Stránka 1 z 5
koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 9:00
od TomasH
Zdravím všechny fanoušky a majitele MG a Roverů.
Měl bych několik dotazů a byl bych moc vděčný, pokud mi je pomůžete zodpovědět.
Chtěl bych si koupit MG ZT ... v benzínu a v manuálu .... zhruba cena 120 - 220.000 Kc podle stavu.
Je mi asi jedno zda sedan či kombi. (sedan má nádhernej zadek, kombi je zase praktické)
Tohle auto mne učarovalo a jeví se mi jako skvělý poměr cena/výkon.
a) jaký by jste doporučili motor? (nejraději bych zadokolku V8, ale těch je děsně málo a stojí vždy více než 400 tisíc...

)
Takže se mi jako favorit jeví V6 2,5 .... jak je spolehlivý? Nebo je lepší 1,8T?
b) Na co bych měl u tohoto modelu (ZT) dávat při koupi specielně pozor? (když pominu běžná pravidla při koupi jakéhokoliv ojetého auta)
c) Nechápu, že když Rover/MG skončil výrobu někdy v polovině roku 2005 ... že se na prodej objevují třeba auta z roku 2006 ... ?
Když koupím třeba r.v. 11/2005 .... budu mít MG vyrobené stále v Anglii, nebo už v Číně?? Viděl sem dokonce Rovera z roku 2006 ve V8 ... ten se přece nakonec s tímto motorem nevyráběl ne?
d) Liší se nějak roky výroby co do spolehlivosti?
Díky předem
Tomáš
Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 9:14
od Tommi_82
2006 je proto, že se uvádí datum uvedení do provozu a ne datum výroby. Rover 75 V8 se vyráběl, takže to není žádná fata morgana, jen to není uplně obvyklá verze R75.
Osobně pokud benzín, bych bral 1.8T(nejideálnější poměr spolehlivost, výkon , spotřeba), pak 1.8 pak 2.0V6 a 2.5V6 až na posledním místě, ne kvůli spotřebe ale hlavně kvůli prouchovosti(spolehlivosti) která podle mýho jasně hraje v neprospěch 2.5V6. Pokud jsi fajnšmekr tak si kup tu V8.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 9:18
od Tommi_82
1.8 mívá problémy, ale rozhodně se ti nerozsype na hromádku jako 2.5 KV6
Když koupíš Rover 75 bude vždy vyroben v Anglii. Když koupíš MG ZT bude vždy vyrobeno v Anglii.
Čínský ekvivalenty se jmenujou Roewe 750 a MG7.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 9:24
od Tommi_82
Všeobecně řečeno o motorech Rover, spolehlivost vůči datu výroby se moc výrazně neměnila, bohužel se po celou dobu výroby nepodařilo odladit zcela některé dětské nemoci. Hraje tam roli jen věk motoru v pohledu zachovalosti(mladší motor bývá většinou zachovalejší než starší).
Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 9:38
od TomasH
Díky moc ... jdu koukat po inzerátech.

Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 12:29
od Petr.stefl
Zkus se podívat na MG ZS po faceliftu,jestli by se ti nelíbilo.Nedávno jsme řešili že má stejnej motor jako v MG ZT 2,5 V6,ale na ZS-u se kupodivu nekazí!Tam by ses motoru vůbec nemusel bát a vzít krásně brumlající V6,pokud teda nechceš tu V8

.
Pokud chceš MG,tak to znamená,že chceš zábavu a se ZS jí dostaneš víc než s těžkým ZT,ale to je jen názor.
Mám tady jeden příklad
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Zbytekama peněz ho můžeš zušlechtit kvalitním doladěním.Mám tím namysli,originální 17"kola(v inzerátu má jen 16")sportovní brzdy EBC.Duplex výfuký potrubí XPOWER.Sportovní sání K&N.A peníze máš utovený hned
Jo a seženeš ZS-o možná rychleji a v lepším stavu než ZT.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: sob úno 05, 2011 17:44
od Trunda
Jojo... skoda ze jsi neprojevil zajem o V8 tak pred rokem

