně jsem koukal, že tato měla stejný průměr jako originál koncovky, takže fajn.
Vykuchali jsme z auta ven ten původní originál, který už byl doslova jen koulí rzi
To, co jsme vyvařovali před dvěma roky nad koncovkami bylo totálně odhnilé pryč a místo záplaty díra. Stejně tak díra shora a u vstupní trubky. No, prvně došlo k porovnání s novým číňanem. Co mě hne trklo, jak ten číňan je klasicky čínsky lehký proti originálu. A to už ten originál na sobě neměl hromady vrstev. I na lemu, kde jsou do sebe zalisované všechny vrstvy je vidět, že číňan ho má výrazně chudší. Váhově odhaduju byl tak na 2/3 originálu a jestli originál má cca 4 vrstvy, tak číňan bude mít max dvě.
Ovšem tvarově to vypadá, jak kdyby číňani lisovali opravdu pomocí stejného kopyta. Z vnějšku opravdu identické. Nicméně výstupy na koncovky jsou posunuté víc vně auta, takže je nutné je navařit trošku pod úhlem zpět.
A dalším pro mě příjemným zjištěním bylo, že proti originálu má číňan výrazně delší trubku. Odhadem tak o 10 cm. Čímž bylo jasné, že nebudu potřebovat použít tu nastavovací trubku na středový díl. Tak aspoň že tuhle pakárnu jsem si mohl ušetřit
Tedy pustili jsme se do výroby koncovek. Museli jsme odbrousit sváry/body na čínských koncovkách, což by nebyl problém, kdyby to neprolili až mezi ty dvě trubky, kam se nebylo jak dostat. Ale nakonec nějak sekáčkem jsme to vymordovali ven. Jako zkoušel jsem ty čínské koncovky pak přiložit do výřezu pro výfuk, ale jak oni je mají takové masivní a chromované, tak to v tom nerezovém originálním rámečku vypadalo moc napěchované a bez vůle pro nějaký pohyb. Takže tam jsem neváhal ani chvilku, že jdu s vlastními koncovkami správnou cestou.
Bohužel, průměr té výstupní trubky z výfuku jsem měřil tak nějak dost hrubo skrz to, jak na tom byla navařená ta původní koncovka a po sundání jsme jistili, že je mírně větší, než vnitřní průměr nerezové trubky. Takže jsem musel výstupní trubky trošku nakrabatit, aby na ně šlo namlátit krásně uříznuté nerez koncovky, které jsme naměřili podle originálních včetně zkosení. Tím, že jsem je na to musel nabouchat palicí jsme získali možnost výfuk hrubo napasovat do auta a koncovky plus mínus naštelovat do otvoru v nárazníku. A pak už je stačilo jen zafixovat pár sváry.
Jo a sranda..... jak jsem na souseda vytáhnul tu nerezovou trubku, že z toho chci udělat koncovky, tak se mu rozsvítila očíčka a "budeme žíhat a dělat barvičku?"
Se stihl zeptat dřív, než jsem ho sám o to chtěl poprosit, jestli to nezkusíme
Tak jsme tomu dali propanbutanem trošku barvu, ale ve výsledku to stejně není vidět, protože jsou koncovky schované.... ale tak sranda 
V pondělí jsme měli doma malíře a jelikož jsem ho od práce zdržoval konverzací na téma auta a cyklistika, tak jsem si naordinoval povinně, že musím odpoledne jít něco dělat, ať má klid na práci. Tak jsem šel výfuk finálně dát do auta. Přes víkend jsem ho totiž celý nastříkal zinkovou základovkou, ať to vydrží aspoň o měsíc déle nezrezlé
Ale napasovat to tam.... jako asi jsem ve finále byl rád, že je číňan lehčí, protože už tak jsem měl po víkendu a stěhování kvůli malování ruce mrtvé a asi půl hodiny v kuse mordovat ten výfuk do mimochodem nové obruče, bylo peklo. Středovou trubku jsem musel ještě tak o 5 cm zkrátit a i tak je trošku mimo střed. Ale nevypadá to, že by někde klepala. Jen nechápu, jak tam mohli nedát někde nějaký úchyt. Jsou dvě gumy až vpředu u katu (vytahané tak, že to vlastně na nich ani neleží) a pak až obruč koncáku. Měl jsem pochybnost věřit jedné sponě, kterou stáhnu koncový díl na střed a uvažoval jsem o tom tam dát pro sichr nějaké body. Máznul jsem to tmelem a když jsem koncovku do otvoru napasoval hezky na střed a pořádně to dorval, tak to na mě působilo celkem pevně, tak jsem to nechal být.
No.... je to tam
Vypadá to luxusně. A zvuk..... fůůů.... jako originál
Až mě to zase štve, jak je to tiché a kultivované. Nebo spíš proto, že teď je slyšet to, jak to netěsní kdesi vpředu 
Suma sumárum.... materiálově me ten výfuk vyšel cca na 10 tis. Protože výfuk, obruba, debilní daň a clo, trubky na koncovku a řekněme nějaký náklady na to tu koncovku vyměnit. Bohužel není to levné a vychází to tak dráž, než kdyby se mi podařilo koupit originál (tak tři roky zpět jsem ho v německu ještě viděl někde skladem). Navíc originál popravdě má potenciál vydržet mnohem déle, protože číňan prostě materiálem ošizený je.
Minulou sobotu jsem měl takovou autovou. ZRo jsem postavil zpět na kola a dal mu trošku lesku a tu u ZT se mi podařilo odchytit souseda šikovného nástrojaře a pustili jsme se do vymazlení čajnského výfuku.
V týdnu před tím mi dorazila nerezová trubka a kus véfukové trubky pro nastavení potenciálně chybějící ze středové části. Té nerezové jsem se doslova lekl, jaká to je lešeňovka. Na koncovku 1,5 mm je asi fakt dost, ale prostě tenkostěnnou jsem tam nenašel. Na druhou stranu zpětně jsem koukal, že tato měla stejný průměr jako originál koncovky, takže fajn.
Vykuchali jsme z auta ven ten původní originál, který už byl doslova jen koulí rzi

