MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned srp 02, 2020 16:40

Tož vybrousil jsem ty největší linie prasklého tmelu fortunkou a malou frézkou, ale jako plech pod tím nebyl nijak dotčený, tak to možná nebylo to zásadní. Asi bych tedy víc na příčinu typoval tu mufnu, protože kupodivu ta nebyla zašroubovaná na lepidle, tmelem je to jen oplácané z vnějšku a závit to mělo mírně orezlý. Ten jsem tam zašrouboval zpět, ale namazal jsem ho tmelem. S tím tmelem jsem to ani nefotil, protože v tom úzkém žlábku ho prstem aplikovat je zárukou slušně estetického hnusu :-D ..... Jak to zaschlo, tak jsem to celé prolil voskem. Namontoval lištu a hagus a uvidíme ;-)

IMG_2208(1).jpg
IMG_2209(1).jpg
IMG_2211(1).jpg
IMG_2214(1).jpg

Další věc, do které jsem se pustil, v šoférových dveřích poslední dobou vnitřní klička šla mechanicky nějak tfujky. Drhla a pocitově tak, jako kdyby se zámek měl rozsypat. Tak jsem absolvoval slušného ježka v kleci a zámek vykuchal ven. Řádně jsem ho promazal, pak i všechny mechanismy kolem kliky. Namazal jsem lišty okýnka a dveře stříknul sajrajtem do dutin s olejem. Chodí to teď krásně.... libově....

IMG_2215.jpg

No a aby nebylo všechno růžové, poslední měsíc sleduji jeden neduh - i bez klimy se po zahřátí sepne sahara a už se nevypne, dokud auto nevychladne. Vysledoval jsem, že sepne při 100°C, ale teplota se pak drží kolem 103°C kdy začne topit horní hadice do chladiče. Jako ten termostat v KV6, to je vážně zpropadená věc. Máme jet do Sýkořic a jsem mírně nervózní. Motor se zahřívá tak nějak běžně. Dokonce je opravdu cítit že až kolem 100°C se pustí teplá voda do chladiče. Ale jestli se ten termostat nechce otevřít úplně, nebo co? Při jízdě to kolísalo kolem těch 103°C, tož asi to budu muset hlídat a dát bacha... ale jako že bych měl opět po půl roce řešil termostat, to se mi kurde nechce! Ne a ne a ne!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pon srp 03, 2020 9:21

Tak já už kurnik fakt nevím..... opět nateklo na GPS CD mechaniku..... kudmááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!?????????
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3366
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Keksin » úte srp 04, 2020 5:44

Tak to je k nasrání. Kolik vody nateklo?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 7:18

Ono to není tragicky moc. Když to teklo tím těsněním kolem dveří kufru, tak to bylo schopné z rezervy udělat bazén, toto je relativně pár kapek. Ale kape to do místa, kde je elektronika a hlavně kdo chce, aby se mu mezi plechy proháněla i kapka vody. Samozřejmě je otázka, kolik toho tam odchytím a kolik tam toho reálně proteče jinam, kde to nevidím. Ale já nechci aby se to dělo, protože tohle jsou pak důvody, proč vyhnívají prahy a lemy, protože až tam pak ty kapky doputují.
Zkusím oblepit ploutvičku na střeše. Ale to se mi moc nezdá, protože kdyby kolem ní protékalo, tak nevěřím tomu, že to steče nějak po plechu až do takových míst.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3366
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Keksin » úte srp 04, 2020 7:41

Voda je sviňa. Na předchozím bytě nám při prudkým dešťu zatíkalo do kuchyně. Firma prolezla střechu a nic. Pak se zjistilo, že byla dírka ve sváru na plechách, ale až na vedlejším bytě!!!!
Tak u tebe to může týct po drátech, plechách odkudkoli. Hlavně abys to našel.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 7:52

Jojo, tak nějak....
Ale co je děs, že tohle je obecný neduh Tourerů už leta. Většina z nich má korozi v CD mechanice, což je právě přesně tento důvod. Ta voda tam vyvěrá v tom rožku bočního okna a tohle se řeší právě i v té diskuzi na anglickém fóru, Make to řeší a jsem si téměř jist, že tam teče většině aut, akorát kdo nemá navigaci, tak o tom třeba ani neví.
A to, že to anglán vyřešil přetmelením linie spojů plechů, to beru jako naprosto logický závěr. Obzvlášť v tom ohybu plechů, kde to přechází ze střechy ke dveřím, ty plechy nebudou lícovat a pak je individuální to, jestli se jim podařilo tmel přes to aplikovat tak, že to těsní. Nicméně u mě to logiku nemá, protože si jsem celkem dost jistý tím, že jsem to přetmelil dobře, navíc ještě zalil voskem a ono se i tak nic nezměnilo.

