MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Zdravím kolegové, tak jsem se utrh ze řetězu a po manželčině 45 jsem si pořídil dalšího mazlíka do rodiny. No byla to rychlá akce, tak doufám že toho nebudu litovat. Byl na prodej na druhým rover fóru, tak jsem to risknul.
Hned jak jsem ho dovez domů, tak jsem v něm strávil celou neděli, ne že bych se vozil, ale vrtal se v něm, s čímž asi člověk musí počítat.
První co jsem řešil, bylo topení, nebo spíš netopení. Jel jsem s ním domů asi 250 km, a docel jsem vytuhnul... Měl jsem naštudováno že bejvá problém v ucpaným radiátoru, tak byl první co jsem vykuchal a vyčistil. Nebyl bůhví jak ucpanej, ale nějakou chvíli z něj bordel šel. Proplachoval jsem jak o život, proklepával, no v těch -8 to nebyl žádnej med, ale co by člověk pro auto neudělal, ne? Hlavně jsem to dělal kvůli tomu, že bejvalej majitel tam měl dost slabou nemrznoucí směs, tak jsem to chtěl vyřešit aby v těch mrazech nebyl problém.
No radiátor čistej, tak se těším na teplo a vono prdlačky... Na chladiči spínala sahara, a vevnitř radiátor na přívodu ledovej... Tak jsem zkoumal v motoru, nějak se mi to nezdálo. No nějaký prase tam docela překopalo hadice - hlavní přívod a zpátečka do chladiče neoriginál hadice, kolena řešený mosaznejma kolenama, ale to by nebyl problém. Největší průšvih byl ten, že ten šikula co tam dával LPG (mimochodem někdy v létě, takže na 10 let klid), tak vzal přívod na ohřev toho LPG tak, že na vstup do radiátoru z motorovýho prostoru dal téčko a od něj to vedl paralelně s radiátorem, a pod expanzkou zpátky do systému. Takže veškerý teplo šlo zpátky do systému a radiátor má přecejen větší odpor, takže přez něj nešlo skoro nic....
Za pomoc s tímhle musím poděkovat "příteli na telefonu" Lenhamovi, jehož inzeráty na různý věci na MR a Rovery jsem našel na Bazoši, tak jsem jej drze otravoval a velice ochotně mi poradil, jak má být originální zapojení hadic kolem motoru. Takže ještě jednou velký DÍKY za ochotu.
No aby mouchám nebyl konec, tak dneska, po dvou dnech stání auta, do něj skočím, že pojedu přezout gumy a startár jen tak pocvakával... No startovací kabely to vyřešily, ale musím najít příčínu.
Takže mám dotaz. Je normální, že ihned po odemčení auta, nebo jen po otevření dveří se roztočí ventilátor na TV modulu u rezervy? Když jsem auto dovezl, tak po chvilce vypnul, ale dneska po tom pokusu o start běží v kuse, i když je auto dvě hodiny zamknutý... Je sice otevřená kapota, protože nabíjím, ale to by snad nemělo mít vliv... Navíc je mi divný, že modul navigace taky svítí pořád i po vypnutí zapalování. Ta byla při dovozu nějaká nefunkční - až když jsem ji odpojil a znovu zapojil, tak se rozběhla.
Takže prosím o radu - nemohlo zůstat "slepené" nějaké relá, nebo kde mám hledat problém? Díky za pomoc.
Navíc než mi to dneska vypeklo s baterkou, tak v HIGHLINE rádiu v nastavení zemí byly minimálně 4 země, a teď je tam jen D a UK. Vypadá to, jakoby se vrátilo tím restartem rádio k nějakýmu jinýmu firmwaru...