Ovšem tvarově to vypadá, jak kdyby číňani lisovali opravdu pomocí stejného kopyta. Z vnějšku opravdu identické. Nicméně výstupy na koncovky jsou posunuté víc vně auta, takže je nutné je navařit trošku pod úhlem zpět.
A dalším pro mě příjemným zjištěním bylo, že proti originálu má číňan výrazně delší trubku. Odhadem tak o 10 cm. Čímž bylo jasné, že nebudu potřebovat použít tu nastavovací trubku na středový díl. Tak aspoň že tuhle pakárnu jsem si mohl ušetřit

Tedy pustili jsme se do výroby koncovek. Museli jsme odbrousit sváry/body na čínských koncovkách, což by nebyl problém, kdyby to neprolili až mezi ty dvě trubky, kam se nebylo jak dostat. Ale nakonec nějak sekáčkem jsme to vymordovali ven. Jako zkoušel jsem ty čínské koncovky pak přiložit do výřezu pro výfuk, ale jak oni je mají takové masivní a chromované, tak to v tom nerezovém originálním rámečku vypadalo moc napěchované a bez vůle pro nějaký pohyb. Takže tam jsem neváhal ani chvilku, že jdu s vlastními koncovkami správnou cestou.
Bohužel, průměr té výstupní trubky z výfuku jsem měřil tak nějak dost hrubo skrz to, jak na tom byla navařená ta původní koncovka a po sundání jsme jistili, že je mírně větší, než vnitřní průměr nerezové trubky. Takže jsem musel výstupní trubky trošku nakrabatit, aby na ně šlo namlátit krásně uříznuté nerez koncovky, které jsme naměřili podle originálních včetně zkosení. Tím, že jsem je na to musel nabouchat palicí jsme získali možnost výfuk hrubo napasovat do auta a koncovky plus mínus naštelovat do otvoru v nárazníku. A pak už je stačilo jen zafixovat pár sváry.
Jo a sranda..... jak jsem na souseda vytáhnul tu nerezovou trubku, že z toho chci udělat koncovky, tak se mu rozsvítila očíčka a "budeme žíhat a dělat barvičku?"