Byla tu na prodej za polovicni cenu a v paradnim stavu...
No ja bych zas tak moc spiny na 2,5 V6 neplival.... spis je v takove motorizaci potreba najit malo jety kus s nejlepe RoverMG servisem...
Co se tyka te V8, je to stary motor z Mustangu, ma dva ventily na hlavu, takze zadny zazrak... proste stara skola, ale zato spolehlivy a chytajici za srdce

takova klasika... najdi si na youtube nejaka videa a poslechni zvuk

... upozornuji ale na to, ze s hooodne lehkou nohou zere okolo 13,5 litru, ale tezko jezdit tak lehko... takze realita je nekde okolo 15 litru

proste neni to motor pro kde koho... Co se tyka povozeni, tak je to lahoda... najdi si video se ZT v TopGear... ma cca 410Nm takze i pres slabych 260 koni to tahne hodne silne.... tu je moje recenze
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f ... &start=150 - nekde uprostred.... a tu kukni na moje fotky
https://picasaweb.google.com/lukastrune ... x-GE9drEDg#
Edit: Ted koukam na nabidky a je to fakt bida... moc jich teda neni.... byvavalo lepe....
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 8:41
od TomasH
To Petr: Díky za komentáře. ZS asi ne ..to je vlastně stará převlečená Honda Civic ne z doby když spolupracovala s Roverem? Potřebuju auto větší. V současné době mam Hondu Accorda r.v 96 ale protože mi ho nabourali, a oprava by stála víc než auto, koukam po náhradě. A s tou V6 je to zvláštní, možná je teda v ZT nějak nevhodně uložená? Každopádně když se člověk o motor stará, neměly by s ním být nějaké veliké problémy.
To Trunda: jj, já sem už V8 i V6 nastudoval nejen na youtube

, ta spotřeba by mi až tak nevadila, pokud by pořizovací cena auta byla 200 ...

ale dát do toho 400 je pro mne už nereálné. To že je ta V8 prehistorickej motor pamatující ještě Indiány je mi známo, ale ten zvuk je skutečně návykovej. na recenzi jsem mrkl, super.

A to auto, to je fakt nádhera... ještě navíc tahle barva... to si člověk ucvrnkne do kalhot sotva to vidí ...
JJ... teď moc nabídky nejsou, a pokud jsou přijde mi to nějak cenově nereálné... no třeba se něco objeví ..
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 8:47
od Tommi_82
Jojo kdybys ho měl od nova a staral se jak je třeba, tak by neměl s V6 být problém. Problém je ten že už dost lidí koupilo kus o kterej bylo pečováno nevhodně a teď ho maj někde vzadu v garáži jako prolízačku pro pavouky. Však stačí pročíst diskuse tady na klubu v sekci R 75.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 9:07
od TomasH
Jj, je to tak. Atrakci pro pavouky bych nerad.
Koukal jsem na ty 1,8 a 2,0 ... ale není to moc výkonné... rád bych zase poskočil o kousek výš (ten Accord má 130k) ... zvláště když je to ZT určitě těžší ... tak mi ta V6 přiška výkonově akorát (190k).
Po kolika kilometrech se mění u těhle motorů olej? Já mam s japoncema zkušenost po 10.t ... a nikdy s motorama nebyl problém.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 9:29
od Tommi_82
Max 20 tis. Indikátor se resetuje na 25 tisíc km, ale ubývá to rychleji podle stylu jízdy, četnosti startování atd. Každopádně u těch V6 se někdy stane že se vysypou právě po výměně oleje, takže to chce najít takovej kompromis, ani ne zbytečně často ani zbytečně trápit na starej olej.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 9:34
od Keksin
A hlavně tam dá to co tam patří podle specifikace.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 9:46
od TomasH
Jj... samosebou se autu musí dávat to co tam patří dle výrobce.
Našel sem tohodle Rovera...vypadá moc dobře... jen mne trápí že to není MG ... přeci jen... jsem spíše sportovněji zaměřen..než na komfort...
Ale je to moc hezkej kus.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Píše tam" "Rover 75 Sportmodell" ... takže existovaly 75-ky ... upravené do sportovna? Myslím třeba tužší tlumiče, jiné pružiny, případně navíc stabilizátory... ??
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 10:07
od max80
.
Re: koupě - MG ZT
Napsal: ned úno 06, 2011 10:12
od TomasH
tak to je divné jestli tam visí už půl roku ... ale na druhou stranu... 75-ky nebo ZT se co sem stačil pochytit - prodávají docela těžko, málokdo je ochoten koupit auto značky co už neexistuje. Takže to by taky mohlo být vysvětlení.