MG 6
Re: MG 6
Tak už i MG6 dostalo naftový motor.
http://www.aronline.co.uk/blogs/2012/07 ... e-to-dawn/
http://www.aronline.co.uk/blogs/2012/07 ... e-to-dawn/
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: MG 6
Správný obsah. To se vleze do povinného ručení do 1850 ccm
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: MG 6
To uz je dneska stejne vicemene sumak.... Ale pripravovany diesel by mohl znamenat plan expanze na evropsky trh.... Ten clanek jsem neotevret, tak to tam treba pisou
... Me ovsem dieselem neuchvati....

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG 6
Vcera jsem na dalnici z DOVER potkal MG6 vypada nazivo zajimave jen ma dost vysokou prdel 

Re: MG 6
..... zkus si domluvit zkusebni jizdu, at nam muzes referovat.... design nepotrebuje komentar, ten je proste v haji...
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
On a separate note, I see on Facebook that MG Car Club members can get 20% off a new MG6 with a downloadable voucher.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: MG 6
... Tak takovou akci asi skodofkari mit nebudou 

Re: MG 6
On the road, the MG6 is transformed. Although the petrol option remains available, we can’t see many people taking it now. The 148bhp engine delivers a useful slug of torque – 258lb ft – and this is absolutely necessary to pull what is a very hefty car, weighing-in at between 1595-1605kg depending on the model. Trickling through the city, all the controls feel well-weighted and progressive and smooth driving comes naturally (unlike the petrol car) – stop-start is a welcome addition; a system that benefits from the MG6′s new regenerative braking system.
However, you are seldom aware of the MG6′s great weight – it accelerates well (0-60mph takes 8.9 seconds, maximum speed is 120mph) and pulls smoothly between 1500 and 4000rpm. The new six-speed gearbox carries a super-tall top ratio (at an indicated 70mph it’s pulling 1800rpm), but the intermediates are well-judged and rarely will you fall outside of the power band.
Mohl by to v kostce někdo přeložit,kdo se vyzná?prosím. Děkuji.
However, you are seldom aware of the MG6′s great weight – it accelerates well (0-60mph takes 8.9 seconds, maximum speed is 120mph) and pulls smoothly between 1500 and 4000rpm. The new six-speed gearbox carries a super-tall top ratio (at an indicated 70mph it’s pulling 1800rpm), but the intermediates are well-judged and rarely will you fall outside of the power band.
Mohl by to v kostce někdo přeložit,kdo se vyzná?prosím. Děkuji.
R 400 SDI 99
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
Přečetl jsem celý článek. Nebudu překládat jen ten úryvek, v článku je více zajímavých informací. Ve zkratce:
MG6 se prodává od května 2011 a prozatím se jich prodalo méně než 1000. Auto je prostorné a má vynikající jízdní vlastnosti. Má také dobrou cenu (v příslušném segmentu patří k nejlevnějším). Hlavní slabinu vidí (nejen) autor článku v nabídce motorů, která doposud spočívala v jediném zážehovém agregátu (1.8T, 158 PS), což je v segmentu, kde obecně kralují prodejům dieselové modely, obrovský handicap. Cenově se řadí mezi vozy nižší střední třídy (Golf, Focus) s tím, že se svou délkou zasahuje spíš o třídu výše. Automobilka tak za hlavní rivaly považuje Škodu Octavii (ano, to je stejný scénář) a Opel Insignia (tady si myslím, že soudruzi dost přestřelili, Insignia je celkově o dost větší).
Další slabinu autor vidí v interiéru. Výbava auta je bohatá, ve středním modelu SE naleznete mimo jiné satelitní navigaci, multimediální centrum, dešťový senzor, tempomat, parkovací senzory, nebo 17" kola. Ovšem zpracování a detaily pokulhávají, i když od uvedení na trh se celkové provedení prý značně zlepšilo, auto dostalo např. nový volant a řadicí páku. Tedy se na něm stále pracuje.
Nový celohliníkový 16-ventilový vznětový motor je výsledkem spolupráce joint venture mezi čínskými společnostmi Kunming-Yunnei a SAIC Motor a prošel také dalším vývojem v centru MG v Longbridge (které rovněž patří SAIC, stejně jako celá značka MG), jenž měla za cíl optimalizovat pohonnou jednotku pro MG6. Motory se budou montovat v Longbridge z dílů vyrobených v Číně. Autor připomíná, že MG6 bylo původně konstrukcí anglickou a oproti svému čínskému protějšku (Roewe 550) bylo značně upraveno.