Co je na prd je to, že i když leje, tak tam ta voda prosákne až po delší době vydatného deště a tak si nejsem jistý, že bych třeba poléváním hadicí toto nasimuloval. Jenže tím bych ale byl schopný to lokalizovat. Tímto způsobem jsem to zatím nezkoušel, protože jsem si byl vždy celkem jistý tím, že ten zdroj znám. Teď už ale fakt nevím, takže to budu muset zkusit takto.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od J0hny » úte srp 04, 2020 8:10

Budeš to muset vzadu celý odstrojit zavřit se tam a rodina umývat auto :-D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 8:24

No, Honzo, to už mám ale za sebou :-D

Jeden den slušně pršelo, měl jsem tam odstrojené sloupky a rozdělané boky, tak jsem si tam vlezl a koukal, jak to kape..... a pak, když přestalo pršet, tak jsem musel volat Věrce, ať mě jde otevřít, protože jsem se tam samozřejmě zabouchnul a nevím o tom, že by tam byla v kufru nějaká možnost si ho otevřít :-)

Ale jo.... budu to muset absolvovat i s tou hadicí, ale tentokrát tam asi zavřu synka :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Jenda » úte srp 04, 2020 8:35

Keksin píše:
úte srp 04, 2020 7:41
Voda je sviňa. Na předchozím bytě nám při prudkým dešťu zatíkalo do kuchyně. Firma prolezla střechu a nic. Pak se zjistilo, že byla dírka ve sváru na plechách, ale až na vedlejším bytě!!!!
Tak u tebe to může týct po drátech, plechách odkudkoli. Hlavně abys to našel.
jo to znám moc dobře... už rok mi teče do baráku kolem komína a nikdo mi to nemůže opravit... novostavba...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

michal.lom
Příspěvky: 1447
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » úte srp 04, 2020 10:58

Trundo, z kufru se dostaneš. Myslím že když odklopíš dekl teojuhelníku, tak tam jse vymáčknout kousek plastu s lankem a otevřeš si.

Jinak kolem dvd jsem všechno prolil voskem na nechaniku dal plastovou krabici, která dělá střechu... šak to v Sýkořicích uvidíš...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG [emoji6]

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 11:01

Jasné, střechu a do kufru vyvrtat odtok :-D ... ne, to není řešeni ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1447
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » úte srp 04, 2020 11:40

U rezervy mám sucho, tam je pohoda. Žlábek nahoře už sem taky přetěsňoval a nic. A boční vokno fakt vyndávat nechci.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 11:48

Ono to není množství, které by bylo tak velké, aby proteklo do rezervy. Je to "pár" kapek. Ale i to je blbé a možná blbější o to víc, že to je plíživé a člověk si toho nevšimne a tudíž neřeší, přičemž škody to je schopné napáchat bolestivé.
Boční okno si nechal kontrolovat Make a řekli mu, že tím to nebude. Mě se to taky nezdá, protože jsem ho oblepil a nic to nezměnilo.
Ještě mě napadá, nad dveřmi je taková lišta.... nevím jakým způsobem je upevněná, jestli za ní není něco nepěkného.
Navíc a to by chtělo zjistit, pořád se nevyloučilo to, že to má souvislost se střešním oknem. Neslyšel jsem o nikomu, komu tam teče a neměl střešní okno.

Jinak bych rád, ať se tu do diskuze zapojí více lidí a určitě vítám jakékoli smysluplné podněty vedoucí k odhalení této záhady ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
make
Příspěvky: 149
Registrován: úte čer 01, 2010 20:45
Bydliště: Bratislava, Ružomberok

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od make » úte srp 04, 2020 12:42

ja to hadicou s rozprasovacom nasimulujem celkom rychlo, striekam vodu na strechu, na dvere kufra a po par minutach voda kvapka dnu, takmer rovnako na oboch stranach. Stekala niekde cez zadne stlpiky a vyviera z rohov zadnych okien tam kde su spojene plechy. Okna to niesu, oknar ich testoval vzduchom a aj vodou, ak sme liali vodu len na okna zo vsetkych stran tak nic nepretekalo, az ked sa liala voda na cele auto.

Do rezervy sa mi dostava len malo vody, ale vidno ako voda presakuje cez tesnenie a aj stoji v tesneni a hrdzavie cela spodna hrana kufra.
Koli tomu som podozrieval aj hranu pod tesnenim na bokoch, kde su medzeri medzi plechmi (vidno na fotke), ale zalepil som to paskou a voda dalej veselo zateka.
Stresne nosice a listy som vybral, ale pod nimi nic viditelne nieje, ani tak popraskany tmel.
IMG_20200801_171449_upr2.jpg
Rover 75 2.5 V6 Saloon + 2.0 CDTi Tourer
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte srp 04, 2020 12:54

Z toho lemu dveří to nebude, ale ano, ten si ošetři a těsnění tam dej zpět na nějakém tmelu tak, ať do něj voda nezateče. Já jsem ten lem jen stříknul dočasně voskem a už jen to na to zabralo. Nicméně to zatékání u okénka musí mít zdroj někde blízko střeše. Co si budeme povídat... chtělo by to sundat střešní tapec, jenže jak se ho dotknu, tak z něj definitivně odpadne čalounění :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět