MG ZT260 kúpa
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
MG ZT260 kúpa
Zdravím všetkých. Bracho nasiel ZT mk2 260 na predaj. Auto sa mu páči ale potreboval by vedieť dáke veci.
1. Ako je to z náhradnými dielmi? ceny (normálne / vysoké)
2.Ako je natom spotreba?
3.Ako je natom spolahlivosť a kazovosť tohto modelu?
4.Ako je natom dynamika jazdy a tvrdosť podvozku?
ďakujem za odpoveď. Viem že tu bol jeden majiteľ ZT260, ale neviem či sem ešte chodí.
1. Ako je to z náhradnými dielmi? ceny (normálne / vysoké)
2.Ako je natom spotreba?
3.Ako je natom spolahlivosť a kazovosť tohto modelu?
4.Ako je natom dynamika jazdy a tvrdosť podvozku?
ďakujem za odpoveď. Viem že tu bol jeden majiteľ ZT260, ale neviem či sem ešte chodí.
Re: MG ZT260 kúpa
Majitel sem obcas chodi, ale ja jsem se kolem toho auta taky pohyboval, dokonce aj v nem jsem se pohyboval, tak snad neco k tomu taky vim....
1) Nahradni dily jsou ve velke casti shodne s Rover 75 (karoserie, z casti asi i podvozek), takze ty jsou dostupne v poho a ceny samozrejme odpovidajici one kategorii.... kolem motoru - nevim jak jsou sehnatelne, ale motor je shodny s Ford Mustang 4. generace (GT's 4.6 L V8), kterych tu tolik nejezdi.... ale myslim si, ze z USA pujdou dily sehnat za hubicku... a nebo pak shanet v anglii treba na rimmerbros.co.uk .... kazdopadne motor je stara skola a je o nem znamo, ze vydrzi bez vaznych problemu jezdit veky... zadni podvozek je mam takovy pocit odvozeny z Land Roveru...
2) Spotreba ... co vim, tak pri hodne klidnem jezdeni se dalo i za 12 litru.... kdyz se jezdi dynamicteji tak 15 - 17 - infinity .... motor je jeste se dvema ventilama na hlavu, bez odpojovani valcu a dalsich ekonomickych serepeticek, takze spotreba se u tohohle auta neda moc hrotit - proste to zere aj deti u silnice
3) Jak jsem psal, motor vydrzi veky.... samozrejme za predpokladu, ze dostava to co ma. Ostatni tak zhruba stejne jak petasedma.... vic se asi dovis na UK forech... Donutil to auto nemel tak dlouho, aby mel vetsi zkusenosti...
4) Vse se odviji od brutalniho krouticiho momentu... hrabe a hrabe a hrabe.... do sedacek tlaci i ve dvoustovce, ale tak sametove... neni to supersport, je to spis sportovni limuzina, takze se chova podle toho... ackoli, vzhledem k manualnimu razeni, velmi dobre naladenemu podvozku, brzdama AP-Racing se s autem da uzit dost legrace... a diky kroutaku neni problem sem tam zatacku prodriftovat .... co treba vadilo me osobne, tak nemoznost vypnout ABS .... pri pozdnim brzdeni byl smitec konec, protoze auto ma tezky predek, tvrdy podvozek a tak se ABS sepne raz dva.... takze lepsi bylo nez slapnout na brzdu dupnout na plyn a projet zatacku smykem .... jinak tvrdost si myslim je takova snesitelna - neni to tak, ze bys mlatil hlavou o strop, ale auto ma urcite radeji hezci silnice.... po silnicich mezi dedinama je potreba jet opatrne...
... to jsou moje postrehy .... vic asi rekne Donutil
1) Nahradni dily jsou ve velke casti shodne s Rover 75 (karoserie, z casti asi i podvozek), takze ty jsou dostupne v poho a ceny samozrejme odpovidajici one kategorii.... kolem motoru - nevim jak jsou sehnatelne, ale motor je shodny s Ford Mustang 4. generace (GT's 4.6 L V8), kterych tu tolik nejezdi.... ale myslim si, ze z USA pujdou dily sehnat za hubicku... a nebo pak shanet v anglii treba na rimmerbros.co.uk .... kazdopadne motor je stara skola a je o nem znamo, ze vydrzi bez vaznych problemu jezdit veky... zadni podvozek je mam takovy pocit odvozeny z Land Roveru...
2) Spotreba ... co vim, tak pri hodne klidnem jezdeni se dalo i za 12 litru.... kdyz se jezdi dynamicteji tak 15 - 17 - infinity .... motor je jeste se dvema ventilama na hlavu, bez odpojovani valcu a dalsich ekonomickych serepeticek, takze spotreba se u tohohle auta neda moc hrotit - proste to zere aj deti u silnice
3) Jak jsem psal, motor vydrzi veky.... samozrejme za predpokladu, ze dostava to co ma. Ostatni tak zhruba stejne jak petasedma.... vic se asi dovis na UK forech... Donutil to auto nemel tak dlouho, aby mel vetsi zkusenosti...
