MG ZT 2,5 V
Re: MG ZT 2,5 V
Jinak ZT absolutne vubec nepotrebuje zadne upravy, bo samo o sobe je to zcela vyjimecne auto, ze kterym se v mestech chlapi otaci. Pri blizsim okoukani ucuravaji z toho, jak originalni je to designa dokonce lidi, kteri v zivote neresili neco takoveho, jako vzhled auta, po zhlednuto ZT nechapou, jak najednou tuhle dimenzi muzou tak intenzivne vnimat. Jinak receno, nikdo z nas neni vetsi umelec jako designeri z Longbridge, tak fakt nevidim duvod jim do jejich prace zasahovat
Re: MG ZT 2,5 V
Tak konečně mi zbyla chvíle času na drobnosti pro vylepšení svého miláčka. V pondělí by mi měly dorazit nové koncovky výfuku Schmiedmann, které hodlám vyměnit za porezlé stávající koncovky. Chtěl bych i provést rozšíření výfukového potrubí ze zadního tlumiče na pravou stranu, ale velký problém vidím v sehnání nebo výrobě onoho nerezového rámečku u výfuku. Ten se mi nedaří sehnat a ani výrobu jsem ještě nesehnal. Nevíte někdo kdo by toho byl schopen ?
Re: MG ZT 2,5 V
A takto nějak bych chtěl řešit rozdvojení výfukového potrubí za zadním tlumičem ...
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
S rámečkem je to problém, sháním ho už přes rok Jinak mám to udělaný přesně jako to na tvém obrázku, jen kratší koncovky, trubka vede za nárazníkem .
Mohl by jsi poreferovat o tom plynu ?
Mohl by jsi poreferovat o tom plynu ?
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Moc pěkné!
Asi za jedním z Vás přijedu až to budu dělat na svou 75. Rámeček jsem zkoušel shánět na anglickém roveru klubu, ozvali se 2 týpci, ale pak z toho bohužel vycouvali. Je to dost nedostatkový zboží.
Těším se na výsledek!
Tak šup šup do práce! ))
Já si teď koupil H&R sportovní pružiny, tak jsem taky zvědav jak bude autíčko sedět v zatáčkách. Jinak pro vaše ZTéčka se dají sehnat tyto:
http://www.moto-build.com/zt_listing.html
V Anglii jsem na nich ZTéčko viděl a super!!!
Asi za jedním z Vás přijedu až to budu dělat na svou 75. Rámeček jsem zkoušel shánět na anglickém roveru klubu, ozvali se 2 týpci, ale pak z toho bohužel vycouvali. Je to dost nedostatkový zboží.
Těším se na výsledek!
Tak šup šup do práce! ))
Já si teď koupil H&R sportovní pružiny, tak jsem taky zvědav jak bude autíčko sedět v zatáčkách. Jinak pro vaše ZTéčka se dají sehnat tyto:
http://www.moto-build.com/zt_listing.html
V Anglii jsem na nich ZTéčko viděl a super!!!
Re: MG ZT 2,5 V
No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
Re: MG ZT 2,5 V
S těmi pružinami s tebou plně souhlasím, to toho rozhodně zasahovat nebudu. Nechci mít při každém parkování proti obrubníku obavy jestli si neurvu spoilerTrunda píše:No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
Re: MG ZT 2,5 V
S tím rámečkem se pokusím ještě ukecat nějakého klempíře nebo spíš se pokusím najít firmu, která by zpracovala program pro lis a nechám jich pak udělat klidně několik navíc
K tomu plynu :
1) Mám tam zařízení STAG 300-6 ISA2 + AUTOGAZAC R01
2) nádrž je TROID ATRAMA 650/70litrů
3) cena cca 34 tisíc
K tomu plynu :
1) Mám tam zařízení STAG 300-6 ISA2 + AUTOGAZAC R01
2) nádrž je TROID ATRAMA 650/70litrů
3) cena cca 34 tisíc
Re: MG ZT 2,5 V
Kdybys udělal opravdu věrnou kopii, tak věřím tomu, že na eBay by ti utrhali ruce
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Hele Trundo, vím, že jsi zarytý zastánce toho, aby se auta neupravovala, ale napiš schválně majiteli takto upraveného ZT v Anglii a on ti poví sám jak "strašně" se na těch pružinách jezdí )) jeho nick na http://www.the75andztclub.co.uk/ je "flying banana".
