Stránka 1 z 14
MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 8:45
od RETAXA
Zdravím. Tak se můžu konečně hrdě přihlásit jako nový majitel ZT

Byl jsem si pro něj až na okraji Dánska a zítra konečně už budou i SPZ. Technická proběhla bez problémů a nenašli jedinou závadu. Je to rok 2004. Tak Vás všechny zdravím

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 9:02
od Trunda
Vítej!!
No krasavec

.... a v pěkné výbavě, což se tak často nevidí..... tedy přeji ať slouží k radosti, když přijdou těžké chvilky, tak hodně trpělivosti

Těším se na setkání na nějakém srazu

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 11:01
od lenham3
Vitej pekne,to nema zadni okna v elektrice??
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 12:25
od RETAXA
lenham3 píše:Vitej pekne,to nema zadni okna v elektrice??
Ahojte. Zadní okna pouze manuální, ale stejně jezdím max se spolujezdcem, takže bych je stejně nevyužil

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 13:14
od Trunda
.... no spíš že je to nevídaná kombinace.... většinou se objevují ZTčka bez tempomatu, vyhřívaných sedaček a vypínatelné kontroly trakce, ale vždy mají všechny okýnka v elektrice.... ty máš to co většina ne a co většina má, to nemáš

.... je to zajímavé, nicméně nic vážného

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 14:11
od lenham3
Odkud jsi z ktere casti republiky?
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 18:44
od RETAXA
lenham3 píše:Odkud jsi z ktere casti republiky?
Jsem od Zlína

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 18:52
od lenham3
Tak to vitej jeste jednou ja jsem take

,mam i origo diagnostiku a delam servis ted jsem v angii pro dily
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 19:02
od mbures89
Tak to taky gratuluji ke koupi pěkného kousku

jinak opravdu zajímavá kombinace výbavy,to je pravda,ale to důležité tam je.
Doufám,že zdravíš a budu tě po Zlíně často potkávat

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: úte črc 23, 2013 21:32
od Trunda
Hehe, se nám to zas na Moravě rozrostlo

......
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: sob črc 27, 2013 20:18
od RETAXA
Na 12.8. jsem objednaný na montáž LPG. Celkem to udělají za 29tisíc a do kufru se místo rezervy vleze 60l nádrž. Otvor na tankování bude schovaný pod víkem vedle otvoru pro čepování benzínu. Vím, že je počáteční investice sice dost vysoká, ale pak se nebudu muset rozmýšlet, kterým autem jet kvůli nákladům na provoz

Jaký je Váš názor na přestavbu 2,5 V6 na LPG ? Dík za názory.
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: sob črc 27, 2013 20:28
od Trunda
Rozhodně dobrý krok.... jednak vzhledem k dnešním cenám benzínu a pak tento motor s LPG nemá problém..... já bych do toho šel taky.... respektive půjdu, jak pořídím nové auto.... chrochtáka prostě kupovat nebudu a basta!

Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: sob črc 27, 2013 20:48
od roverix
Nejdříve se kouni, jak to má udělané Lenham. Všechno pěkně schované, na první pohled není poznat, že je tam něco navíc. Na mojem stačí jen pootevřít kapotu a už je vidět tu spleť drátů a hadic. Prostě nějaký holandský bastl.
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: sob črc 27, 2013 20:57
od RETAXA
roverix píše:Nejdříve se kouni, jak to má udělané Lenham. Všechno pěkně schované, na první pohled není poznat, že je tam něco navíc. Na mojem stačí jen pootevřít kapotu a už je vidět tu spleť drátů a hadic. Prostě nějaký holandský bastl.
Ok kouknu na to. Jinak mi říkali, že všechny vstřiky umístí pod ten černý plastový kryt motoru a cosi dalšího do volného prostoru co je pod vzduchovým filtrem, takže by myslím velice nic vidět být nemělo...
Re: MG ZT 2,5 V
Napsal: sob črc 27, 2013 21:06
od KDB
Místo rezervy se mám nádrž 73lt (680*270mm) Stako - od firmy HIT má v tom samém rozměru dokonce 78lt. Rozmýšlel jsem i výšku 300mm (88lt), ale nebyla k dispozici a už by přece jen zasahovala do kufru, tak jsem to nechal plavat ..