MG ZT-T 190 Hlava / Těsnění
Napsal: sob zář 29, 2018 9:34
Ahoj všem tak se mám. Klepání motoru jsem vyřešil novýma rozvodama, ale ztrácím olej i vodu (bohužel nikde nic neteče).
Olej dolévám tak 2-3 litry na 1000km. Vodu ztrácím neuvěřitelnou rychlostí každých 100km dolévám tak 2-3 litry vody.
Zajímalo by mě jestli je obojí stejná závada, na sebe navazující a nebo to jsou dvě různé závady.
Olej bych klidně dál doléval, ale ta voda s antifreezem to nedám. Říkám si jestli by nepomohlo alespoň vyměnit těsnění pod hlavama nechat vybrousit a doufat že se příznaky zmírní.
Probíral jsem to s třema servisama vč. p. Maredy a Zakar a všichni řekli, že se nevyplatí opravovat, že mám vyměnit motor, ale rád si přečtu i další názory
Auto miluju a pokud to je jediný dobrý řešení budu shánět motor, ale nechci skončit s tím samým v bledě modrém.
Případně nemáte někdo někde ulitý motor?
Množství emulze pod víčkem, ve vaně emulze zatím není.
https://photos.app.goo.gl/Lii1KfPQXHuSPP9J8
https://photos.app.goo.gl/gDKJ5DTAAv79jxFx9
Olej dolévám tak 2-3 litry na 1000km. Vodu ztrácím neuvěřitelnou rychlostí každých 100km dolévám tak 2-3 litry vody.
Zajímalo by mě jestli je obojí stejná závada, na sebe navazující a nebo to jsou dvě různé závady.
Olej bych klidně dál doléval, ale ta voda s antifreezem to nedám. Říkám si jestli by nepomohlo alespoň vyměnit těsnění pod hlavama nechat vybrousit a doufat že se příznaky zmírní.
Probíral jsem to s třema servisama vč. p. Maredy a Zakar a všichni řekli, že se nevyplatí opravovat, že mám vyměnit motor, ale rád si přečtu i další názory

Auto miluju a pokud to je jediný dobrý řešení budu shánět motor, ale nechci skončit s tím samým v bledě modrém.
Případně nemáte někdo někde ulitý motor?

Množství emulze pod víčkem, ve vaně emulze zatím není.
https://photos.app.goo.gl/Lii1KfPQXHuSPP9J8
https://photos.app.goo.gl/gDKJ5DTAAv79jxFx9