Stránka 1 z 1

MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: sob zář 29, 2018 8:34
od Randal
Ahoj všem tak se mám. Klepání motoru jsem vyřešil novýma rozvodama, ale ztrácím olej i vodu (bohužel nikde nic neteče).

Olej dolévám tak 2-3 litry na 1000km. Vodu ztrácím neuvěřitelnou rychlostí každých 100km dolévám tak 2-3 litry vody.
Zajímalo by mě jestli je obojí stejná závada, na sebe navazující a nebo to jsou dvě různé závady.
Olej bych klidně dál doléval, ale ta voda s antifreezem to nedám. Říkám si jestli by nepomohlo alespoň vyměnit těsnění pod hlavama nechat vybrousit a doufat že se příznaky zmírní.

Probíral jsem to s třema servisama vč. p. Maredy a Zakar a všichni řekli, že se nevyplatí opravovat, že mám vyměnit motor, ale rád si přečtu i další názory :)

Auto miluju a pokud to je jediný dobrý řešení budu shánět motor, ale nechci skončit s tím samým v bledě modrém.

Případně nemáte někdo někde ulitý motor? :D

Množství emulze pod víčkem, ve vaně emulze zatím není.
https://photos.app.goo.gl/Lii1KfPQXHuSPP9J8
https://photos.app.goo.gl/gDKJ5DTAAv79jxFx9

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: sob zář 29, 2018 13:32
od Trunda
Moc nerozumím tomu, proč doporučovali vyměnit motor. Vždyť je evidentní, že je problém s těsněním, neměl bys s tím jezdit a těsnění vyměnit. Teď samozřejmě bude potřeba udělat i očistu motoru od "kapučína".

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: sob zář 29, 2018 13:57
od djmicho
voda jasný - těsnění, olej tak úplně jednoznačnej není viz můj motor Trundo :) to by pak opravdu vyšlo levněji hodit jiný... samozrejme levnější špás je zkusit vyměnit těsnění
PS: jestli se ti to kapučíno dostane na vačky tak se vydřou a bude po nich ;) takže fakt nejezdit a řešit

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: sob zář 29, 2018 17:27
od Pítrs
Řekl bych, že než se to "kapučíno" dostane na vačky, tak nejdřív projde klikovkou a ojnicemi a to je mnohem horší.
S chladící kapalinou v oleji tak jako tak rozhodně nejezdit a radši to odvézt odtahovkou.

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: sob zář 29, 2018 20:51
od Zakar
Zabývat se motorem,který má spotřebu oleje 2 - 3 l na 1000 km je hloupost. Samozřejmě,že vyměnit těsnění hlav není problém.

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: ned zář 30, 2018 20:23
od lenham3
tak nejak pokud to zere tolik oleje tak to neni tesnenim ale pisty,vlozky krouzky oprava se nevyplati ,vymenit motor
Motor 25K mam

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: pon říj 01, 2018 7:43
od Trunda
Dobře.... ale pro zajímavost bylo by pěkné vidět tlaky na válcích. Už jen pro porovnání.

Re: MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění

Napsal: pon říj 01, 2018 12:30
od djmicho
Kupodivu má KV6 dobrý tlaky i s kroužkama na kaši :) respektive v toleranci... jako když byl nedávno výprodej u rimmerů, tak by se GO i vyplatila :lol:
- olej. čerpadlo 12 liber
- vložky po 5 librách atd...