4) Vse se odviji od brutalniho krouticiho momentu... hrabe a hrabe a hrabe.... do sedacek tlaci i ve dvoustovce, ale tak sametove... neni to supersport, je to spis sportovni limuzina, takze se chova podle toho... ackoli, vzhledem k manualnimu razeni, velmi dobre naladenemu podvozku, brzdama AP-Racing se s autem da uzit dost legrace... a diky kroutaku neni problem sem tam zatacku prodriftovat .... co treba vadilo me osobne, tak nemoznost vypnout ABS .... pri pozdnim brzdeni byl smitec konec, protoze auto ma tezky predek, tvrdy podvozek a tak se ABS sepne raz dva.... takze lepsi bylo nez slapnout na brzdu dupnout na plyn a projet zatacku smykem .... jinak tvrdost si myslim je takova snesitelna - neni to tak, ze bys mlatil hlavou o strop, ale auto ma urcite radeji hezci silnice.... po silnicich mezi dedinama je potreba jet opatrne...
... to jsou moje postrehy .... vic asi rekne Donutil
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
Dík za odpovede. Čítam aj UK fóra a keďže som majitel ZS tak poznám aj dáke stránky z náhradnými dielmi.
No brácho to chce ako každodené auto a chcel by časom dať kenne-bell kompresor. Taktiež by ho chcel prebehnúť aj na okruhu zopárkrát za sezónu.
No brácho to chce ako každodené auto a chcel by časom dať kenne-bell kompresor. Taktiež by ho chcel prebehnúť aj na okruhu zopárkrát za sezónu.
Re: MG ZT260 kúpa
.... no to se mi na tom aute libi, ze motor se tam da upravovat dohaleluja.... s tim kompresorem se mi to taky libi - velmi jednoduchy zpusob jak pridat kobylky... ale v takovem pripade se vubec neptej na spotrebu. Clovek, ktery chce denne jezdit s takovym autem nesmi hledet na to, kolik ho stoji benal... protoze pro nas bezne smrtelniky by takova spotreba u denniho jezdeni byla likvidujici
.... mimochodem, bylo to auto, s kterym se u benzinky nedalo zastait bez toho, aniz by za tebou neprisel nejaky typek a neptal se co to ma za motor .... ten zvuk je na tom auto asi to nejlepsi.... vzdycky kdyz Donutil projel kolem naseho, tak jsem si uzival ten randal
.... mimochodem, bylo to auto, s kterym se u benzinky nedalo zastait bez toho, aniz by za tebou neprisel nejaky typek a neptal se co to ma za motor .... ten zvuk je na tom auto asi to nejlepsi.... vzdycky kdyz Donutil projel kolem naseho, tak jsem si uzival ten randal
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
Jasne ale tak ta spotreba je orientacna iba aby clovek vedel s cim ratat- lebo to si moze kupit potom aj evo na normalne jazdenie. Na uk stranke som sa docital ze spotreba po instalaci kompresora sa velmi nezemnila - vykon 385-400k. Zaujimalo by ma ako to ide oproti M5 e39 400k.
Re: MG ZT260 kúpa
.... uprimne.... pokud chce porovnavat s jinyma autama, tak to at si ZT nekupuje... neni to urcite auto, kde by sis rikal jak skvele jsi koupil. Tohle auto je pro fansmejkry... pro ty, kdo umi docenit myslenku, ducha... jak zacnes porovnavat techniku, vykon, parametry, tak samozrejme ztroskotas, protoze tohle auto na to nikdy nehralo... Technologicky je to mutant, ktery ve sve dobe byl o dva kroky pozadu za konkurenci.... kdo ho chce mit, musi si ho zamilovat
.... mimochodem pochybuju, ze spotreba nebyla o dost vyssi... mozna v pripade, ze s tim jezdi zlehka.... 140 koni navic si logicky musi vzit vic benalu....
.... mimochodem pochybuju, ze spotreba nebyla o dost vyssi... mozna v pripade, ze s tim jezdi zlehka.... 140 koni navic si logicky musi vzit vic benalu....
