
MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
To si taky myslim. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Občas člověka něco potěší i v práci. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
A i pod vlastním autem...
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Jen abych poznamenal historii "pohřebáčka", tak jsem dokončil peripetie s elektrikou na tažnym.Tam němčour napáchal "rychlosvorky" a elektrikla si dělala,co chtěla.Měl jsem to na ŘJ,ale byly tam studeňáky.
Odešlo mi čidlo "zpátečky" ,tak mi kamarád prodal "kvalitu od Helly"(mosaz).Konektor větší než matka na něm,tak jsem to jemně utahoval 21" a při prd momentu se ustřihlo,byla osa za závitem moc utočená.Tak mi dal od febi (hliník) a to se po pár "zpátečkách" rozpadlo.Tak jsem jej vypodložil a zapertloval,paráda.
Když byl sunanej dekl,obrousil jsem rám přední nápravy a natřel hemeroidem a i trubky k výměníku.
Ještě mě čeká hromada ošetření,ale tohle mě dělalo radost.
Jinak jsem "upravil" sání a bere vzduch od větrání z nárazníku,stačilo povolit dva šroubky a upravut trubici horkovzduškou a vyrobit držák.Je znát v tom horku lepší ochota za plynem.
Odešlo mi čidlo "zpátečky" ,tak mi kamarád prodal "kvalitu od Helly"(mosaz).Konektor větší než matka na něm,tak jsem to jemně utahoval 21" a při prd momentu se ustřihlo,byla osa za závitem moc utočená.Tak mi dal od febi (hliník) a to se po pár "zpátečkách" rozpadlo.Tak jsem jej vypodložil a zapertloval,paráda.

Když byl sunanej dekl,obrousil jsem rám přední nápravy a natřel hemeroidem a i trubky k výměníku.
Ještě mě čeká hromada ošetření,ale tohle mě dělalo radost.

Jinak jsem "upravil" sání a bere vzduch od větrání z nárazníku,stačilo povolit dva šroubky a upravut trubici horkovzduškou a vyrobit držák.Je znát v tom horku lepší ochota za plynem.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Takhle podobně vypadá můj rám taky... co mi vylítal olej z motoru zátkou na vačce... Na rozdíl od tebe to mám na chvíli 
Ečko je parádní, co dodat...

Ečko je parádní, co dodat...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
No je to takto štětkou sice takové humpolácké, ale lepší jak to nechat ohnilé
Rozhodně jsi k autu svědomitější jako já...
Prosím tě, Kubo, mohl bys nějak sepsat a případně i pofotit co a jak jsi se sáním dělal. To by jistě hodně zajímalo nejen mne, ale i hromadu ostatních....
Díky.

Prosím tě, Kubo, mohl bys nějak sepsat a případně i pofotit co a jak jsi se sáním dělal. To by jistě hodně zajímalo nejen mne, ale i hromadu ostatních....

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Michal: Tak to bych nerad,tohle řešení.Ale olej je dobrej na kozervaci,ten se jen tak nespláchne,jen proti otěru nejni tak dobrej.
Trunda: Jo Lukáši,neni to na krásu a stejně na to ještě přijde vosk a dovnitř Rezistin s olejem,tak nemělo cenu se s tim roztírat,ten štětec byl hroznej šmejd.
No úprava je to cestou nejmenšího odporu,nechtěl jsem to nějak hrotit,jen mi šlo o lepší přísun vzduchu a jeho teplotu a to splňuje.Lepší než jak soused,co na Accorda TYPE-R koupil kit od K&N za 14 litrů.Krásnej zvuk,plošší křivka momentu a asi 10 kobyl.
Inu,vymontuje se fitrbox a vyndá pojistkovka vedle a trubice sání je upevněná jen na "jazýčku" s gumovou vložkou,tak to vyškubeš a pošleš dolů.Průdech v nárazníku zaslepuje plastová podložka na dva "samořezy".Trubice se naklopí o 90° dopředu a seřízne našikmo hned za zploštěním,kde je i trubice uprostřed spojená.Pak vzít ocelovou trubku,srazit hranu a trochu zahladit.Na ní nasadit trubici sání a za nahřejvání a zachlazování roztáhnout víc dokulata.Trochu opruz,ale jde to.Začistit hranu.Při daném překlopení jsou teď dírky,kde byla membrána na vypouštění kondenzátu,naklopeny zhruba v úhlu 45° vůči nosíku hned za trubicí.Pak z jackelu 50x20 v průřezu odstraníte dvě strany do L při dýlce cca 100mm a nasadit delší plochou na nosník,kde jsou navařeny dvě volný matice,označíte aby byly co nejvíce na kraji hrany.Pak ohnete kus páskoviny (cca 20X80 mm) v úhlu těch cca 45° a navrtáte 3 dirky podle těch co jsou na trubici sání po ventilku.No a namontujete L držák na nosník a páskovinu na trubici.Lehce přibodujete a vyzkušíte napasování.
Uchycení k nárazníku jsem zatim neřešil,ale nechci do něj řezat,tak zkusim přilepit tavnym lepidlem.
Ale nějak se to nehejbe a je to v pohodě.
Hadice od boxku byla rozšklebená,tak jsem jí oblepil pevnou stříbrnou páskou uvnitř a zvenku a spojil na hraně,drží.
Foka první ukazuje držák trubice a ta poslední,jak to sedí.Chce to doladit,ale za pár hodin práce to stojí.