Trunda píše:No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
Re: MG ZT 2,5 V
Předpokládám, že jsi v Anglii někdy byl... řídil jsi tam auto? Silnice tam jsou v naprosto odlišné kvalitě proti tomu, co máme zde. Navíc, jakmile jim tam napadne sníh, tak nevylejzají z baráku, natož že by jezdili autem.
Se ZT i na vyšším profilu na 18" kolech jsem již odrhnul spodek prahů při přejezdu nerovnosti, kde jiná auta problém neměla. Většina obrubníků je vyšší, nebo tak na těsno s předním nárazníkem - tedy to auto samo o sobě je dost nízko. Na jiném autě jsem měl snížený podvozek o 4 cm a pružiny letěly pryč, protože kvůli nim odešly tlumiče a břichem to drhlo o kde jaký retardér, dokonce i vlnu na asfaltu... takže opravdu vím o čem mluvím Tady nejde o moje (ne)sympatie k úpravám, tohle je o rozumu a logice věci - that's all
Nechci být škarohlíd, ale jsem zvědavý, jak budeš ty spokojený Přísahej že upřímně poreferuješ.... mimochodem, kolik s pětasedmou najezdíš km?
Se ZT i na vyšším profilu na 18" kolech jsem již odrhnul spodek prahů při přejezdu nerovnosti, kde jiná auta problém neměla. Většina obrubníků je vyšší, nebo tak na těsno s předním nárazníkem - tedy to auto samo o sobě je dost nízko. Na jiném autě jsem měl snížený podvozek o 4 cm a pružiny letěly pryč, protože kvůli nim odešly tlumiče a břichem to drhlo o kde jaký retardér, dokonce i vlnu na asfaltu... takže opravdu vím o čem mluvím Tady nejde o moje (ne)sympatie k úpravám, tohle je o rozumu a logice věci - that's all
Nechci být škarohlíd, ale jsem zvědavý, jak budeš ty spokojený Přísahej že upřímně poreferuješ.... mimochodem, kolik s pětasedmou najezdíš km?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT 2,5 V
Tak je otázka, kdo co preferuje. Pokud to má jako showcar a líbí se mu světlá výška speciálů WTCC, tak prosím. Pro praktické použití to není, jak píše Trunda, obzvlášť při vyšším nájezdu km.
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: MG ZT 2,5 V
No tak já bych mírnil emoce, mám ZT o 5 cm dolů a jezdím stím na 215/40/18 uplně normálně i zimu ........ je to jen o tom že e stím musí člověk naučit jezdit. Na léto budu dávat 35R19 a ještě tak o 3cm dolů a ani v tom nevidím problém.
Mimochodem Brno je dost rozbitý a jezdím tak i v zimě na hory.....a ano je to trošku tvrdší ale jezdil sem i tvrdší (passat B5,5 215/30/R20 třeba)
Mimochodem Brno je dost rozbitý a jezdím tak i v zimě na hory.....a ano je to trošku tvrdší ale jezdil sem i tvrdší (passat B5,5 215/30/R20 třeba)
Re: MG ZT 2,5 V
Mluvil jsem jen a jen o své praxi... už tak mě kolikrát štve, že si musím městem plánovat trasu dopředu, protože některé retardéry bych ZT pověsil na pupek. U ZT nemá snížení žádný praktický význam, takže jestli je někdo jen kvůli vzhledu ochotný se omezovat v tom, že musí být permanentně bdělý kvůli tomu, kudy jede, tak nechť si to užije
Mimochodem, když jedu do práce po okresce, kde je na jednom místě pitomě napojený asfalt s hrbem a kde to s jakýmkoli jiným autem ve stejné rychlosti projedu bez blbého pocitu a strachu o podvozek, u ZT jsem dostal ránu do dorazu tlumiče. Na 17" to byla mírnější rána, ale spíš proto, že jsem raději zpomalil. Ten podvozek není na naše silnice už tak a se sníženým podvozkem by tam náprava uletěla... praxe praxe praxe. Jo, možná jsem citlivka, ale mám to auto rád a jeho utrpení s ním prožívám.