Re: MG ZT260 kúpa
Trunda to má ve voku,dobře jsem ho zaškolil.Někdy se mě po něm zasteskne,ale moc dlouho to netrvá.Ještě mě po něm zbyly ty brutální rezonátory od Magnaflowu origo Mustang
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
no skor ide oto ze take auto tu len tak nevidiet , tak ako moje, nechce tuctove auto. Ale tak treba auto porovnavat aby sa clovek rozhodol za a proti, ale ani s tym kompresorom to neni bohvieco na zrychleni. Problém hlavne asi s trakciou, a vzadu uzke gumy. No v každom prípade sa asi pôjdeme pozreť naňho. a skúsiť ho. Diky za rady. Je mi jasné že motor je z doby dinosaurov. 4,6L-260k ??? to je este menej ako z mojho predpotopneho KV6 -177k. Díky za rady a postrehy
Re: MG ZT260 kúpa
... jasny, ale on ten motor zas je diky te jednoduchosti mene nachylny na vady a snese opravdu hodne... neni to proste takova motorovka jak bavoracky V8, ale ten americky charakter ma taky cosi do sebe .... urcite bezte okouknout ale bacha! ... chytne vas za srdce
Re: MG ZT260 kúpa
Nevidím důvod pokládat KV6 za předpotopní - asi si pleteš dohromady atmosférické a přeplňovné motory. 180 koní z atmosféry 2.5l s dobrým průběhem momentu je papírově dobrá hodnota i dnes. O tom, jak jsou pomršené charaktery motorů normami Euro 4 a 5 nemluvě.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
177 z 2,5 je na dnesnu dobu dost??? bmw z 2,0 ma 170k, bmw 325 - 192k. Dobra hodnota vykonu je nad 100k/L o euro 4,5 nikdo nepise (hlavne 5 ka zabila diezle), jedine co zachranuje to ZS ko je nizka hmotnost. Zato ze tu mame vsetci radi tuto znacku nemusime mat klapky pred ocami, motory v autach boli zastarale ked ich spustaly, KV6 je z 80 tych rokov z 825. A v dnesnej dobe uz pomaly atmosfera s objemom nad 2,0L neexistuje(česť výnimkám).
To je mi jasné že sa zamilujeme do toho ZT260. Veď uvidíme. Auto más síce uz 115 000km pricom v UK uz doporucujú v takých km výmenu dielov motora pri instaláci kompresoru. Cena kompresoru 10 000e... Kazdopádne diky za rady.
To je mi jasné že sa zamilujeme do toho ZT260. Veď uvidíme. Auto más síce uz 115 000km pricom v UK uz doporucujú v takých km výmenu dielov motora pri instaláci kompresoru. Cena kompresoru 10 000e... Kazdopádne diky za rady.
Re: MG ZT260 kúpa
No KV6 sice nebyl zadny zazrak, ale to taky nebyl motor konstruovany k ucelu honeni koni.... resp. nelze posuzovat to, jestli je motor dobry a vyhodny jen v meritku vykon/cena...
.... mimochodem motor byl uveden v roce 1996 v r825 .... do te doby se tam daval hondi sestivalec....
.... mimochodem motor byl uveden v roce 1996 v r825 .... do te doby se tam daval hondi sestivalec....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
Tady bych rád trochu upřesnil informace stran těch údajů o BMW ... připadá mi, že tak jako mají někteří růžové brýle co se týká MG/Rover, tak jiní mají zase růžové brýle ohledně BMW. Řeč bude o řadách 3 (E46) a 5 (E39) ze srovnatelných let výroby. Takže:
1. Motor v modelech 320i/520i, který zmiňuješ, tak je řadový 6-válec o objemu 2,2 litru (125 kW / 170 PS @ 6250 rpm / 210 Nm @ 3500 rpm).
2. Pozdější 320i měla řadový 4-válec 2,0 l (110 kW / 150 PS @ 5900 rpm / 190 Nm @ 3500 rpm).
3. BMW 325i/525i byl opět řadový 6-válec, tentokrát 2,5 l (141 kW / 192 PS @ 6000 rpm / 245 Nm @ 3500 rpm).
Pro srovnání KV6:
Nemyslím, že ty parametry jsou tak nesrovnatelné. Dvoulitr má naprosto shodný výkon jako dvoulitr (4-válec) v BMW. Mnichovská 2,2 l je někde mezi KV6 2,0 a 2,5 a ten dvaapůllitr je výkonově také srovnatelný, zejména ten v MG ZT. O něco horší dynamika R75 oproti BMW 3 je dána rovněž tím, že R75 je větší a těžší než řada 3. Také motory KV6 je potřeba o něco více točit, jelikož dosahují maxima momentu ve vyšších otáčkách.
1. Motor v modelech 320i/520i, který zmiňuješ, tak je řadový 6-válec o objemu 2,2 litru (125 kW / 170 PS @ 6250 rpm / 210 Nm @ 3500 rpm).
2. Pozdější 320i měla řadový 4-válec 2,0 l (110 kW / 150 PS @ 5900 rpm / 190 Nm @ 3500 rpm).
3. BMW 325i/525i byl opět řadový 6-válec, tentokrát 2,5 l (141 kW / 192 PS @ 6000 rpm / 245 Nm @ 3500 rpm).
Pro srovnání KV6:
Kód: Vybrat vše
+---------------+----------------------------+-------------------+
| Objem | Výkon | Moment |
+---------------+----------------------------+-------------------+
| 2,0 | 110 kW / 150 PS @ 6500 rpm | 185 Nm @ 4000 rpm |
| 2,5 | 130 kW / 177 PS @ 6250 rpm | 240 Nm @ 4000 rpm |
| 2,5 pro MG ZT | 140 kW / 190 PS @ 6500 rpm | 240 Nm @ 4000 rpm |
+---------------+----------------------------+-------------------+
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT260 kúpa
E60 je o generaci novější auto (2003-2010), R75 (podvozek) vychází z E39 (1995-2003).