
MG...trochu jinak
Re: MG...trochu jinak

Re: MG...trochu jinak
No hodne ostrej motor 

Re: MG...trochu jinak
MG Rover RDX60 foceno 4/2008 Longbridge.



Z venku docela ujde, ale ten interiér toje fujtajbl.



Z venku docela ujde, ale ten interiér toje fujtajbl.
Re: MG...trochu jinak
Nemel bys fotku zepredu? Zadek je docela slaby, tak by mne zajimal jak je na tom predek... ale z boku to vypada, ze to nebude taky zadna slava... takovy docela levny design....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
Hlavne je to tak mozna spatne upraveny Opel Signum ... vcetne toho interieru. A tu zelenou na palubni desce -- to radeji nekomentovat. To je nejaky blby for, ne?




Re: MG...trochu jinak
Trefa... me to taky pripominalo Opela 

Re: MG...trochu jinak
http://picasaweb.google.com/Keksin75/MG ... 1166951154
http://picasaweb.google.com/Keksin75/MG ... 6551547186
Byla první slepice, nebo vejce. Z boku to připomíná to malý BMW a ze předu Opel.
Na http://www.aronline.co.uk/ je o tom pár článků. Kdo umí AJ, ať to přelouská a něco sem napíše.
http://picasaweb.google.com/Keksin75/MG ... 6551547186
Byla první slepice, nebo vejce. Z boku to připomíná to malý BMW a ze předu Opel.
Na http://www.aronline.co.uk/ je o tom pár článků. Kdo umí AJ, ať to přelouská a něco sem napíše.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
Jsou to obrazky, ktere firma MG-Rover zverejnila na zacatku roku 2005, par mesicu pred svou smrti, aby anglickou vladu, veritele, dealery a koneckoncu i zakazniky presvedcila o pokrocilem vyvoji noveho modelu, ktery bude mit skvele prodeje a prinese vsem svetle zitrky. Jak to nakonec dopadlo, vsichni vime. Clanek se zabyva koncepty, ktere se u Roveru tenkrat objevily a rozebira, jak ta zelena vec vznikla. Toto je koncept Roveru RDX60:

Podle me docela zdarily, melo to byt auto nizsi stredni tridy, konkurent aut jako jsou Focus, Golf, Astra, Civic, Octavia apod. Krome toho se muzeme setkat jeste se studii Roveru TCV:

Pod obema oznacenimi existovalo nekolik ruznych variant, nektere si byly tvarove podobne, staci pouzit Google. To, co PR oddeleni MG Rover prezentovalo verejnosti, byla postaveno na podvozku R75 jako jakasi kombinace vseho, co se do te doby u firmy nakreslilo. Realizaci za levny peniz spachala spolecnost Dove Engineering, maketa mela oteviraci pouze dvere u ridice. Clanek dal kritizuje, ze i tomuto prototypu chybelo do seriove podoby a vyroby tak asi 3 roky prace, takze nejmene po tuto dobu by MG Rover stejne neprisel na trh s nicim novym, i kdyby tenkrat nezkrachovali. Automobilka tak prokazatelne poslednich nekolik let prezivala z existujici vyroby, pricemz zamestnavala par designeru a inzenyru, ale ne dost na to, aby vyvinuli auto.
Pokud pocitam dobre, tak MG Rover stejne neprisel s nicim novym od doby R75 (rok 1999), pred tim asi v roce 1995 s R200. Kdyby se opravdu snazili, dostali by nektery z konceptu do vyroby v roce 2008, coz je celkem dlouhych 9 let. Je mi lito, ale ta firma de facto zanikla uz s predstavenim R75

Podle me docela zdarily, melo to byt auto nizsi stredni tridy, konkurent aut jako jsou Focus, Golf, Astra, Civic, Octavia apod. Krome toho se muzeme setkat jeste se studii Roveru TCV:

Pod obema oznacenimi existovalo nekolik ruznych variant, nektere si byly tvarove podobne, staci pouzit Google. To, co PR oddeleni MG Rover prezentovalo verejnosti, byla postaveno na podvozku R75 jako jakasi kombinace vseho, co se do te doby u firmy nakreslilo. Realizaci za levny peniz spachala spolecnost Dove Engineering, maketa mela oteviraci pouze dvere u ridice. Clanek dal kritizuje, ze i tomuto prototypu chybelo do seriove podoby a vyroby tak asi 3 roky prace, takze nejmene po tuto dobu by MG Rover stejne neprisel na trh s nicim novym, i kdyby tenkrat nezkrachovali. Automobilka tak prokazatelne poslednich nekolik let prezivala z existujici vyroby, pricemz zamestnavala par designeru a inzenyru, ale ne dost na to, aby vyvinuli auto.
Pokud pocitam dobre, tak MG Rover stejne neprisel s nicim novym od doby R75 (rok 1999), pred tim asi v roce 1995 s R200. Kdyby se opravdu snazili, dostali by nektery z konceptu do vyroby v roce 2008, coz je celkem dlouhych 9 let. Je mi lito, ale ta firma de facto zanikla uz s predstavenim R75

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
A co rok 2001 a R 75 Tourer??? Vím že to není nic převratnýho vymyslet z limči kombajna kterej se nese v duchu trojkovejch bavoráků ale inovace to je, ne?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
Neni to novy model ... ani omylem. To uz vetsi evoluce byla prestavba R200 na R25 nebo R400 na R45, ale ani to rozhodne nebyly nove modely ... spis takovy dukladnejsi facelift.
Re: MG...trochu jinak
Kurnik ten cumak toho konceptu mi dost silne pripomina Lancii... Kazdopadne celkove ten design je uplne mimo Roverackou klasiku 

Re: MG...trochu jinak
Je to blbý, že zaspali dobu, facelift měli vymýšlet už v r.2000. Ale furt se nemůžu zbavit dojmu, že to byl klasický tunel, aby se BMW zbavilo konkurence.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
No nevim nevim, když Rover převzalo BMW tak to byla gigantická fabrika s obrovskýma dluhama a spoustou tisíc nadbytečných zaměstnanců. Už několik let předtím balancovala nad propastí. Většinou jsem četl názor že fabriku měl převzít někdo schopnej mnohem dřív, že to celý přišlo dost pozdě.
Mimochodem před krachem (kterej myslím definitivně nastal až když moc nad automobilkou Rover převzali zpět do svých rukou britové - finanční skupina Phoenix) byla odejita(nebo rezignovali??) citelná část vedení koncernu BMW, právě kvůli dluhům, který s sebou neslo všechno to kolem Roveru.
Aspoň v nějaké takové iluzi já žiju. Jestli to bylo celý jinak tak mě opravte.
Mimochodem před krachem (kterej myslím definitivně nastal až když moc nad automobilkou Rover převzali zpět do svých rukou britové - finanční skupina Phoenix) byla odejita(nebo rezignovali??) citelná část vedení koncernu BMW, právě kvůli dluhům, který s sebou neslo všechno to kolem Roveru.
Aspoň v nějaké takové iluzi já žiju. Jestli to bylo celý jinak tak mě opravte.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG...trochu jinak
Myslim, ze nejsi daleko od pravdy. Ale na pozadi je spousta cisel a jeste vic penez, do toho my nevidime.