Stránka 1 z 2

Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: čtv lis 10, 2016 22:40
od djmicho
Nazdar kluci,
Co vše na to budu potřebovat? ŘJ, tlačítko a co dál? Po dnešním dni zjišťuji, že by se to hodilo pokud to funguje aspoň jako ASR u starších BMW. :)

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: čtv lis 10, 2016 22:43
od lenham3
Tak je potreba cely modul ABS s trakci v te je i ECU a pak nekoho kdo ma origo diagnostiku a povolit ji

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: čtv lis 10, 2016 22:50
od djmicho
Na to stačí TOAF :-D aktivovat si to není problém.. A kabeláž sedí nebo jsou potřeba úpravy? Podotýkám, že mám sociale edition bez přípravy na cokoliv :-D

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: čtv lis 10, 2016 22:55
od lenham3
djmicho píše:Na to stačí TOAF :-D aktivovat si to není problém.. A kabeláž sedí nebo jsou potřeba úpravy? Podotýkám, že mám sociale edition bez přípravy na cokoliv :-D
Tak to asi TOAF nedokaze protoze nedokaze prepsat u jednotek VIN ,dnes jsme z Mirdou zkouseli ruzne veci z origo i z polakem a dokonce polak neco nakopnul a z orosenym celem i zadkem jsme to davali dokupy

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 7:05
od Trunda
No nevím.... Bych se na tenhle typ kontroly trakce vybodl. Je to celkem k ničemu, tedy aspoň podle toho, jak se to tu hodnotilo. To už bych raději dodělal tempomat a nebo Trojblik ;-) Mimochodem mám pořád skladem.
Jojo, TOAF je trošku děravý a pořád čekám, kdy konečně vydají novou radostnější verzi. Ale na samo domo servis je to supr věc.

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 7:35
od KDB
Bych dodělal zadní náhon..... :mrgreen:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 7:56
od schizofrenics
KDB píše:Bych dodělal zadní náhon..... :mrgreen:
Sem taky pro dodělání zadního náhonu :-D Někde na UK foru jsem četl že pokud se za tlačitkovou lištou ve střeďáku skrívá zaslepený konektor je to připrava TC a stačí pouze dokoupit tlačítko a nakodovat, podobně jako u VW. Je to možné ??

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 8:37
od Trunda
Bych neřekl... na UK fórech píšou tuny blbin. Koukni na ABS modulátor a musí to být SRB101301 ... pokud ne, tak ho musíš vyměnit. Ale jinak pro placebo efekt ta rada se zapojením tlačítka určitě stačí :lol:
Mimochodem koukni sem na rozdíl ceny modulátoru s a bez http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001559 .... opravdu si jsi teď jistý, že by angláni do auta montovali jen tak pro případ pětkrát dražší věc, aniž by byla využita? ;-)

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 12:52
od djmicho
Tak zadní náhon by byl nejlepší, bohužel ZT260 kupovat nehodlám kvůli tomu :D .. Jak říkám, pokud to funguje jako ASR u brambory, tak by to na to včerejší náledí nebylo zlý, aspoň by to trošku mírnilo ten nárust krouťáku kolem 1800 otáček, kdy se kola mermomocí chtěli točit rychleji.. Zjišťuji, že na zimní silnici je to auto pěkne na houby, tam kde Nissan hrnul i s letníma stále dopředu, tak MG kvůli těžkýmu rypáku odmítá poslouchat :twisted:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 13:07
od Trunda
Jenže ASR u brambory bude úplně o něčem jiném, když má náhon na zadek. Tady tak slavně to v tomhle případě fungovat nebude. Nechť řekne ten, kdo to má. Ale já tak obecně nemám sympatie k něčemu co si hraje na to, že je to chytřejší jak řidič. ABS v zimě ještě beru, ale něco, co je schopné mě poslat někam jinam, než chci jet, mě prostě děsí ;-)

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 18:10
od AnderN
S tou mizernou trakcí nesouhlasím ... jezdím v létě v zimě už řadu let a prokluzem nemám problém, a to mám automat. Když je rozumné obutí, tak to auto má trakci slušnou. Jediné momenty, kdy jsem viděl zasáhnout kontrolu trakce, tak byly různé snahy o výjezd rozměklé louky nebo výjezd z parkovacího místa poté, co tam auto zapadlo půlmetrem sněhu. Jinak prakticky nepřijde ke slovu, takže bych řekl, že problém bude mezi plynovým pedálem a sedačkou :-)

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: pát lis 11, 2016 20:55
od djmicho
Tak je fakt, že řidič nebudu asi kdo ví jak dobrý, mám najeto tepre 400 tis. Km :wink: možná, že to je tím, že ty nové michelinky mají najeto asi 20km, ale proste to auto neposlouchalo a bylo hrozně nervózní a o necitlivém Abs, které odmítalo auto zabrzdit ani nemluvím :!: nicméně s druhým vozem japonské značky jsem neměl žádný problém si ten sníh užít a udělat si menší rally :twisted: a to mám druhý auto na letních msm:

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: sob lis 12, 2016 1:00
od AnderN
Tvůj nájezd ti neberu, ale zkrátka různá auta s různými motory mají různou citlivost na pohyb plynového pedálu. A to nemluvím o různých převodovkách například. Asi to bude chtít s MG pracovat trochu citlivěji ;)

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: sob lis 12, 2016 5:57
od djmicho
Jestli bereš jako necitlivé zacházení s plynem puštěný plyn a hrabaní na volnoběžných otáčkách při zařazené 2-ce v trošku prudším kopci budiž mir: ale jak říkám druhé auto to vyjelo i na letních.. Dvakrát tomu nepřidají ani ty obrovský 18" zrůdnosti.. Může to být, že ty zimáky byly poprvý na silnici, může to být tím, že je třeba podvozek v prde*i, prostě konstatuju, že se mé MG moc nepředvedlo :wink:
PS: vzhledem k tomu, že jezdím i rally do vrchu na občas slušném umístění, tak bych necitlivou práci s plynem vyloučil..

Re: Dodělání TC (kontroly trakce)

Napsal: sob lis 12, 2016 7:35
od Trunda
Nové zimáky jsou prvních 300 km na zabití, takže to klidně může být. Navíc 225 je na zimu fakt nesmysl a platí jednoduše pravidlo, že čím širší, tím větší pavděpodobnost uklouznutí. Bohužel tohle auto na to není zrovna pro zimní provoz předurčené.

Čím jezdíš kopce? Nechceš pořídit něco kopcožravého z rodiny Rover-MG? ;-)