Trunda: Jo Lukáši,neni to na krásu a stejně na to ještě přijde vosk a dovnitř Rezistin s olejem,tak nemělo cenu se s tim roztírat,ten štětec byl hroznej šmejd.

No úprava je to cestou nejmenšího odporu,nechtěl jsem to nějak hrotit,jen mi šlo o lepší přísun vzduchu a jeho teplotu a to splňuje.Lepší než jak soused,co na Accorda TYPE-R koupil kit od K&N za 14 litrů.Krásnej zvuk,plošší křivka momentu a asi 10 kobyl.

Inu,vymontuje se fitrbox a vyndá pojistkovka vedle a trubice sání je upevněná jen na "jazýčku" s gumovou vložkou,tak to vyškubeš a pošleš dolů.Průdech v nárazníku zaslepuje plastová podložka na dva "samořezy".Trubice se naklopí o 90° dopředu a seřízne našikmo hned za zploštěním,kde je i trubice uprostřed spojená.Pak vzít ocelovou trubku,srazit hranu a trochu zahladit.Na ní nasadit trubici sání a za nahřejvání a zachlazování roztáhnout víc dokulata.Trochu opruz,ale jde to.Začistit hranu.Při daném překlopení jsou teď dírky,kde byla membrána na vypouštění kondenzátu,naklopeny zhruba v úhlu 45° vůči nosíku hned za trubicí.Pak z jackelu 50x20 v průřezu odstraníte dvě strany do L při dýlce cca 100mm a nasadit delší plochou na nosník,kde jsou navařeny dvě volný matice,označíte aby byly co nejvíce na kraji hrany.Pak ohnete kus páskoviny (cca 20X80 mm) v úhlu těch cca 45° a navrtáte 3 dirky podle těch co jsou na trubici sání po ventilku.No a namontujete L držák na nosník a páskovinu na trubici.Lehce přibodujete a vyzkušíte napasování.
Uchycení k nárazníku jsem zatim neřešil,ale nechci do něj řezat,tak zkusim přilepit tavnym lepidlem.

Hadice od boxku byla rozšklebená,tak jsem jí oblepil pevnou stříbrnou páskou uvnitř a zvenku a spojil na hraně,drží.
Foka první ukazuje držák trubice a ta poslední,jak to sedí.Chce to doladit,ale za pár hodin práce to stojí.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Ještě pánové otázka za dva Bludišťáky.Když jsem si hál se sáním a upravoval ty čtyři hadice ,co vedou pod filtrem,aby se nikde nedřeli,tak jsem pod klapkou nahmatal tenhle konektor.Nenašel jsem kam má přijít.Na klapce vše zapojeno a vede od takovýho zakulacenýho konektoru pod klapkou,tam se rozdvojuje svazek a jde někam k zadní hlavě,jakoby zapalování.Je to jen nějaká diagnostická zásuvka třeba na zapalování,nebo mám bádat?Je mi divný,že by tam byl i takovej pěkně pogumovanej krk a jen tak se to tam válelo,kam se zaklepe.
Díky za každou odpověď.Jinak auto běží normálně a nic nehlásí. 


MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tohle už jsem jednou dotazoval a Jarek psal, že to je příprava pro tempomat. Bohužel u našich motorů není přidělání tempomatu taková brnkačka jako u chrochtáku...
Co to je na motoru vlevo od sání? Ten kulatej bazmek s hadičkou já v autě nemám...
Co to je na motoru vlevo od sání? Ten kulatej bazmek s hadičkou já v autě nemám...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Protože Kuba tempomat má a to u klapky je ovládání 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tak v tom případku konektor ai nebude od tempomatu...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Lukáš má recht.Jen mi přjde,že právě takový podtlakový ovládání neni úplně přesný.Je znát,jak to reguluje trochu necitlivě,ale funguje.Jen když jsem to vezl domů,tak se seknul asi ventil,kterej za motorem tohle ovládá a MG dalo full throtle,když jsem byl tak 5m za Fabii,brzdil jsem,ale díky pootevřený škrtící klapce bylo málo podtlaku v posilovači brzd,tak jsem vyšlápl spojku a motor skočil do omezovače a povolil.Od tý doby bez závad,ale já jej zas moc neužiju.Ale jako každej "čechaček" jsem rád,že mám něco jako bonus. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Kámoš měl kdysi nějakou Omegu v automatu, vrtal se ve spínači brzd na pedálu. Jel to projet, zkoušel tempomat a jak se divil, když před stopkou chtěl přibrzdit a automat začal podřazovat a rval ho do křižovatky, prej mu prdel pěkně cvakala 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)


MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Ano je to od tempomatu jsou dva hruhy klapek jedna ma brzdici klapku a na tu je pripojen tento konektor ,ale u tebe neni