Motor 2,5 V6

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Motor 2,5 V6

Příspěvek od schizofrenics » úte črc 24, 2012 17:32

Zdravím pánové ,chci pořídit něco na denní ježdějí a mělo by to být MG-ZT .
V naftě nesehnatelné takže jedině motor v nadpisu.
Snažil jsem se něco pročíst a k tomuto motoru jsou dost rozporuplné informace , tak jak je to mam čekat že se to za chvilku vysype nebo jsou to jen fámy ?
Problém je všichni uvádějí že se to sype kolem Cca 150t. km a to je nájezd většiny co se prodavaj , pokud beru spolehlivé prodejce.
Tak at nedám par km a nesháním novej motor .
Další věc je že bych to asi v tomto případě hodil do plynu ,takže má někdo praktickou zkušenost?
Nebo se na to vy.... a koupit 75tku v naftě a hold si to na to ZT přestavět ,dělal někdo ?
Možná blbost ale prostě ho chci a musím ho mít at už tak nebo tak :-)
Jen doplním že sedan v každém případě :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Trunda » úte črc 24, 2012 23:31

http://otomoto.pl/osobowe/mg/zt///olej-napedowy
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... els=DIESEL

.... prijde mi to jako dostatecne siroka nabidka ;-) Staci si jen vybrat.... jinak kdyz uz kus s V6 tak jedine se zarucenou historii, coz znamena nekupovat v CR.... leda kusy, ktere maji mapovatelnou historii na klubu, coz je treba tento http://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/zt ... oFrom=list
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od schizofrenics » stř črc 25, 2012 15:45

No myslel jsem spíš u nás , já si to dovézt nejsem schopen a pokud mi to sem někdo doveze ještě si na to napaří za dovoz a samo šetříme že:-)
Nechce se mi do toho dát víc než kilo ....
Nikdo nemá zkušenosti s plynem spolu s tímto motorem ?

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Keksin » stř črc 25, 2012 16:14

schizofrenics píše:Nikdo nemá zkušenosti s plynem spolu s tímto motorem ?
Pokud chceš víc informací, tak zavolej Mirdovi 604 544 154, on má sice 2.0 V6, ale LPG tam má už tisíce a tisíce km. Pokud bych chtěl do Rovera/MG plyn, tak volám Mirdovi.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Trunda » stř črc 25, 2012 17:30

... no tak jestli mas kilo na MG ZT 190, tak si nech zajit chut.... ano, koupis ho, ale nebude provozuschopny, protoze bude vyrujneny a motor taky bude mit pred smrti, takze bude vyzadovat investice dejme tomu za takovych 40 kapru. Jinak kdyz se popidis, tak te dovoz vyjde treba na deset kapru, coz neni moc... nicmene asi si nech zdat o tom, ze bys koupil dobry kus tu v CR a jeste za tak malo penez.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 17:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od klevis » stř črc 25, 2012 17:48

... no tak jestli mas kilo na MG ZT 190, tak si nech zajit chut.... ano, koupis ho, ale nebude provozuschopny- blbost hi: Je to jen o tom jak moc hledáš a sháníš. Švárovo mg ztt i s plynem vyšlo pod kilo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Trunda » stř črc 25, 2012 18:10

.... ale to zrejme nekoupil v CR, ze? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 17:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od klevis » čtv črc 26, 2012 6:59

Deutchland ale pod sto i s dovozem

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Trunda » čtv črc 26, 2012 9:35

... tak to pak jo, ale ja mluvil o CR a o cene auta po kompletnim vstupnim servisu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

boogiedrummer
Příspěvky: 14
Registrován: ned lis 21, 2010 1:05

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od boogiedrummer » pát srp 24, 2012 15:57

ahoj, mám rovera 75 s 2,5 6V jsem s tímto motorem maximálně spokojen. Momentálně mám najeto 130 000km a s motorem žádné problémy nebyly. Jen hlídám chlazení, občas je potřeba dolít kapalinu když člověk jede delší trasu, ale to je vše. Dlouhodobá spotřeba je 10l/100km. Uvažuji i konverzi na ethanol. Cena je cca 10-12.000kč a je zvýáší výkon, navíc vyčistí motor a je levnější než benzín. K tomuto autu se silný motor hodí. V mém případě šlo o štěstí na předchozího majitele, o auto bylo dobře staráno. Taky by se mi líbilo MG ZT, ale to by člověk musel vědět v jakém stavu auto je.

blackybk
Příspěvky: 1
Registrován: pát úno 01, 2013 17:15

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od blackybk » pát úno 01, 2013 17:37

Vlastním MG ZT-T 190 koupil jsem ho od kamaráda,nechal jsem do něho namontovat LPg vyšlo na 38tis,ale udělaly vše co jsem chtěl. schovaný tankování pod víčkem,mazání ventilů a větší láhev místo rezervy,ale paráda je ta že se mi to už zaplatilo,jézdím zhruba za 2.50kč na kylometr i s benzínem protože motor jede nejprve na benzín a při 30stupních se zapne Lpg,Motor nijak nehapruje.Lpg doporučuji,ale vybral bych si vetší firmu s praxí..Já mám najeto na tachometru 85tis,koupil jsem ho při 55tis, a kamárád ho koupil při 28tis...Závady byly jen prasklá hadice v nádrži,docela sranda:) dva dny jsem na to přicházel,Výměna spojky(kamárád jezdil hodně město),tlumiče všechny,poslední díl výfuku,A neustále blbne jeden xenon...Pokud měníš olej po 25tis.km. Tak ti odejde jako prt:) Já měním po 10tis.A pokaždé když ho vypouštím tak je krásně hnědý a né hnus černej spálenej :) Bohužel musím přiznat že co se týče věcí jakože doničený iterier od hovad mi je milejší než zničený motor od debila:)Přeji příjemné hledáni:) MG Doporučuji na 100% :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od Trunda » pát úno 01, 2013 18:25

Už asi půl roku je šťastným majitelem krásného červeného ZT ;-) Tak jen pro info... http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=14&t=6945
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od schizofrenics » úte úno 12, 2013 21:32

Ano,ano. A krom výměny toho ventilátoru šlape jak hodinky. Teda třeba to zaklepat :-) Jinak docela ranec za ten plyn....

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od boogiedrummer10 » úte úno 19, 2013 11:49

Plyn je ranec, já tři měsíce používám E85, cena 26-7kč/l, zvýší se výkon a na autě je to dost znatelný. Je živější, jakoby vážilo o dost méně.. Cena konverze se pohybuje kolem 10tis. Taky doporučuju :-)

BladeZS
Příspěvky: 7
Registrován: stř lis 07, 2012 20:34

Re: Motor 2,5 V6

Příspěvek od BladeZS » sob úno 15, 2014 19:05

Jen chci rict ze ja mam 2.5 V6 na ethanol a jsem spokojen jezdim jen v lete na ethanol a je to znat na penezich a mel bych kontakt na borca co to dela za 5000kc od kteryho jsem to uz tak koupil a jezdi to ok. Tak muzu dat cislo nebo domluvit.

Odpovědět