MG ZT 2,5 V

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » pát črc 04, 2014 6:49

Jinak ZT absolutne vubec nepotrebuje zadne upravy, bo samo o sobe je to zcela vyjimecne auto, ze kterym se v mestech chlapi otaci. Pri blizsim okoukani ucuravaji z toho, jak originalni je to designa dokonce lidi, kteri v zivote neresili neco takoveho, jako vzhled auta, po zhlednuto ZT nechapou, jak najednou tuhle dimenzi muzou tak intenzivne vnimat. Jinak receno, nikdo z nas neni vetsi umelec jako designeri z Longbridge, tak fakt nevidim duvod jim do jejich prace zasahovat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » pát led 09, 2015 19:57

Tak konečně mi zbyla chvíle času na drobnosti pro vylepšení svého miláčka. V pondělí by mi měly dorazit nové koncovky výfuku Schmiedmann, které hodlám vyměnit za porezlé stávající koncovky. Chtěl bych i provést rozšíření výfukového potrubí ze zadního tlumiče na pravou stranu, ale velký problém vidím v sehnání nebo výrobě onoho nerezového rámečku u výfuku. Ten se mi nedaří sehnat a ani výrobu jsem ještě nesehnal. Nevíte někdo kdo by toho byl schopen ?
Přílohy
fws_20120102011431_0.jpg

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » pát led 09, 2015 20:05

A takto nějak bych chtěl řešit rozdvojení výfukového potrubí za zadním tlumičem ... ;)
Přílohy
703-2106139150.jpg

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od schizofrenics » úte led 13, 2015 9:05

S rámečkem je to problém, sháním ho už přes rok :-( Jinak mám to udělaný přesně jako to na tvém obrázku, jen kratší koncovky, trubka vede za nárazníkem .
Mohl by jsi poreferovat o tom plynu ?

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » úte led 13, 2015 13:50

Moc pěkné!
Asi za jedním z Vás přijedu až to budu dělat na svou 75. Rámeček jsem zkoušel shánět na anglickém roveru klubu, ozvali se 2 týpci, ale pak z toho bohužel vycouvali. Je to dost nedostatkový zboží.
Těším se na výsledek!
Tak šup šup do práce! :-)))
Já si teď koupil H&R sportovní pružiny, tak jsem taky zvědav jak bude autíčko sedět v zatáčkách. Jinak pro vaše ZTéčka se dají sehnat tyto:
http://www.moto-build.com/zt_listing.html
V Anglii jsem na nich ZTéčko viděl a super!!!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » úte led 13, 2015 14:45

No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije ;-) Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » úte led 13, 2015 19:29

Trunda píše:No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije ;-) Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?
S těmi pružinami s tebou plně souhlasím, to toho rozhodně zasahovat nebudu. Nechci mít při každém parkování proti obrubníku obavy jestli si neurvu spoiler :wink:

RETAXA
Příspěvky: 101
Registrován: pon srp 29, 2011 21:49

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od RETAXA » úte led 13, 2015 19:36

S tím rámečkem se pokusím ještě ukecat nějakého klempíře nebo spíš se pokusím najít firmu, která by zpracovala program pro lis a nechám jich pak udělat klidně několik navíc :lol:

K tomu plynu :
1) Mám tam zařízení STAG 300-6 ISA2 + AUTOGAZAC R01
2) nádrž je TROID ATRAMA 650/70litrů
3) cena cca 34 tisíc

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » úte led 13, 2015 19:40

Kdybys udělal opravdu věrnou kopii, tak věřím tomu, že na eBay by ti utrhali ruce ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 15, 2015 11:48

Hele Trundo, vím, že jsi zarytý zastánce toho, aby se auta neupravovala, ale napiš schválně majiteli takto upraveného ZT v Anglii a on ti poví sám jak "strašně" se na těch pružinách jezdí :-))) jeho nick na http://www.the75andztclub.co.uk/ je "flying banana".


Trunda píše:No dávat na ZT jiné pružiny, než jaké tam jsou, by bylo dost iracionální - už tak je ten podvozek tvrdý na české silnice nevhodně (profil na 17" 50 se už celkem dá považovat za dlouhodobě snesitelný), ale dá se kvůli parádě a sportovnímu charakteru přežít. Ale jakékoli zhoršení podvozku z auta udělá nepoužitelnou věc. Na zimní ježdění už vůbec ne... Jakkoli zasahovat do podvozku MG ZT je holý nesmysl.
Mimochodem, kdo někdy měl na autě nasazené snižovací pružiny (něco jiného je celá sada stavitelných tlumičů a pružin) tak ví, že je to do běžného provozu nesmyslná věc. Navíc velice rychle odejdou tlumiče. Jóóó... kdo má auto na koukání, tak nechť si to užije ;-) Ale kdo by si koupil ZT jen na koukání?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » čtv led 15, 2015 13:08