A něco málo statistickejch informací o mým autě:
off_assembly_date Thursday, 8th November 2001 @ 10:47:31
model ZT-T
variant 190
num_doors 5
paint_code JFV
sales_model_derivative_desc MG ZT-T 190
sequence_number 2486
home_export EXPORT
cicode M2257
country GERMANY
exterior_paint Trophy blue
interior_trim Ash / Dark Smokestone
engine 2500 NA 190Bhp
trimlevel TL 5.1 (M1)
bodytype ZTT
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year 2001
sold_date Unknown
n09_feature N09A
General Information
This vehicle was the 601st ZT-T to run off the production line, out of 8,249
This vehicle was the 198th ZT-T 190 to be made out of 808
This vehicle was the 198th ZT-T in Trophy blue (code: JFV) to be made out of 1,146 Trophy blue ZT-Ts
Also born on this day...
120 75s
60 75 Tourers
51 MGFs
116 ZRs
49 ZSs
25 ZTs
24 ZT-Ts
Hned jak jsem ho dovez domů, tak jsem v něm strávil celou neděli, ne že bych se vozil, ale vrtal se v něm, s čímž asi člověk musí počítat.
První co jsem řešil, bylo topení, nebo spíš netopení. Jel jsem s ním domů asi 250 km, a docel jsem vytuhnul... Měl jsem naštudováno že bejvá problém v ucpaným radiátoru, tak byl první co jsem vykuchal a vyčistil. Nebyl bůhví jak ucpanej, ale nějakou chvíli z něj bordel šel. Proplachoval jsem jak o život, proklepával, no v těch -8 to nebyl žádnej med, ale co by člověk pro auto neudělal, ne? Hlavně jsem to dělal kvůli tomu, že bejvalej majitel tam měl dost slabou nemrznoucí směs, tak jsem to chtěl vyřešit aby v těch mrazech nebyl problém.
No radiátor čistej, tak se těším na teplo a vono prdlačky... Na chladiči spínala sahara, a vevnitř radiátor na přívodu ledovej... Tak jsem zkoumal v motoru, nějak se mi to nezdálo. No nějaký prase tam docela překopalo hadice - hlavní přívod a zpátečka do chladiče neoriginál hadice, kolena řešený mosaznejma kolenama, ale to by nebyl problém. Největší průšvih byl ten, že ten šikula co tam dával LPG (mimochodem někdy v létě, takže na 10 let klid), tak vzal přívod na ohřev toho LPG tak, že na vstup do radiátoru z motorovýho prostoru dal téčko a od něj to vedl paralelně s radiátorem, a pod expanzkou zpátky do systému. Takže veškerý teplo šlo zpátky do systému a radiátor má přecejen větší odpor, takže přez něj nešlo skoro nic....
Za pomoc s tímhle musím poděkovat "příteli na telefonu" Lenhamovi, jehož inzeráty na různý věci na MR a Rovery jsem našel na Bazoši, tak jsem jej drze otravoval a velice ochotně mi poradil, jak má být originální zapojení hadic kolem motoru. Takže ještě jednou velký DÍKY za ochotu.
No aby mouchám nebyl konec, tak dneska, po dvou dnech stání auta, do něj skočím, že pojedu přezout gumy a startár jen tak pocvakával... No startovací kabely to vyřešily, ale musím najít příčínu.
Takže mám dotaz. Je normální, že ihned po odemčení auta, nebo jen po otevření dveří se roztočí ventilátor na TV modulu u rezervy? Když jsem auto dovezl, tak po chvilce vypnul, ale dneska po tom pokusu o start běží v kuse, i když je auto dvě hodiny zamknutý... Je sice otevřená kapota, protože nabíjím, ale to by snad nemělo mít vliv... Navíc je mi divný, že modul navigace taky svítí pořád i po vypnutí zapalování. Ta byla při dovozu nějaká nefunkční - až když jsem ji odpojil a znovu zapojil, tak se rozběhla.
Takže prosím o radu - nemohlo zůstat "slepené" nějaké relá, nebo kde mám hledat problém? Díky za pomoc.
Navíc než mi to dneska vypeklo s baterkou, tak v HIGHLINE rádiu v nastavení zemí byly minimálně 4 země, a teď je tam jen D a UK. Vypadá to, jakoby se vrátilo tím restartem rádio k nějakýmu jinýmu firmwaru...
A něco málo statistickejch informací o mým autě:
off_assembly_date Thursday, 8th November 2001 @ 10:47:31
model ZT-T
variant 190
num_doors 5
paint_code JFV
sales_model_derivative_desc MG ZT-T 190
sequence_number 2486
home_export EXPORT
cicode M2257
country GERMANY
exterior_paint Trophy blue
interior_trim Ash / Dark Smokestone
engine 2500 NA 190Bhp
trimlevel TL 5.1 (M1)
bodytype ZTT
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year 2001
sold_date Unknown
n09_feature N09A
General Information
This vehicle was the 601st ZT-T to run off the production line, out of 8,249
This vehicle was the 198th ZT-T 190 to be made out of 808
This vehicle was the 198th ZT-T in Trophy blue (code: JFV) to be made out of 1,146 Trophy blue ZT-Ts
Also born on this day...
120 75s
60 75 Tourers
51 MGFs
116 ZRs
49 ZSs
25 ZTs
24 ZT-Ts
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Jen taková rychlá silvestrovská....
Jednak gratulace ke koupi a hned i přání, ať je to co nejméně bolestivá investice.... to říkám proto, že provoz takového auta nákladný bude a to bez diskuze i s LPG - přeci jen je to prémiovka, která se musí hýčkat. A říkám to i proto, že o tomhle kousku vím a bohužel jsem na něj neslyšel nic moc dobrého. I z fotek vypadal celkem zuboženě a podle toho, co píšeš, se na něm asi vyřádil nějaký "sociální" kutil. A místní zkušenosti s R75 a ZT z rukou barbarů jsou špatné.... tvé nadšení snad bude tak silné, že vše špatné překonáš a auto dostaneš do skvělého stavu
Rozhodně neváhej a nechej udělat inspekci motoru. Náplně, rozvody, kontrolu sání (zjistit jak moc se do něj dostává přefukový olej) a řešit hned. Motor je na tyto věci náchylný.
Roztáčení větráčku při každém "prdu" je normální.... taky mě to dost vytáčí
Jiný mód navigace se tam občas hodí buď když odpojíš a připojíš modul, nebo dáš blbé CD, možná po odpojení baterky... při dalším zapnutí tam zase skočí standard. Dost jsem to koumal, ale žádný jiný přínos krom jazyků a více skinů to nemá.
No určitě sem dej fotky a ptej se na co bude třeba... já už za ten rok nějaké zkušenosti nabral a ostatní se přidají
Jednak gratulace ke koupi a hned i přání, ať je to co nejméně bolestivá investice.... to říkám proto, že provoz takového auta nákladný bude a to bez diskuze i s LPG - přeci jen je to prémiovka, která se musí hýčkat. A říkám to i proto, že o tomhle kousku vím a bohužel jsem na něj neslyšel nic moc dobrého. I z fotek vypadal celkem zuboženě a podle toho, co píšeš, se na něm asi vyřádil nějaký "sociální" kutil. A místní zkušenosti s R75 a ZT z rukou barbarů jsou špatné.... tvé nadšení snad bude tak silné, že vše špatné překonáš a auto dostaneš do skvělého stavu

Rozhodně neváhej a nechej udělat inspekci motoru. Náplně, rozvody, kontrolu sání (zjistit jak moc se do něj dostává přefukový olej) a řešit hned. Motor je na tyto věci náchylný.
Roztáčení větráčku při každém "prdu" je normální.... taky mě to dost vytáčí

No určitě sem dej fotky a ptej se na co bude třeba... já už za ten rok nějaké zkušenosti nabral a ostatní se přidají

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Díky za rychlou reakci, trošku mne děsíš, ale nějak to snad klapne...
Trochu hledám na netu a vypadá to, že ten větrák na tuneru spíná při jakýmkoliv impulzu na k- bus sběrnici, tj. třeba i otevření dveří. Navigace v kufru by se měla vypnout tak do půl minuty po klidu auta, což u mně nefunguje, žije furt a možná proto žije i ten větrák na tuneru. Jdu vykuchat navigaci a podívat se do ní.