V pondělí jsme měli doma malíře a jelikož jsem ho od práce zdržoval konverzací na téma auta a cyklistika, tak jsem si naordinoval povinně, že musím odpoledne jít něco dělat, ať má klid na práci. Tak jsem šel výfuk finálně dát do auta. Přes víkend jsem ho totiž celý nastříkal zinkovou základovkou, ať to vydrží aspoň o měsíc déle nezrezlé

Ale napasovat to tam.... jako asi jsem ve finále byl rád, že je číňan lehčí, protože už tak jsem měl po víkendu a stěhování kvůli malování ruce mrtvé a asi půl hodiny v kuse mordovat ten výfuk do mimochodem nové obruče, bylo peklo. Středovou trubku jsem musel ještě tak o 5 cm zkrátit a i tak je trošku mimo střed. Ale nevypadá to, že by někde klepala. Jen nechápu, jak tam mohli nedát někde nějaký úchyt. Jsou dvě gumy až vpředu u katu (vytahané tak, že to vlastně na nich ani neleží) a pak až obruč koncáku. Měl jsem pochybnost věřit jedné sponě, kterou stáhnu koncový díl na střed a uvažoval jsem o tom tam dát pro sichr nějaké body. Máznul jsem to tmelem a když jsem koncovku do otvoru napasoval hezky na střed a pořádně to dorval, tak to na mě působilo celkem pevně, tak jsem to nechal být.
No.... je to tam



Suma sumárum.... materiálově me ten výfuk vyšel cca na 10 tis. Protože výfuk, obruba, debilní daň a clo, trubky na koncovku a řekněme nějaký náklady na to tu koncovku vyměnit. Bohužel není to levné a vychází to tak dráž, než kdyby se mi podařilo koupit originál (tak tři roky zpět jsem ho v německu ještě viděl někde skladem). Navíc originál popravdě má potenciál vydržet mnohem déle, protože číňan prostě materiálem ošizený je.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dnes ještě proběhlo dokončení příprav na zimu.
Auto jsem mírně důkladněji (ano, ne dokonale
) umyl a aplikoval opět rychlovosk. Ale tu už jsem tak nadšený nebyl. Protože ten lak byl suchej jak ... no prostě suchej a sic ten rychlosvosk udělal to, že to na omak klouže, tak je cítit, že ten povrch není hebký. Tak jsem zvědav, jak to dlouho vydrží fungovat.
Chtěl jsem vyměnit olej. Ale kouknul jsem se při kolika kilometrech a kdy jsem ho měnil posledně a sic je to rok, tak jen 7000 km, takže jsem si dovolil se na to vyprdnout a vyměním ho na jaře. Ale tedy úplně přesvědčený o tom, že nedělám blbost, tedy nejsem...
Po cestě z vapky jsem poslouchal, že někde se opravdu objevila netěsnost na výfuku a pod autem se potvrdilo to, co jsem očekával. A to že netěsnilo napojení nového výfuku na střední část a profukovalo to tím naříznutím v osazení. Tak to hravě vyřešil "soplík" svářečkou
Ale pořád kdesi z předu byl slyšet zvuk jakoby to někde profukovalo. Prošel jsem svody, napojení a příruby na Y a nejintenzivnější to bylo až kolem předního středového tlumiče. On už má z části odhnilý plášť, tak asi už je uvnitř rozsypaný a přes vrstvy profukuje. Takže asi jak jsem se dva roky chystal na zadní díl, tak pomalu začnu přípravu středového 
Jinak když už jsem měl sundanej šustplech, tak jsem trošku ošetřil orezlá místa na nápravnici. Jinak nikde žádná katastrofa, ale letos první zima venku bude pro ZT těžká zkouška
Co už..... Jo a kdesi mi pořád prokapává expanzka na chladící kapalinu. Kapku po kapce tam ubejvá kapaliny a stéká to po spodní trubce. Jestli je na expanzce naprasklá příruba... nevím. Asi bych se měl pro jistotu poohlédnout po nové. Na druhou stranu bylo příjemné kouknout mezi válce a tam pod termostatem vidět sucho bez stop po kapalině 
Pak tedy přezuto na zimní a trošku očištěné kotouče, ale na jaře už asi fakt budu muset brzdy vyměnit. Zadní kotouče jsou strašný a přední mají z vnitřní strany dost blbě sjetou plochu a brzdí to už mizerně. Ale samozřejmě to cajdání kolem domu tomu nepomáhá.
Chtěl jsem ještě nějak poléčit padající stropnici v kufru, ale už nebyl čas. Chci tam fouknout lepidlo dírou pro zadní stropní světlo a nějak to tam provizorně chytnou a na jaře to asi nechám přečalounit.
No a mimochodem.... s autem se teď jezdí každý den pro děcka do školy vedle do dědiny a párkrát do týdne cca 15 kilometrů do města. I tak spotřeba na nádrži cca 11,3 litru na sto, což jsem čekal mnohem horší.
Auto jsem mírně důkladněji (ano, ne dokonale

Chtěl jsem vyměnit olej. Ale kouknul jsem se při kolika kilometrech a kdy jsem ho měnil posledně a sic je to rok, tak jen 7000 km, takže jsem si dovolil se na to vyprdnout a vyměním ho na jaře. Ale tedy úplně přesvědčený o tom, že nedělám blbost, tedy nejsem...
Po cestě z vapky jsem poslouchal, že někde se opravdu objevila netěsnost na výfuku a pod autem se potvrdilo to, co jsem očekával. A to že netěsnilo napojení nového výfuku na střední část a profukovalo to tím naříznutím v osazení. Tak to hravě vyřešil "soplík" svářečkou


Jinak když už jsem měl sundanej šustplech, tak jsem trošku ošetřil orezlá místa na nápravnici. Jinak nikde žádná katastrofa, ale letos první zima venku bude pro ZT těžká zkouška


Pak tedy přezuto na zimní a trošku očištěné kotouče, ale na jaře už asi fakt budu muset brzdy vyměnit. Zadní kotouče jsou strašný a přední mají z vnitřní strany dost blbě sjetou plochu a brzdí to už mizerně. Ale samozřejmě to cajdání kolem domu tomu nepomáhá.
Chtěl jsem ještě nějak poléčit padající stropnici v kufru, ale už nebyl čas. Chci tam fouknout lepidlo dírou pro zadní stropní světlo a nějak to tam provizorně chytnou a na jaře to asi nechám přečalounit.
No a mimochodem.... s autem se teď jezdí každý den pro děcka do školy vedle do dědiny a párkrát do týdne cca 15 kilometrů do města. I tak spotřeba na nádrži cca 11,3 litru na sto, což jsem čekal mnohem horší.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tož tedy zamrzající čidlo zavřených dveří šoféra jsem rozhejbal tím, že jsem zámek několik minut profukoval fénem a pak škvírama v zámku do toho zkusil sprejem napráskat jakési tzv. suché mazivo. Zatím cajk, tak uvidíme jak dlouho 
Pak mě začalo strašit neslušné chování spojkového pedálu, kdy shora bylo cítit že nezabírá a že spojku vypne až těsně u podlahy. Tak jsem z expanzky vytáhnu stříkačku černého sajrajtu a doplnil novou DOT3. Na závěr pak nad převodovkou odvzdušnil a už zas spojka spojkuje jak má
No a na závěr pod expanzkou mi prokapávala chladící kapalina. Blbě těsnila origo spona, tak jsem tam asi před rokem dal ještě šroubovací, no ale tou jsem asi tu hadici definitivně procvakl. Kvůli odvzdušnění spojky jsem stejně musel oddělávat filtrbox, tak jsem vymontoval i expanzku, vylil kapalinu, odřízl kus hadice pryč, pro parádu a lepší zajištění sponou konec ještě omotal kaučukovou páskou a dal zpět dokupy. Tak snad už to konečně přestane ukapávat, protože jsem musel co čtvrt roku dolejvat a vzhledem k tomu, že termostat se zatím pořád drží suchý, tak bych velice rád, abych chladící okruh nemusel řešit nějakou chvíli vůbec
Jo a jak jsem ten výfuk nastříkal tou zinkovou barvou, tak už se to parádně loupe pryč. No klasika.... holt bych to musel stříknout až by to mělo trošku zoxidovaný povrch, ale takto to na tom originálním zinku samozřejmě držet nechtělo.... no co už. Stejně budu muset přes rok řešit středový díl, tak uvidím, jestli s tím něco udělám, nebo se na to vykašlu....