Mimochodem, když jedu do práce po okresce, kde je na jednom místě pitomě napojený asfalt s hrbem a kde to s jakýmkoli jiným autem ve stejné rychlosti projedu bez blbého pocitu a strachu o podvozek, u ZT jsem dostal ránu do dorazu tlumiče. Na 17" to byla mírnější rána, ale spíš proto, že jsem raději zpomalil. Ten podvozek není na naše silnice už tak a se sníženým podvozkem by tam náprava uletěla... praxe praxe praxe. Jo, možná jsem citlivka, ale mám to auto rád a jeho utrpení s ním prožívám.
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT 2,5 V
Zdárec,
v Anglii jsem rok žil a denně najezdil cca 100 mil. Tam se sníh neřeší, protože tam napadne minimálně. Za zimu, kterou jsem tam strávil já napadl jednou a druhý den roztál , vtipné ale bylo, že si s ním na silnicích nevěděli moc rady a spoustu vozů skončilo mimo.
Máš pravdu, že kvalita silnic je jinde než u nás, ale na druhou stranu tam mají tzv."speed bumps" takové čtvercové retardéry, které jsou ve městech poměrně časté. Takže si říkám, že kdyby to chlapcům z Anglie vadilo, tak by si auta nedávali ještě níž...
JJ, neboj, jakmile budou pružiny namontovány, tak popíšu jak plusy, tak mínusy. Bude to vrdší, s tím jsem smířen, ale v zatáčkách to bude sedět mnohem více, o vzhledu vozu nemluvě. 75 je pohovka na kolečkách, takže když to bude trochu tvrdší, tak mi to nevadí a přesně jak píše Schizofrenics, trocha opatrnosti při parkování.
Jak už jsem tu psal několikrát, tak pro někoho takové věci nejsou a pro někoho ano. Pokud jsem se tě tím dotkl, tak to je mi líto, ale osobně vyzvávám trochu jiný přístup než se strikně držet toho, že by to tak mělo být, protože to v továrně tak bylo vymyšleno.
v Anglii jsem rok žil a denně najezdil cca 100 mil. Tam se sníh neřeší, protože tam napadne minimálně. Za zimu, kterou jsem tam strávil já napadl jednou a druhý den roztál , vtipné ale bylo, že si s ním na silnicích nevěděli moc rady a spoustu vozů skončilo mimo.
Máš pravdu, že kvalita silnic je jinde než u nás, ale na druhou stranu tam mají tzv."speed bumps" takové čtvercové retardéry, které jsou ve městech poměrně časté. Takže si říkám, že kdyby to chlapcům z Anglie vadilo, tak by si auta nedávali ještě níž...
JJ, neboj, jakmile budou pružiny namontovány, tak popíšu jak plusy, tak mínusy. Bude to vrdší, s tím jsem smířen, ale v zatáčkách to bude sedět mnohem více, o vzhledu vozu nemluvě. 75 je pohovka na kolečkách, takže když to bude trochu tvrdší, tak mi to nevadí a přesně jak píše Schizofrenics, trocha opatrnosti při parkování.
Jak už jsem tu psal několikrát, tak pro někoho takové věci nejsou a pro někoho ano. Pokud jsem se tě tím dotkl, tak to je mi líto, ale osobně vyzvávám trochu jiný přístup než se strikně držet toho, že by to tak mělo být, protože to v továrně tak bylo vymyšleno.