Trochu hledám na netu a vypadá to, že ten větrák na tuneru spíná při jakýmkoliv impulzu na k- bus sběrnici, tj. třeba i otevření dveří. Navigace v kufru by se měla vypnout tak do půl minuty po klidu auta, což u mně nefunguje, žije furt a možná proto žije i ten větrák na tuneru. Jdu vykuchat navigaci a podívat se do ní.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Strašit jsem nechtěl, jen tě rychlo smířit s realitou
Seš šikovný člověk na to, aby ses se vším popral 
Mechanika GPS se uvnitř zarošuje..... měl jsem tam roh tišťáku pěkně zoxidovaný a to CD se mi tam taky roztáčí tak různě.
Prolez si téma o mém ZTT... už tam bude taky pár postřehů


Mechanika GPS se uvnitř zarošuje..... měl jsem tam roh tišťáku pěkně zoxidovaný a to CD se mi tam taky roztáčí tak různě.
Prolez si téma o mém ZTT... už tam bude taky pár postřehů

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tenhle modul se sám po půl minutě má vypnout, což nedělal a tím pádem běžel v kuse větráček na TV modulu, takže nejspíš celej modul a to mi tu baterku za dva dny vyžralo. Teď po zavření auta všechno vypne a je klid.
Až bude venku líp, musím prozkoumat jak je to se zatíkáním do toho prostoru kde je GPS.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Ono tam možná přímo nezatéká... ale v zimě, když se zahřejou výkonový součástky, tak se tam možná vysráží vlhkost. Respektive jak je ta mechanika na půl uvnitř a napůl u vnějšího plechu, tak se to rosí.
A GPS ti funguje?
A GPS ti funguje?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Jasný, všechno maká jak má. Naštěstí.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Koukni do mé diskuze a najdi si tam jak jsem se mordoval s anténou (ploutvičkou)... možná dřív, než ti taky zdechne, bys ji mohl trošičku zrenovovat - ošetřit základnu proti oxidaci.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
To sem četl a děsil se v jakým stavu bude moje. Zatím nemám odvahu to otevřít 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No, možná je lepší nevědět, do čeho se jde
Akorát že jak se to zanedbá, tak je po ploutvičce.... jasně, nechej to na léto 


-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
No léto úplně bejt nemusí, jen se mi nechce to dělat v -10 jako to topení 
Jo a stejně mi to u spolujezdce topí míň, musím se eště podívat jestli tam nejsou nějaký podělaný klapky...

Jo a stejně mi to u spolujezdce topí míň, musím se eště podívat jestli tam nejsou nějaký podělaný klapky...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Tak jsem dneska zase kutil. Rozhodl jsem se vyřešit to netopení u spolujezdce. Znovu jsem vyndal radiátor topení, koupil krtka do odpadu a šel čistit. Trápil jsem se s tím asi dvě hodiny, ale pravá strana radiátoru byla po nalití horký vody pořád chladná.
Tak jsem se rozhodl oddělat to přívodní kolínko u radiátoru, aby do něj mohl něčím šťouchnout a zjistit jak moc je to zanesený. Přez to esíčkový koleno se mi tam nepovedlo nic strčit. No bylo koleno dole, tak jsem tam vrazil kus drátu a dostal se kousek za půlku, bylo to slušně ucpaný, asi tam někdo nasypal ten těsnící prášek na chladiče. No aspoň tady těsnil... Vyšťoural jsem toho hodně, pak ještě asi hoďku na střídačku horká voda, krtek (přiměřeně...), stlačenej vzduch - slabá haička nakonci zatavená s dírkou do strany, aby vyfoukala žebra, který byly určitě taky zacpaný... Pak test v autě a všechno je OK!!! Topí!!! Ale toho sraní s tím....
Rada pro ty, kteří to budou muset taky rozebírat - je dobrý mít po ruce gumový O-kroužky, nejlíp někde vyčíst jakej přesně tam má bejt rozměr, nebo mít tchána (jako já) kterej má zásoby, páč se vrtá v lesních mašinách... Ty původní kroužky na spojkách u radiátory nebyly problém, ale ta co je v kolínku přímo u vstupu do radiátoru (zalisovanej spoj) byla trochu vytahaná, a už se mi ji tam nepovedlo usadit jako před rozebráním, prostě se nevešla do drážky a tím pádem ten spoj nesedl a nešlo to znovu zalisovat.
