Pokud jsi sám mechanik, tak pak jsem v klidu

Žádné z nich mi nic neříká, ale mě by oslovil opravdu jen tu ten -
https://auto.bazos.cz/inzerat/138613080 ... ajitel.php
Ostatní na mě působí už moc jetě.... a tu toto je výbavově to samé, co mám já. Takže výbavou fajn
No.... jako.... težké o tom mluvit. Ale realita je taková.... hypoteticky já bych na prodej tu takové modré měl. Ale je otázka, jestli by o to byl vůbec zájem a má smysl to prodávat.
Moje má zánovní motor (cca 100 tis. km), spojková sada včetně dvouhmoty téměř nové, nový chladič. Motor nežere ani olej, ani kapalinu, jede krásně, tiše, VISy fungují, jsou repasované, ale asi by bylo lepší koupit z Číny nová serva. Převodovka chrastí, zřejmě ložiska na hnací hřídeli jsou KO a synchrony jsou už taky dost mizerné, takže ta je asi na výměnu, bo ta má cca 430 tis. km - ano, tolik má moje ZTT na hrbu

. Podvozkově bez jakékoli vnímané vady (zadní tlumiče nedávno měněné). Výfuk zadní díl origo už chce vyměnit - je na poslední vrstvě plechu, kterou už jsem místy musel vyvařit. Karoserie, prahy přísahám nikde žádný puchýř, ale v prazích už určitě uvnitř nějaká zkáza bude započata, sic nic dramatického

Jo pravda - klasicky přední lem kapoty má klasicky už puchýřky, takže jsem kecal

Interiér nijak nedoprasený, nikde nic prasklé, vrtané, vše naprosto tak, jak vylezlo z továrny, ale stropní tapec už v kufru padá, boční jsou odfouklé, sic ne nijak škaredě, že by to uživatele tankovalo. Sedačky vcelku hezké, šoférova klasicky prodřená alcantara a prasklé koženkové boky. Všechno vybavení funguje a krom utrhnuté jedné strany kapsy zezadu na spolujezdcově sedačce tam není nic poškozeného. Volant na ty kilometry není ještě nikde prošoupaný a esteticky ne nijak hnusný.
Exterier je ale bída.... 430 tis. km a asi dva roky někde v bazaru jsou znát. Různé důlky, promáčklinky. Prahové lišty jsou už přelakované zpět do barvy, rámeček kolem zadní SPZ už ale zase pelichá. Loupe se lak na kapotě, střeše, blatnících. Přední nárazník je po zabití srny slepený tak, že může klidně dál zabíjet, ale ze dvou metrů už moc krásy nenadělá. Jinak do auta nikde aktuálně nezatéká, všechna místa jsou průběžně hlídaná a opečovávaná (včetně přetmelení střešního žlábku). Většina plechových sloupků na dveřích je vyměněna, nebo je mám koupené.
Kola letní origo 18", barva na nich už místy slezla na základ. Zimní mám zde vzácná a obecně nedostupné origo MG 17", ale logicy slušně napadená oxidací hliníku pod barvou.
Shrnu-li to.... ZTT v technicky zachovalém stavu na ty kilometry, motoricky bez vady, kosmeticky celkově dost smutné. Ale na celkouvou renovaci naopak možná super, protože opravdu na karoserii nikde není žádná rozjetá koroze. ..... kurnik ale na tohle celolak v téhle perleťové barvě, to bude darda!
Takže.... ano, já bych doporučoval nekupovat moje, ale vzít to z toho inzerátu

A tak jsem tu aspoň zas rozepsal x věcí, co na takovém autě se řeší.