Pak mě začalo strašit neslušné chování spojkového pedálu, kdy shora bylo cítit že nezabírá a že spojku vypne až těsně u podlahy. Tak jsem z expanzky vytáhnu stříkačku černého sajrajtu a doplnil novou DOT3. Na závěr pak nad převodovkou odvzdušnil a už zas spojka spojkuje jak má

No a na závěr pod expanzkou mi prokapávala chladící kapalina. Blbě těsnila origo spona, tak jsem tam asi před rokem dal ještě šroubovací, no ale tou jsem asi tu hadici definitivně procvakl. Kvůli odvzdušnění spojky jsem stejně musel oddělávat filtrbox, tak jsem vymontoval i expanzku, vylil kapalinu, odřízl kus hadice pryč, pro parádu a lepší zajištění sponou konec ještě omotal kaučukovou páskou a dal zpět dokupy. Tak snad už to konečně přestane ukapávat, protože jsem musel co čtvrt roku dolejvat a vzhledem k tomu, že termostat se zatím pořád drží suchý, tak bych velice rád, abych chladící okruh nemusel řešit nějakou chvíli vůbec

Jo a jak jsem ten výfuk nastříkal tou zinkovou barvou, tak už se to parádně loupe pryč. No klasika.... holt bych to musel stříknout až by to mělo trošku zoxidovaný povrch, ale takto to na tom originálním zinku samozřejmě držet nechtělo.... no co už. Stejně budu muset přes rok řešit středový díl, tak uvidím, jestli s tím něco udělám, nebo se na to vykašlu....
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ty zámky řeším v zimě furt. Buď u spolujezdce se tvářej dveře jako nezavřený, což po vyhřátí vnitřku povolí, nebo semtam nějakej zámek po zabouchnutí nedrží. Většinou to dělá, když je mráz na sucho bez sněhu. To pak spraví pár flákanců gumovou paličkou na mechanizmus zámku. Trvale ji v zimě mám vedle sedačky...
Zajímavý je, že na 75 to udělalo snad jednou. Jinak pohoda.
Zajímavý je, že na 75 to udělalo snad jednou. Jinak pohoda.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]
Jsem dneska vyměnil plynové lanko. Doufal jsem v to, že pedál nebude tak tuhy a kdesi drhnout. No…. Tuhost ještě nevím, bo jsem s tím nejel a bude to o prvním pocitu. Ale to drhnutí moc lepší není. Lanko je silnější, jak originál, ve stočeném klubku v bovdenu jezdilo lehčeji, než původní, ale kámen úrazu bude v ostrém úhlu stočení od pedálu v přepážce.

A pak jsem se slávou po sedmi letech vyřešil odléhající konec venkovní lišty pod oknem spolujezdce. Takových let mě to kakalo a až teď jsem si při objednávce z Rimmeru vzpomněl koupit jeden plastový klip za 70,- … takže suproška.
V autě jsem trošku uklidil, protože slouží jako mama taxi, cajdá se s tím po nákupech a okolí… no při poslední nádrži spotřeba skoro 14 litrů

A pak jsem se slávou po sedmi letech vyřešil odléhající konec venkovní lišty pod oknem spolujezdce. Takových let mě to kakalo a až teď jsem si při objednávce z Rimmeru vzpomněl koupit jeden plastový klip za 70,- … takže suproška.
V autě jsem trošku uklidil, protože slouží jako mama taxi, cajdá se s tím po nákupech a okolí… no při poslední nádrži spotřeba skoro 14 litrů