Jo a taky se mi povedlo vyřešit za pomocí Lenhama tlakování a zavzdušnění chladiče - když bylo auto ještě trochu teplý a otevřela se expanzka, vytlačilo to vodu ven. Zjistil jsem, že vstup odvzdušnění do expanzky byl ucpanej, takže vzduch zůstaval v hadicích nebo motoru a vytlačoval vodu. No a protože ten instalatár co se v tom autě vrtal, dal nový hadice bez odvzdušňováku, nebylo to jak odvzdušnit.
Přikládám fotky. Je na nich vidět i odpojený chlazení oleje - to ten vrták vůbec nezapojil, asi mu došly mosazný kolena...
Tak jsem se rozhodl oddělat to přívodní kolínko u radiátoru, aby do něj mohl něčím šťouchnout a zjistit jak moc je to zanesený. Přez to esíčkový koleno se mi tam nepovedlo nic strčit. No bylo koleno dole, tak jsem tam vrazil kus drátu a dostal se kousek za půlku, bylo to slušně ucpaný, asi tam někdo nasypal ten těsnící prášek na chladiče. No aspoň tady těsnil... Vyšťoural jsem toho hodně, pak ještě asi hoďku na střídačku horká voda, krtek (přiměřeně...), stlačenej vzduch - slabá haička nakonci zatavená s dírkou do strany, aby vyfoukala žebra, který byly určitě taky zacpaný... Pak test v autě a všechno je OK!!! Topí!!! Ale toho sraní s tím....
Rada pro ty, kteří to budou muset taky rozebírat - je dobrý mít po ruce gumový O-kroužky, nejlíp někde vyčíst jakej přesně tam má bejt rozměr, nebo mít tchána (jako já) kterej má zásoby, páč se vrtá v lesních mašinách... Ty původní kroužky na spojkách u radiátory nebyly problém, ale ta co je v kolínku přímo u vstupu do radiátoru (zalisovanej spoj) byla trochu vytahaná, a už se mi ji tam nepovedlo usadit jako před rozebráním, prostě se nevešla do drážky a tím pádem ten spoj nesedl a nešlo to znovu zalisovat.
Jo a taky se mi povedlo vyřešit za pomocí Lenhama tlakování a zavzdušnění chladiče - když bylo auto ještě trochu teplý a otevřela se expanzka, vytlačilo to vodu ven. Zjistil jsem, že vstup odvzdušnění do expanzky byl ucpanej, takže vzduch zůstaval v hadicích nebo motoru a vytlačoval vodu. No a protože ten instalatár co se v tom autě vrtal, dal nový hadice bez odvzdušňováku, nebylo to jak odvzdušnit.
Přikládám fotky. Je na nich vidět i odpojený chlazení oleje - to ten vrták vůbec nezapojil, asi mu došly mosazný kolena...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Fuuuuuuuuuuuuuuuu.... no ty si ještě užiješ. To je zbastlený - to snad není ani možný! Nebylo by lepší poshánět origo hadice? V UK jich budou plný vrakoviště...
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Nestraš!!! I když to by byla nuda, nemít se v čem vrtat.
Už to mám s Lenhamem předběžně domluvený, prej má něco doma a jeho cesta do UK vede 5 km kolem mýho baráku...
Už to mám s Lenhamem předběžně domluvený, prej má něco doma a jeho cesta do UK vede 5 km kolem mýho baráku...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny
Jen taková kontrolní otázka... když ti auto nenaložené stojí na rovině, jak je na tom zadní náprava - proti předku, je nějak víc schované zadní kolo k podběhu? (typická choroba pětasedem, ale překvapivě se to dost často vidí i u ZTT)
Hele, já tě nestraším
... jen tě hecuju a fandím ti, ať vychytáš všechny muchy a dostaneš autko do původního stavu 
Hele, já tě nestraším

