
MG 6
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: MG 6
Já mám při 4000 asi 125 - hrůza 

Re: MG 6
Joj.... no to nemas teda vubec prijemne..
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: MG 6
Už ten tvůj diesel zažil někdy 4000? Asi ne co? Tam kde ty končíš já teprve začínám.
Re: MG 6
hah no jenom velmi zřídka.... nebo když ho chci trošku vytočit, abych zjistil jestli nad 3000 ještě funguje 

Re: MG 6

http://www.aronline.co.uk/blogs/2011/04 ... ongbridge/
Welinka by měla



Re: MG 6
Ja kdyz vidim kolik nad prednim kolem je jeste materialu, tak se mi dela soufle... hnus
... ted jsem na idnesu cetl, jak nad stodvacet kmh musi auto prekonavat prilisnou silou odpor zduchu, tak to se fakt nedivim... oni proste na aerodynamiku hazej bobek 


Re: MG 6
Tak jsem si prohledl ty fotky... nu zajimave... chlazene zadni kotouce (to uz je asi standart)... ale ta zadni naprava uz neni Hondi
Je to evidentne prepracovane, vypada robustneji ... ale to spodni rameno vypada jak kus kolejnice... nevim nevim... technicky mozna dobry, ale ten design proste s anglickou klasikou nema nic spolecneho....

Re: MG 6
Myslim celkovy design... ale ja i tak mam rad cista technicka reseni... i tam, kde neni nic videt 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
Trunda -- ty vysoké kapoty jsou daní za bezpečnost chodců (kvůli EuroNCAP) a celkově vyšší auta, než před 10-20 lety (do vyššího se lépe nastupuje, lepší výhled atd.). Trh to žádá, tak to výrobci vyrábějí. Až bude majorita klientů žádat nízké stroje sportovního charakteru s malým odporem vzduchu a jízdními vlastnostmi motokáry, bude se jich vyrábět jistě víc. Ale kolik spotřebitelů tohle od auta chce
Tommi -- design = návrh, vývoj ... obvykle tvaru, ale nemusí jít jen o vnější vzhled karoserie
Btw -- standard, nikoliv standart (zase jedna lingvistická)

Tommi -- design = návrh, vývoj ... obvykle tvaru, ale nemusí jít jen o vnější vzhled karoserie
Btw -- standard, nikoliv standart (zase jedna lingvistická)

Re: MG 6
Luuletko standardi? 
Tohle neni o svetle vysce auta, ale asi fakt jen o tech pitomejch bezpecnostnich predpisech... ale i designove je to hnus... s autem uzce souvisi aerodynamika a to by se melo promitat i do vzhledu... ale ten moderni design to uplne popira a me se to nelibi... nehlede na to, jak furt machrujou s ekonomicnosti provozu a pritom delaj takove praseciny... ble ble ble...

Tohle neni o svetle vysce auta, ale asi fakt jen o tech pitomejch bezpecnostnich predpisech... ale i designove je to hnus... s autem uzce souvisi aerodynamika a to by se melo promitat i do vzhledu... ale ten moderni design to uplne popira a me se to nelibi... nehlede na to, jak furt machrujou s ekonomicnosti provozu a pritom delaj takove praseciny... ble ble ble...

-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG 6
všichni to haníte, ale mě se třeba líbí ten znak MG, oproti předchozí verzi (co jsem měl na ZRku) se mi líbí, hodně moc 


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: MG 6
Jako kdby mi ho někdo dal... tak bych si nim klidně jezdil... 
