Fajn

Díky za info.
Koukej... bohužel čas je neúprosný a všechna tato auta jsou prostě stará. Takže je potřeba při pořizování počítat s tím, že bude potřeba věnovat velkou péči vychytání neduhů, které s tím souvisí. Kromě koroze tak třeba v případě ZSa typicky problémy s odpadávajícím čalouněním.
Další fakt je to, že povahově taková sportovně laděná auta většinou projdou rukami nějakého mladého "nenechavce", který se na autě vyřádí se svou představou "tuningu". Takže bude potřeba dost věcí vracet do původního stavu, protože to jsou většinou zásahy spíš ke škodě. Konkrétně u tohoto kusu vidím echt hnusná kola se špatným ET, chromovaná zrcátka, křídlo (kupodivu toho není moc

)
A pak jde o auta, která byla laciná na pořízení, ale bohužel kvalitních servisů nebylo nikdy po ruce mnoho a tak tato auta byla servisována kdekým, kdo nerozuměl a nevěděl jak řešit drobná specifika, což se pak stává osudným. Konkrétně třeba u ZSa si takový mechanik řekne "jó, to je vlastně Rover 45, tak šup tam s dílem". Jenže protože to je MG, tak on ten díl je ve skutečnosti jiný, jinak dimenzovaný. Anebo jednoduše místo aby se posnažil a díl si nechal poslat z UK, tak danou věc nějak zbastlí. Tedy tato auta bývají kolikrát plná různých bastlů.
Tedy, při pořizování by bylo pro Tebe asi nejlepší si sebou k autu vzít někoho z našich mechaniků a tím se vyvaruješ závad a nedostatků u věcí, které jsou specifické. Konkrétně na tento motor (KV6) se hodí jít s diagnostikou a hned ověřit stav VIS motorků a když budou špatné, tak se dá vyjednávat o ceně. Navíc zkušený mechanik podle zvuku odhadne, co bude vyžadovat motor za údržbu. Konkrétně KV6 bych se vyvaroval kusu s motorem, kde budou pod víkem ventilů letité úsady. To je pak lepší počítat s nákupem motoru do zásoby.
Tento kus nevypadá na první pohled zle, ale tím, že je tam několik věcí, které nejsou v původním stavu, tak je potřeba být opravdu obezřetný na skryté věci.
Jinak je to velice živé auto s vynikajícím podvozkem a zvuk motoru je návykovka, která se neomrzí

Autu je potřeba ale odpustit slabší kvalitu interiéru a typické problémy s praskajícími klikami. To jsou holt neduhy poplatné tomu, že původní konstrukce auta pochází z poloviny 90. let