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca 433.200 km
Blížila se technická, tak jsem musel trošku máknout na autě. Tak jsem naskladnil hromadu matroše a pustil se do toho.
V první řadě výměna oleje a filtru i sacího. Rozhodně paráda, protože za poslední cyklus jestli jsem dolil půl litru
To jsem do výměny motoru neznal
Olej špinavej, ale nic zlého v něm, tak jsem klidný. Pod víčkem oleje sice nějaký šlem byl, ale dávám to za vinu jednak tomu, že jsem tedy olej asi o půl roku přetáhnul a jak se s autem jezdí každý den převážně jen kolem komína, tak to obzvlášť v zimě bude nějakou tu vlhkost v motoru muset nějak rozdejchat.
Co mě pořád trošku štve, že mi někde kolem expanzky pořád mizí voda. Jestli je někde křuplá, nebo blbě těsní spodní hadice, nebo to fouká kolem přepadové hadice.... prostě musím co chvila dolejvat.
Pak mě čekal středový díl výfuku. Nechal jsem si poslat z Německa střed s tím správným největším průměrem trubky na ZT190 (tu se dá sehnat jen ten slabší) od Klariusu. Akorát blboni, aby se jim to vlezlo do krabice, tak mi ho fikli a poslali k tomu spojovací trubku. Starý střed jsem tedy musel za katem vyříznout pryč. No.... když jsem viděl, že na něm byl jen odhnilej vnější plech na předním tlumiči, tak jsem začal chvilku pochybovat, jestli to vlastně bylo nutné měnit. Ale zvukově někde problém byl i přes novej zadní díl. Ale když se mi tam nakonec podařilo nějak napasovat ten novej, tak je to hodně moc znát. Až mě to trošku štve, jak je to tiché, takže od výfuku nejde téměř žádný zvuk a uvnitř jde slyšet vysloveně jen motor a ten sám o sobě zní spíš jak tříválec
..... ale ok... další věc, kterou už do smrti nebudu řešit 
Bohužel zadní brzdy už jsem nestihl a tak jsem na technickou jel trošku s obavou, jelikož už pohledově ty zadní kotouče jsou ekl - jsou to původní kotouče, se kterými jsem auto koupil, které už byly jeté a stočené. A dokonce na jedné straně jsem je vypálil po té, co se sekl pístek. A tedy i ručka už nic moc.
No na technickou jsem jel do Lipníku tam, kde jsou vcelku milí a vstřícní a kde mi pomohli vyřešit lapálii s Pacificou. Na emisích si mě pán pamatoval. Jsem tam najel, cosi zkoumal a pak ať nastartuju.... říkám, už je nastartováno - to je šestiválec
Borci to tam oblejzali, pak šel opsat kilometry "eeee.... 43 tisíc...... co? 430 tisíc ?!?!?!"
..... čučel.... tak jsem chválu trošku krotil tím, že už je to třetí motor. Auto jsem chvilku před tím umyl, tak na ně ta barvička působila 
Tož to změřili a pak hleděli na monitor a že kdyby všechna auta měla tak dokonalé hodnoty (a to vězte, že už to fakt ošulit nemůžou), tak jsou prý v ráji
.... jakože fakt prý naprosto čisté a perfektní.
Na technické kontrole vše cajk, vizuálně už mě upozorňoval, že zadní kotouče tfuj, tak než najel na válce, tak jsem ho chlácholil, že mám doma vše koupené, ale už jsem to fakt nestíhal namontovat. Naštěstí rozptyl vyšel ještě těsně do tolerance
Tak se tam taky slezli chlapi a pokecali jsme a zcela evidentně měli radost z toho, že v té denní šedi se mohli něčím pokochat
A tedy nějaký víkend po té jsem se pustil do zadních brzd. Ale ouva.... jsem na to zapomněl, ale na té straně, co se mi to kdysi vypeklo, byla blbě nasazená manžeta na pístku a pístek samozřejmě ohnilej. A když jsem ho zatlačil a hodil do toho zkusmo novej kotouč a desky, tak se to hryzlo a měl jsem dost problém to rozebrat. Tak trošku na nas*ání, protože jsem měl už rozebranou i parkovací brzdu a musel jsem to tedy všechno staré hnusné vrátit zpět. Tak jsem aspoň udělal to, co jsem měl v plánu a to že jsem kartáčovým kotoučkem ojel brzdič a ten zadní štít a tak nějak středně na prase to stříknul zinkovou základovkou a pad nějakou epoxidovou barvou na třmeny. A pak vše poskládal zpět. Takže aktuálně třmen vypadá nádherně a je v něm prasečí kotouč
Jo a šel jsem objednat pístek v celé sadě a blb jsem to objednával z kategorie pro ZT 260, z pod které se musí hledat větrané kotouče a samozřejmě že jsem se moc nezamyslel a přišly mi 42mm pístky místo 40mm
.... takže to musím poslat zpět a objednat znova. Ale mají v tom katalogu fakt binec.....
Takže čekám na matroš a taky na víkend, kdy vůbec budu na to mít čas... s tím je to bída a vůbec mi nevadí, že zima ne a ne odejít, protože přezout fakt nestíhám žádné auto
Blížila se technická, tak jsem musel trošku máknout na autě. Tak jsem naskladnil hromadu matroše a pustil se do toho.
V první řadě výměna oleje a filtru i sacího. Rozhodně paráda, protože za poslední cyklus jestli jsem dolil půl litru


Co mě pořád trošku štve, že mi někde kolem expanzky pořád mizí voda. Jestli je někde křuplá, nebo blbě těsní spodní hadice, nebo to fouká kolem přepadové hadice.... prostě musím co chvila dolejvat.
Pak mě čekal středový díl výfuku. Nechal jsem si poslat z Německa střed s tím správným největším průměrem trubky na ZT190 (tu se dá sehnat jen ten slabší) od Klariusu. Akorát blboni, aby se jim to vlezlo do krabice, tak mi ho fikli a poslali k tomu spojovací trubku. Starý střed jsem tedy musel za katem vyříznout pryč. No.... když jsem viděl, že na něm byl jen odhnilej vnější plech na předním tlumiči, tak jsem začal chvilku pochybovat, jestli to vlastně bylo nutné měnit. Ale zvukově někde problém byl i přes novej zadní díl. Ale když se mi tam nakonec podařilo nějak napasovat ten novej, tak je to hodně moc znát. Až mě to trošku štve, jak je to tiché, takže od výfuku nejde téměř žádný zvuk a uvnitř jde slyšet vysloveně jen motor a ten sám o sobě zní spíš jak tříválec


Bohužel zadní brzdy už jsem nestihl a tak jsem na technickou jel trošku s obavou, jelikož už pohledově ty zadní kotouče jsou ekl - jsou to původní kotouče, se kterými jsem auto koupil, které už byly jeté a stočené. A dokonce na jedné straně jsem je vypálil po té, co se sekl pístek. A tedy i ručka už nic moc.
No na technickou jsem jel do Lipníku tam, kde jsou vcelku milí a vstřícní a kde mi pomohli vyřešit lapálii s Pacificou. Na emisích si mě pán pamatoval. Jsem tam najel, cosi zkoumal a pak ať nastartuju.... říkám, už je nastartováno - to je šestiválec



Tož to změřili a pak hleděli na monitor a že kdyby všechna auta měla tak dokonalé hodnoty (a to vězte, že už to fakt ošulit nemůžou), tak jsou prý v ráji

Na technické kontrole vše cajk, vizuálně už mě upozorňoval, že zadní kotouče tfuj, tak než najel na válce, tak jsem ho chlácholil, že mám doma vše koupené, ale už jsem to fakt nestíhal namontovat. Naštěstí rozptyl vyšel ještě těsně do tolerance

Tak se tam taky slezli chlapi a pokecali jsme a zcela evidentně měli radost z toho, že v té denní šedi se mohli něčím pokochat

A tedy nějaký víkend po té jsem se pustil do zadních brzd. Ale ouva.... jsem na to zapomněl, ale na té straně, co se mi to kdysi vypeklo, byla blbě nasazená manžeta na pístku a pístek samozřejmě ohnilej. A když jsem ho zatlačil a hodil do toho zkusmo novej kotouč a desky, tak se to hryzlo a měl jsem dost problém to rozebrat. Tak trošku na nas*ání, protože jsem měl už rozebranou i parkovací brzdu a musel jsem to tedy všechno staré hnusné vrátit zpět. Tak jsem aspoň udělal to, co jsem měl v plánu a to že jsem kartáčovým kotoučkem ojel brzdič a ten zadní štít a tak nějak středně na prase to stříknul zinkovou základovkou a pad nějakou epoxidovou barvou na třmeny. A pak vše poskládal zpět. Takže aktuálně třmen vypadá nádherně a je v něm prasečí kotouč

Jo a šel jsem objednat pístek v celé sadě a blb jsem to objednával z kategorie pro ZT 260, z pod které se musí hledat větrané kotouče a samozřejmě že jsem se moc nezamyslel a přišly mi 42mm pístky místo 40mm

Takže čekám na matroš a taky na víkend, kdy vůbec budu na to mít čas... s tím je to bída a vůbec mi nevadí, že zima ne a ne odejít, protože přezout fakt nestíhám žádné auto

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jde to to hezky
ale pár poznámek:
- filtry Mann už nejsou co bývaly, takže bych se poohlédl jinde
- destičky Brembo jsou taky taková naleštěná bída, ale do zadu to stačí, dopředu bych je nedal
Ale jinak nezoufej, se*e se to všechno stejně, úplně stejně sem se teď vrtal v německé popelnici

- filtry Mann už nejsou co bývaly, takže bych se poohlédl jinde
- destičky Brembo jsou taky taková naleštěná bída, ale do zadu to stačí, dopředu bych je nedal
Ale jinak nezoufej, se*e se to všechno stejně, úplně stejně sem se teď vrtal v německé popelnici

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
A která značka je tedy lepší než Mann? Já beru Mann protože je Německý a zrovna nejlevnější taky není, tak doufám že to není šmejddjmicho píše: ↑úte kvě 17, 2022 23:43Jde to to hezkyale pár poznámek:
- filtry Mann už nejsou co bývaly, takže bych se poohlédl jinde
- destičky Brembo jsou taky taková naleštěná bída, ale do zadu to stačí, dopředu bych je nedal
Ale jinak nezoufej, se*e se to všechno stejně, úplně stejně sem se teď vrtal v německé popelnici![]()

Destičky a kotouče jsou dobré ATE nebo TRW nebo co zvolit?

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Toť otázka
Mann šel dolů od doby co koupil polský Filtron, na některé filtry používají ty polské matroše... Blbé je že Mann vyrábí OEM i pro Bosch, Mahle i Knecht
Na Němce beru Vaico, je to náhrada prvovýroby pro Daimler, BMW a spol
Na Japonce a další beru Hengst - jejich filtry mi přišly nejlépe zpracované, vždy vše sedělo a dávají i veškeré příslušenství co je na výměnu potřeba (v případě Toyoty i vypouštěcí ventil, který spousta výrobců nedává a pak je to opruz u ji dělat...)
Brzdy ATE, Textař, Hella Pagid případně i ten Bosch se dá, TRW už není co bylo.


Na Němce beru Vaico, je to náhrada prvovýroby pro Daimler, BMW a spol
Na Japonce a další beru Hengst - jejich filtry mi přišly nejlépe zpracované, vždy vše sedělo a dávají i veškeré příslušenství co je na výměnu potřeba (v případě Toyoty i vypouštěcí ventil, který spousta výrobců nedává a pak je to opruz u ji dělat...)
Brzdy ATE, Textař, Hella Pagid případně i ten Bosch se dá, TRW už není co bylo.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)