Předpokládám, že jsi v Anglii někdy byl... řídil jsi tam auto? Silnice tam jsou v naprosto odlišné kvalitě proti tomu, co máme zde. Navíc, jakmile jim tam napadne sníh, tak nevylejzají z baráku, natož že by jezdili autem.
Se ZT i na vyšším profilu na 18" kolech jsem již odrhnul spodek prahů při přejezdu nerovnosti, kde jiná auta problém neměla. Většina obrubníků je vyšší, nebo tak na těsno s předním nárazníkem - tedy to auto samo o sobě je dost nízko. Na jiném autě jsem měl snížený podvozek o 4 cm a pružiny letěly pryč, protože kvůli nim odešly tlumiče a břichem to drhlo o kde jaký retardér, dokonce i vlnu na asfaltu... takže opravdu vím o čem mluvím ;-) Tady nejde o moje (ne)sympatie k úpravám, tohle je o rozumu a logice věci - that's all ;-)

Nechci být škarohlíd, ale jsem zvědavý, jak budeš ty spokojený ;-) Přísahej že upřímně poreferuješ.... mimochodem, kolik s pětasedmou najezdíš km?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od AnderN » čtv led 15, 2015 16:16

Tak je otázka, kdo co preferuje. Pokud to má jako showcar a líbí se mu světlá výška speciálů WTCC, tak prosím. Pro praktické použití to není, jak píše Trunda, obzvlášť při vyšším nájezdu km.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 17:06
Bydliště: brno

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od schizofrenics » čtv led 15, 2015 20:21

No tak já bych mírnil emoce, mám ZT o 5 cm dolů a jezdím stím na 215/40/18 uplně normálně i zimu ........ je to jen o tom že e stím musí člověk naučit jezdit. Na léto budu dávat 35R19 a ještě tak o 3cm dolů a ani v tom nevidím problém.
Mimochodem Brno je dost rozbitý a jezdím tak i v zimě na hory.....a ano je to trošku tvrdší ale jezdil sem i tvrdší (passat B5,5 215/30/R20 třeba)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od Trunda » čtv led 15, 2015 20:38

Mluvil jsem jen a jen o své praxi... už tak mě kolikrát štve, že si musím městem plánovat trasu dopředu, protože některé retardéry bych ZT pověsil na pupek. U ZT nemá snížení žádný praktický význam, takže jestli je někdo jen kvůli vzhledu ochotný se omezovat v tom, že musí být permanentně bdělý kvůli tomu, kudy jede, tak nechť si to užije ;-)

Mimochodem, když jedu do práce po okresce, kde je na jednom místě pitomě napojený asfalt s hrbem a kde to s jakýmkoli jiným autem ve stejné rychlosti projedu bez blbého pocitu a strachu o podvozek, u ZT jsem dostal ránu do dorazu tlumiče. Na 17" to byla mírnější rána, ale spíš proto, že jsem raději zpomalil. Ten podvozek není na naše silnice už tak a se sníženým podvozkem by tam náprava uletěla... praxe praxe praxe. Jo, možná jsem citlivka, ale mám to auto rád a jeho utrpení s ním prožívám.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT 2,5 V

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv led 15, 2015 20:50

Zdárec,
v Anglii jsem rok žil a denně najezdil cca 100 mil. Tam se sníh neřeší, protože tam napadne minimálně. Za zimu, kterou jsem tam strávil já napadl jednou a druhý den roztál :-), vtipné ale bylo, že si s ním na silnicích nevěděli moc rady a spoustu vozů skončilo mimo.
Máš pravdu, že kvalita silnic je jinde než u nás, ale na druhou stranu tam mají tzv."speed bumps" takové čtvercové retardéry, které jsou ve městech poměrně časté. Takže si říkám, že kdyby to chlapcům z Anglie vadilo, tak by si auta nedávali ještě níž...

JJ, neboj, jakmile budou pružiny namontovány, tak popíšu jak plusy, tak mínusy. Bude to vrdší, s tím jsem smířen, ale v zatáčkách to bude sedět mnohem více, o vzhledu vozu nemluvě. 75 je pohovka na kolečkách, takže když to bude trochu tvrdší, tak mi to nevadí a přesně jak píše Schizofrenics, trocha opatrnosti při parkování.
Jak už jsem tu psal několikrát, tak pro někoho takové věci nejsou a pro někoho ano. Pokud jsem se tě tím dotkl, tak to je mi líto, ale osobně vyzvávám trochu jiný přístup než se strikně držet toho, že by to tak mělo být, protože to v továrně tak bylo vymyšleno.

Odpovědět