Vznětový motor má 148 koní a prý má dostatek momentu na tahání takového cvalíka (cca 1600 kg). Údajně se dobře řídí a snadno ovládá, stop-start funguje taky dobře a snad má i nějakou formu rekuperace energie při brzdění. Při jízdě nedává svou větší hmotnost moc často najevo, dynamika je slušná (0-100 km/h za 8.9 s, největší rychlost cca 200 km/h). Motor má příjemný tah mezi 1500 - 4000 otáček. Nová 6-stupňová převodovka je vhodně sladěná s charakteristikou motoru a disponuje velkým rozsahem převodových momentů, takže na šestku má při 70 mph (cca 110 km/h) motor jen 1800 otáček za minutu.
Dále autor znova vyzdvihuje jízdní vlastnosti, ale kritizuje elektro-hydraulický posilovač řízení, neposkytující dostatečnou zpětnou vazbu, a brzdy, které se špatně dávkují.
Celkově ale MG6 považuje za dobré auto, tato naftová verze je prý provozně daleko přesvědčivější, než první benzinová. MG předpokládá prodej okolo 1500-2500 vozidel MG6 s tímto motorem ročně a slibuje tomuto autu větší marketingovou podporu, což je považováno také za jeden z kamenů úrazu prodejnosti tohoto typu.
MG6 se prodává od května 2011 a prozatím se jich prodalo méně než 1000. Auto je prostorné a má vynikající jízdní vlastnosti. Má také dobrou cenu (v příslušném segmentu patří k nejlevnějším). Hlavní slabinu vidí (nejen) autor článku v nabídce motorů, která doposud spočívala v jediném zážehovém agregátu (1.8T, 158 PS), což je v segmentu, kde obecně kralují prodejům dieselové modely, obrovský handicap. Cenově se řadí mezi vozy nižší střední třídy (Golf, Focus) s tím, že se svou délkou zasahuje spíš o třídu výše. Automobilka tak za hlavní rivaly považuje Škodu Octavii (ano, to je stejný scénář) a Opel Insignia (tady si myslím, že soudruzi dost přestřelili, Insignia je celkově o dost větší).
Další slabinu autor vidí v interiéru. Výbava auta je bohatá, ve středním modelu SE naleznete mimo jiné satelitní navigaci, multimediální centrum, dešťový senzor, tempomat, parkovací senzory, nebo 17" kola. Ovšem zpracování a detaily pokulhávají, i když od uvedení na trh se celkové provedení prý značně zlepšilo, auto dostalo např. nový volant a řadicí páku. Tedy se na něm stále pracuje.
Nový celohliníkový 16-ventilový vznětový motor je výsledkem spolupráce joint venture mezi čínskými společnostmi Kunming-Yunnei a SAIC Motor a prošel také dalším vývojem v centru MG v Longbridge (které rovněž patří SAIC, stejně jako celá značka MG), jenž měla za cíl optimalizovat pohonnou jednotku pro MG6. Motory se budou montovat v Longbridge z dílů vyrobených v Číně. Autor připomíná, že MG6 bylo původně konstrukcí anglickou a oproti svému čínskému protějšku (Roewe 550) bylo značně upraveno.
Vznětový motor má 148 koní a prý má dostatek momentu na tahání takového cvalíka (cca 1600 kg). Údajně se dobře řídí a snadno ovládá, stop-start funguje taky dobře a snad má i nějakou formu rekuperace energie při brzdění. Při jízdě nedává svou větší hmotnost moc často najevo, dynamika je slušná (0-100 km/h za 8.9 s, největší rychlost cca 200 km/h). Motor má příjemný tah mezi 1500 - 4000 otáček. Nová 6-stupňová převodovka je vhodně sladěná s charakteristikou motoru a disponuje velkým rozsahem převodových momentů, takže na šestku má při 70 mph (cca 110 km/h) motor jen 1800 otáček za minutu.
Dále autor znova vyzdvihuje jízdní vlastnosti, ale kritizuje elektro-hydraulický posilovač řízení, neposkytující dostatečnou zpětnou vazbu, a brzdy, které se špatně dávkují.
Celkově ale MG6 považuje za dobré auto, tato naftová verze je prý provozně daleko přesvědčivější, než první benzinová. MG předpokládá prodej okolo 1500-2500 vozidel MG6 s tímto motorem ročně a slibuje tomuto autu větší marketingovou podporu, což je považováno také za jeden z kamenů úrazu prodejnosti tohoto typu.
Re: MG 6
Já také děkuji
ale prodejnost zatím nic moc..... a kdy tedy hodlaj prorazit i s levostraňákem ?

- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
http://www.mgcars.by/index.php?option=c ... Itemid=301
se dávno prodávají, jen stáhli prodej 750 a pochopitelně MG TF
se dávno prodávají, jen stáhli prodej 750 a pochopitelně MG TF
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: MG 6
Tak rusáci si už čvachtaj
no nemá to zase tak špatnou výbavu
člověk by měl jistotu, že tohle auto na silnici druhé nepotká 


